Rukousaiheet 08.05

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 08.05

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 09 Touko, 2010 11:38

Rukousaiheet 08.05

"Herra, anna minulle viisautta ja ymmärrystä kohdata ihminen joka katkaisi pitkän seurustelun vajaa vuosi sitten. Hän loukkasi rumasti. En ole vieläkään toipunut siitä, koska todella rakastin. Hän jätti asiat puhumatta. Herra, johdata niin että tapaamme jos Herra se on tarpeen ja sinusta. Ja vaikuta niin että tuo mies olisi rehellinen puheissaan. En jaksa kantaa tätä olotilaa enää."

"Herra naapurissa ammuttiin yöllä, siunaa ja varjele niitä ihmisiä. Anna apuasi sinne. Itselleni pyydän terveyttä, jotta pääsen matkalle nuorten kanssa. Työpaikan tilanne kärjistynyt, auta minua, pelkään jaksamistani. Auta meitä Herra!"

"jeesus auttais mun äidin asunto asjassa.herra sää näät että äidilläni ei ole omaa kotia jeesus auta sinulla on keino tähän asjaan auta että hänen taloudelliset asjat selviää.kiitos jeesus että et jätä mua näitten huolien alle yksin!!!"

"rukousaihe ystävän puolesta joka on eronnut ja kiista lapsista on suuri.Mies haluaisi viedä lapsen ulkomaile jolloin äiti ei sais nähdä lastaan ollenkaa.jeesus kiitos että sinä tedät hädän ja pelon jonka alla tämä äiti on anna oikeuden tapahtua kiitos että sinä voit estää tämän miehen sunnitelmat tuo sopu jälleen tähän perheeseen niin että lapsien ei tarvitsisi valikoida vanhempien välillä.jeesus auta!!!!"

"En jaksaisi millään enää näitä kuoppia, näitä tyhjyyksien ja epävarmuuden tunteita, pelonvärittämiä. Herra, onhan Sinulle kaikki mahdollista ja pyydän, että otat pois nämä ja annat sijaan hyvää, hyvän ja uskollisen aviopuolison ja sujuvan yhteyden, josta koen saavani riittävästi läheistä tukea. Anna hengen ja sielun ravinto olla niin riittävä, ettei tällaista nälkää taravitse kokea. Kiitos, että rukoilette kanssani. Kiitos, että tämä muuttuu kiitosaiheeksi."

"Mieheni on elänyt katkerana minulle jo kohta vuoden. Tein häntä kohtaan väärin, kaduin ja pyysin anteeksi. Epäilen että hänellä on monta riippuvuutta joista ei pääse eroon. On vaikeaa elää yhdessä. Hän ei suostu terapiaan. Uskon että Jumala voi muuttaa kaiken. Tarvitaan paljon rukousapua, sillä voimat ovat molemmilla jo vähissä."

"Vanhus on joutunut lapsensa ja lapsenlapsensa vihan kohteeksi. Jeesus auta, murra näitä asioita. Herra puhdista tämä suku, kiitos että pelastat vielä ja oikaiset kaikki vääryydet."

"Apua unettomuuten, irti unilääkkeistä. Sydänsuruihin, seurustelukumppani jättänyt pitkän suhteen jälkeen. En tahdo päästä irti, tapahtumasta vajaa vuosi. Apua talousongelmiin. Jumalan johdatusta elämässäni ja Pyhänhengen kosketusta. Että Erkki tulisi uskoon."

"Saisin rakkaudellisia tekoja puolisoani kohtaan silloinkin, kun hän on nauttinut alkoholia. Että puolisoni jättäytyisi kokonaisvaltaisesti Jeesukselle. Kiitos Herrallemme, hän ei jätä aloittamaansa työtä kestken. Myöskin uniongelmiini apua."

"Poikamme perheen puolesta, että he saisivat viisautta ja ymmärrystä oikeanlaiseen taloudenpitoon ja saisivat säännöllisen toimeentulon Jumalan tahdon mukaisesta työstä."

"Erään maahanmuuttajien vastaanottokodin virkailijoiden puolesta. Että Herra ilmestyisi ja antaisi Jumalan mielenmukaista mieltä, kohdella muukalaisia.
Että uskovat saisivat rauhassa tehdä arvokasta työtä näiden muukalaisten parissa ja hyväksi."

"Heikki-papalle voimia jaksamaan,turvotukseen apua,että olisi parempi hengittää ja olla,rytmihäiriöön.Auli-siskolle jaksamsta ja voimia.
Kiitos Taivaan Isälle ,kun pappa on jo parempi vointinen,kiitos perheestämme."

"TÄMÄ OMA LAPSENI , LAITTAKAA HENET JA PERHE SIIPIEN SUOJAAN ETTÄ TOIVOTTU RASKAUS ONNISTUISI .RUKOILKAA MIEHENI PUOLESTA , ETTÄ HÄN PALAISI KOTIIN PERHEENSÄ KESKELLE.........."

"Minulla taloudellisia vaikeuksia.Pitäisi saada noin 2000 euron laskut maksettua ja rahaa ei ole. Olen rukoillut Jumalaa mutta en näe vastausta. Jumala voi auttaa mutta pelkään,saanko apua kun laskuilla jo kiire ja en ole tarpeeksi luottava."

"Ilmesty Herra Jeesus parantajana vanhan uskonsisaren kohdalla ja anna uutta voimaa."

"Sairastan erittäin vakavaa sairautta. Lääkärit eivät minua pysty parantamaan.Pyytäisin esirukousta, että paranisin."

"Hei!

Pyytäisin esirukousta siskoni puolesta, että selviäisikin tutkimuksissa, että ei hänen maksassa eikä muuallakaan ole mitään pahanlaatuista, vaan kaikki olisi täysin kunnossa. Ja ettei häntä tarvitsisi leikata, eikä antaa muutakaan hoitoa. Kiitos jo etukäteen ja siunausta."

"Työkaverini (Veli) puolesta, joka on vakavasti sairaana keuhkokuumessa sairaalassa,
Tyttäreni(krsitiina) puolesta, että matka isänsä kanssa onnisuu hyvin ja saavat sovittua riitansa .kiittäen"

"Poikani puolesta pyydän rukoiltavan, hän on tekemässä vääriä ratkaisuja elämässään. Toivon että hän muuttaa suunnitelmiaan parempaan päin."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.