Rukousaiheet 10.05

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 10.05

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 10 Touko, 2010 10:49

Rukousaiheet 10.05

"- työpaikan vaihdoksen puolesta , että löydän sopivan haasteellista työtä - koulutustakin vastaavaa- ja taloudellisesti kannattavaa
- johdatusta mieheni kanssa; ei ole uskossa
- kesälomamatkan puolesta
- rehellisempien/ aidompien ihmissuhteiden puolesta"

"- sinkkuystäväni työpaikan vaihdoksen puolesta; rohkeutta hänelle!ja kumppanin löytymisen puolesta
- toisen ystäväni puolesta, että voisimme rehellisemmin kommunikoida
- kahden ystäväni puolesta, että löytäisivat kumppanin
- lukemattomien tuttavien puolesta, että tulisivat uskoon / lapsuudenperheeni puolesta"

"Pyydän alkavalle työviikolle siunausta ja menestystä. Jumalan selkeää johdatusta että tiedän aivan varmasti miten valitsen työpaikka-asiassa jos tulee valinnan paikka.

Kiitos ystävän vierailusta ja puhelinsoitoista vanhempien kanssa."

"Rukoilettehan Pertin puolesta,
hoitaja kyllä sanoi että se suntin pitäisi olla ok, silti minua huolettaa..
RUkoilettehan että väsymys menisi ohi ja huomenna klo 11 on seisomatelineharjoitus,
rukoilettehan että Pertti jaksaisi sen hyvin ja se vasen jalka saisi voimia seisomiseen eikä särkyjä olisi. Jeesus paranna Pertti!
rukoillen vaimo"

"Minulla on pääsykokeet tiistaina 11.5. Pyydän rukoilemaan puolestani. Että pääsisin jatkoon, jos minun on tarkoitus sinne päästä. En jaksa enää tätä hakemisrumbaa. Olen pienten lasten äiti ja Herra, kaipaan Sinua ja apuasi."

"Pyytäisin esirukousta veljeni vaikean sairauden puolesta, että Jumala parantaisi hänet. Jumalalle kaikki on mahdollista. Kiitos!"

"Etsimme miesystäväni kanssa asuntoa. Tuntuu että sopivan asunnon löytäminen on melko vaikeaa, pyydän Jumalalta apua että hän auttaisi meitä tämän asian suhteen ja olisi tukenamme ja johdattaisi meidät oikean asunnon luokse ja että saisimme oman asuntomme myös helposti myytyä siitten kun on sen aika. Uskon Jumalan kaikkitietävyyteen ja siihen että hän toimii parhaaksemme.Kiitos ystävät."

"Rukoillaan, että Herra vetäisi perhettäni lähemmäksi itseään ja sytyttäisi heissä halun palvella Häntä.
Tapiolle pelastusta."

"pyydän esi rukousta herra tietää kaiken minun ja perheeni asiat paremmin.kuin osaan tuoda esille.kiitos jeesus sinä olet ainoa auttajamme ylistys ja kunnia sinulle kaikesta"

"Toivoisin niin syntämäpäivälahjaksi raamattua, sellaista lovireunaista. En pysty itse ostamaan."

"Pyydän apua ahdistukseeni sekä kipeisiin olkapäihini mitkä rajoittavat toimiani. herra auta myös halvaantunutta äitiäni.älä anna minulle enempää taakkaa kuin jaksan kantaa. Huolia ja murheita on aivan liian paljon. Olen saanut myös apuakin mistä olen kiitollinen."

"Jeesus, odotan edelleen parannusta rintakipuihin. Sinulle on kaikki mahdollista.
Jeesus, pelastathan myös sukulaiseni ja ystäväni.
Kiitos, Jeesus!"

"Esirukouspyyntö, että eräs vanha huonossa voinnissa oleva nainen pelastuisi Jeesuksen nimessä ja veressä. Hänellä on ilmeisesti jo muistivaikeuksia."

"rakas jeesus, käännyn puoleesi herrani. sillä minulla on syvä huli perheestäni,sekä sukulaisistani. herrani tartu uskomattoman mieheni elämään, jolla on alkoholi-ongelma. pelasta poikani, ja tämä mies. sinulle on annettu valta,taivaassa ja maanpäällä. poista kaikilta läheisiltäni, sukurasitteet. ole armollinen,herra tartu meidän elämään,parantavalla voimallasi."

"Puudän rukousta pahassa tilanteessani itselleni ja niille joista välitän."

"Jumala näet mitä tarvitsen.Jeesuksen kautta pyydän tätä asiaa nyt,ja kiitos että tulen saamaan myös sen mitä pyydän.Tarvitsen sellaisen hengellisen yhteyden missä saan automaattisesti voimallista esirukouspalvelua säännöllisesti.Tämänhetkinen seurakuntayhteys ei riitä täysin.Tarvitsen enemmän.Vapauta nykyisistä sidoksista ja näytä sopivampi vaihtoehto tarpeeseeni muualta.Auta jo tänään ja pian."

"rkoilkaa että herra pysäyttää mieheni pian hän on todella suurissa vaikeuksissa ja ei riitelee jokaisen kanssa.hänellä on irtosuhde ja hänellä on kaikki asiat solmusa olen antanut anteeksi ja sanonut etten syytä mistään herra eheytä avioliitoni.hänellä ei ole olekeskelu lupa voimassa ja hän on sotkeutunut ahdingossaan ties mihin rukoilkaa että herra puuttuu voimalisesti ja että hän ottas yhteyttä kotia ja nielisi ylpeytensä herra auta ja ilmesty pian kaksi naista sekoittaa koko ajan. rukoilkaa että naisten ovet ja suhteet menee poikki .viha miehiäkin on paljon herra pelasta ja auta"

"Ilpon puolesta että saisi vakituisen työpaikan,ja veren painem pysyisi kurissa,Timon puolesta jotta peräsuolesta tuleva mätä loppuisi joutuu isoon leikkaukseen,Tapanin puolesta syöpä on levinnyt maksaan että vielä paranisi,Reinon eturauhassyövän puolesta jotta Jumala parantaisi,Olaville että Jumala antaisi uskovan vaimon jos niin on tarkoitettu,Toimin polvenpuolesta,Viljon polven puolesta,Irman muistin ja veren paineen puolesta,Taiston että parkkisonin tauti pysyisi kurissa Heikin jakomieli taudin puolesta"

"Rakas Jumala rukoilen että saan käytännön osaamista arkielämässä.

Anna sitä kun voit, kiitos"

"Rukoilen mieheni puolesta, että hän tervehtyisi ja jaksaisi olla mieheni ja lapsille isä. Rukoilen hänelle voimia ja ymmärtämystä ja Jumalan sanaa sekä elämää Jeesuksessa Kristuksessa. Rukoilen armahdusta ja rakkautta, lämpöä ja hyvää henkeä. Auta meitä."

"Pakkoneuroosio,masennus,keliakia,silmänpaineet koholla,munuaisarvot ylärajoilla,eturauhasvaivoja,erektiovaivoja,peräpukamat,mikreeni,äidin vaivat lonkat sököt,nivelrikko,virtsa tulehdus krooninen,jatkuva kipujalassa,kipeät hartialihakset,isän vaivat sydämmen vajaatoiminta,kipeälonkka,polvet,lihakset,äidin kaverin jalka joka pöhöttyi syöpähoidon johdosta,allerkia,krooninen virtsa tulehdus,nivelrikko,Erkki,kipeä selkä ja lihakset"

"
Rakas Isä siunaa tämä päivä. Anna minulle rakkautta, rohkeutta ja viisautta selvitä keskusteluista. Anna Pyhän Hengen vaikuttaa minun kauttani ja koskettaa ihmisiä."

"PAriskunan puoletsa, jossa nainen sekilee kännissä koko ajan ja koittaa tappaa miestään, oikeasti. Ei kukaan uskalla soittaa poliisa ja heitä ei voi jättää kahdenkesken, kun pelätään että jompikumpi kulee. jeesus tue tähän väliin ja auta! LAPSIA ON PALJON MOELMMILLA JA LAPSET KÄRSII. he tietävät ja näkevät kaiken ja kuulevat kun äiti huutaa että hän hyppää junan allevieressä on rautatie) Jeesuusa uta, HELP!!! Pyydän voima a itselle ja sulhaselleni, Jeesus peitä meidät veren alle, auta auttamaan anna voimalahjoja .. Jeesuus auta!!"

"esirukousta
rukoilen kaikkien äitien puolesta,jeesus siunaa ja varjele kaikkia äitejä,anna jokaiselle jokin ilon aihe tänään äitienpäivänä,älä jätä tänään ketään yksin,yksin on niin ahdistavaa,minäkin olen yksin nyt niin yksin,auta jeesus,aamen."

"Mieheni uupumisessa ja ahdistuksessa."

"Pyydän nöyrästi, että rukoilisitte puolestani, minull a on paniikki opiskelutehtävien suhteen. Olen täydellisyyteen pyrkivä ja nyt on tunne, että en selviä tulevista tenteistä! Aika loppuu kesken, en pysty keskittymään lukeakseni tentteihin. Tarvitsen Herralta apua! Rukoilkaa rakkaat ystävät puolestani! Näistä tenteistä selviäminen loistavasti on minulle iso asia, vaikka se ehkä teistä tuntuisi pieneltä asialta!"

"Pyydän rukousta terveyteni puolesta. Pelottaa kauheasti, että mikä minulle on.."

"Anotaan isän nimessä että hän nopeuttaisi asioita. ja jotta toiset eivät sekaannu enää. Kouluta meidät yhteen. Amen."

"Jeesus kuule rukoukseni niska kipulee neljän ni-kaman rappeuma korvat vinkuu alaselkä lanneranka rappeuma koljoosi säteilee pitkin selkärankaa ai-na hartioihin saakka sirekurosreuma sjökrenin synkdooma keliakia jossa omat vaivansa lonkat ni-velet lihakset polvet pohkeet nilkat varpaat ni-velet ranteet sormet luottaen rukouksen voimmaan että Jeesus ylimäisenä lääkärinä poistaa kipuni ja vaivani siunaten kaikkia esirukoilijoita"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.