Rukousaiheet 04.05

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 04.05

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 04 Touko, 2010 16:15

Rukousaiheet 04.05

"Olen naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. Mieheni ja minä olemme kasvaneet erilleen lähes kaikilla elämän osa-alueilla. Silti ero ei oikein tunnu hyvältä ratkaisulta. Olemme molemmat alistuneet huonoon parisuhteeseen, mutta sekin tuntuu arvokkaan elämän uhraamiselta. Toivoisin, että rukoilisitte meille taivaallisen Isän tahdon toteutumista ja meidän luottamista siihen asiaan. Itse emme enää tiedä, mikä olisi oikein. Nyt me vain pinnistelemme joka päivä. Kiitos teille!"

"pyydän apua vuosia jatkuneeseen vaikeaan tilanteeseen ,että se vihdoin selviäisi."

"Rukouspyyntö työpaikkani puolesta että siellä
ymmärtäväisivät minua kun taas jouduin ottamaan lomaa mieheni vuoksi."

"rukoilkaa puolestamme"

"Vaikeiden asioiden helpottumista ja minulle käsitystä siitä, mistä vakavista asioista Jumala puhuu. Täydellistä iloa Jeesuksessa, Herrassamme.
Lapsille terveyttä ja hyvää ymmärrystä toimia oikein.
Ystäville apua heidän tilanteesseensa. Kiitoksin sisar Herrassa."

"HERRA pyydän että teet minusta esirukoilijan , uskon että olet tehnyt minussa sitä työtä , anna sen syventyä anna minulle VOITELU PYHÄSSÄ-HENGESSÄ valtava sellainen jotta nimesi saisi kirkastua vain sen tähden! annan kaiken kunnian kaikesta sinulle!"

"Rukouspyyntö yhteisen kokoontumisen puolesta, johon liittyy paljon asioita, että ne etenisi hyvin ja avautuisivat ymmärrykselle helposti.
-Uuteen suhteeseen toimivuutta, rakkaudellista ja luontevaa tukea ja ovien avautumista käytännössä osapuolien väliseen kanssakäymiseen ilman pettymyksiä ja pelkoa.

Kiitos Taivaan Isä, että jaat iloasi meillekin.Anna meidän kokea Sinun todellista suojaa ja siunausta ja läsnäoloasi ja anna niitä asioita ilman pelkoa, jotka Sinä hyväksyt iloksi ja nautittavaksemme. Kiitos."

"Pyydän rukousta taloudelliseen tilanteeseen. Että saisin laskuja maksettua ja polkupyörän lunastettua korjaamosta. Herra auta olen niin väsynyt."

"Pyydän rukoustukea, että taloudellinen tilanteeni korjaantuisi ja että saisin rauhallisen kodin kesäkuun alusta. Olen muuttamassa takaisin juurilleni, lähdin itseäni pakoon.
Jeesuksen Kristuksen nimessä"

"itsetyydytyksestäni tahtoisin irti-rukoilisiteko?!"

"Herra armahda ja paranna sekä pelasta vakavasti sairastunut alkoholisoitunut mies."

"Pyytäisin, että saisin varmistuksen siitä, että menneet asiat eivät enää tulisi vaivaamaan minua tulevaisuudessa. Toivon, etten olisi satuttanut ketään ja voisin jatkaa eteenpäin ilman murheita. Olen pahoillani."

"rukousapua koko perheeni ja erityisesti poikani ja hänen tyttöystävänsä tilanteeseen. taivaanisä tietää asiat jotka ovat vaikeita pyydetään asioiden selkiintymistä."

"Pelkään, stressaan ja olen ahdistunut itseni ja läheisteni puolesta. Pyydän että saisin helpotuksen tähän ahdistukseen ja että läheiseni ja rakkaani eivät joutuisi kärsimään vuokseni."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.