Rukousaiheet 13.05

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 13.05

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 13 Touko, 2010 11:43

Rukousaiheet 13.05

"Toivon että ne "piikit" ei olleet oikeasti minulle tarkoitettuja joita tänään tuli. Työyhteisöä kehuttiin niin avoimeksi, mutta olenko jo tehnyt virheen kun olen ääneen ajatellut erästä asiaa? Toivon että voin korjata ensivaikutelman jos joku on saanut minusta väärän kuvan. Tietokoneohjelmat näytti aika sekavilta vaikka ne ovatkin kai aika simppeleitä. Kaikessa tässä tarviin Jeesus kipeästi Sinun apuasi ja viisauttasi."

"Jumalani Herra Sebaot, Hyvän Ihmeen Suot elävälle elämälle. Rakkaan elämän tähden näet välityksen lähteen. Kaiken kaiken Herra Sain Armostasi täällä. Viimeiseksi sinä vain Seisot multain päälä. Siunaa ohjaa matkani päähän Suotuisesti. Hyvyyttäsi luonasi Kiitän Ikuisesti.

Jumala ihmisten ja eläinten Luoja rukoilen että Siunaat eläimet tulevalle suotuisalle elämälle maan päällä taivaassa ja veden alla."

"Rakas Jumala Rukoilen Sinulta Hyvää Ihmettä Auta aiempia rukouksia käymään toteen"

"Olen avioitumassa. Asian puolesta pyydän esirukousta."

"Isä pyydän viisautta ihmissuhdeongeman hoitamiseen.Olen vielä katkera kun minua on haavoitettu. Vapauta Jeesus minut katkeruudesta, että jaksan mennä eteenpäin elämässä. Tämä on asia kahlinnut minua kohta vuoden. Herra kosketa ja siunaa tuota miestä joka petti minua."

"Rukoilisitteko edelleen,että laskuasia selviäisi ja eetei minua syytettäisi siitä. Herra,en kestä taas moitteita ja haukkuja. Auta,että asialle löytyisi joku järkevä selitys.
Pyydän esirukousta myö erään tutun puolesta,jonka mies on löytänyt toisen naisen. Auta tätä perhettä.
Kiitos taas teille!
Myös,että Helsingin matka menisi hyvin."

"jumala koskettais minua että tulisin uskoon ja saisin antaa kokonaan jumalalle itseni"

"Poikani puolesta, että saisi opinnäytetyön ja tentit tehtyä sekä saisi jotain työtä ja tulisi uskoon."

"Olemme miettimässä mahdollisuutta luopua omakotitalosta.Ikä ja terveydentila panevat tätä ajattelemaan.Muutto toiselle paikkakunnalle kerrostaloon tuntuisi järkevältä.Pyydämme johdatusta tähän asiaan."

"Rukoillan yhdessä 15-vuotiaan pojanpoikani puolesta,että hän saisi apua terveysongelmiinsa.Ainoa lääke,joka on auttanut,on ollut maahantuojalta lopussa jo yli 2kk.Vatsaongelmat vain pahenevat.Koulu on kärsinyt ja ennenkaikkea poika kärsii."

"pyydän esirukousta että herra avais asunnon mulle ja lapselleni.mies juo paljon en jaksa enää.uskonelämä kärsii ja olen kyllästynyt hänen lankeamisiin. auta rakas jeesus."

"Työkaverin kivut,Herra paranna(lääkäri ei ollut varma johtuuko hammassärystä vai kolmoishermosärystä)Jeesus hoida Pyhällä Hengelläsi!Tyttären kivut;hän sai vatsakipuihin masennuslääkettä(kivut alkoivat marraskuussa,eikä vieläkään selvää syytä löytynyt)Jeesus paranna ja poista kaikki sairaudet,myös päänsärky,joka saattoi tulla masennuslääkkeen käytön alkaessa.Toisen tyttären ja poikakaverin loman kotimatka,Herra siunaa ja varjele,suo heidän turvallisesti tulla takaisin Suomeen.Itselleni voimia;tosi rankat työviikot tulossa,Jeesus auta! Puolison työn jatkuvuus,Herra auta!Kätke Jeesus nimesi ja veresi suojaan nämä rukousaiheet ja perheemme.Aamen."

"Sain työpaikan koulutukseni perusteella uudessa toimintayksikössä ja aloitin työt puoli vuotta sitten. Työpaikan vastaanottaminen tarkoitti muuttamista tutusta ympäristöstä kaksikieliseen kuntaan, jonka toista puhuttua kieltä en hallitse. On hämmentävää, että asiasta tehdään numero jälkeenpäin, koska tuota kielitaitoa ei vaadittu valintoja tehtäessä. Koko ammattitaitoni kyseenalaistetaan, vaikka kieliongelma ei näy mitenkään päivittäisessä työssä. Ahdasmielisessä ilmapiirissä myös yksityisyyden suoja hämärtyy. Esimies on johtajana heikko ja monissa asioissa puolueellinen, koska pelkää ympäristön painetta. Hän puuttuu kärkevästi toissijaisiin seikkoihin, mm. siihen, miten alaiset viettävät vapaa-aikaansa ja vetoaa näin tehden eettisiin periaatteisiin. Etiikka näyttää voittavan laillisuuden. Työyhteisössä epäkohdista ei uskalleta julkisesti puhua. Vastaanhangoitteleva työntekijä on sopeutumaton. Työ on vapaata, ei kuormita, mutta kireä työilmapiiri kuluttaa työntekijöiden henkisiä voimavaroja. Haluan tuntea, että kuulun työyhteisöön sen täysvaltaisena työntekijänä. Sellaista tunnetta minulla ei nyt ole. Haluan kehittyä ammatillisesti ja edetä työurallani, koska koulutukseni antaisi mahdollisuuden vaativampiinkin tehtäviin kuin nykyiset työtehtävät edellyttävät. Nykyisessä työpaikassa se ei koskaan onnistu. Pyydän rukoilemaan johdatusta pyrkimyksissäni."

"Rakas Jumala Herra Sebaot rukoilen Sinulta Hyvää ajatusta tekijöille"

"Rakas Herra Sebaot Jumalamme Rukoilen Sinulta hyviä rakentavia energialähteitä"

"Kaipaan talouteen tuntuvaa helpotusta."

"Apua vaikeaan elämän vaiheesen ja ihmissuhteiden selvittelyyn ja parantamiseen.Haluaisin katkeruudesta myös eroon..
Kiitos rukouksesta <3"

"Herra armahda ja paranna jo kokonaan pitkään syöpää sairastanut mies, pelasta ja ota käyttöösi."

"Pyytäisin esirukousta yhteen työasiaan.
Osa lähettämistäni laskuista ei ole mennyt perille.
Rukoilisittgeko,ettei minua haukuttaisi asiasta ja että selviäisi,miksei laskut olleet menneet perille.
Pelottaa! RUKOILKAA PUOLESTANI!
Kiitos teille!"

"Että Jumala avaisi ovet uuteen työhön pian.Nykyinen työ loppuu pian."

"Pyydän teitä rukoilemaan, että voisin antaa mieheni uskottomuuden anteeksi ja mennä eteenpäin ja, että hän tästä edespäin olisi minulle rehellinen ja uskollinen. Pyydän teitä rukoilemaan myös, että osaisin antaa hänelle hänen tarvitsemaansa yksityisyyttä."

"Että Jeesus vahvistaisi minulle sitä kutsumustehtävää, joka hänellä on minulle. Että Hän varustaisi minut niillä armolahjoilla, joita tarvitsen kutsumus tehtävääni.
Että löytäisin tuki henkilön seurakunnasta, joka rohkaisisi, kannustaisi, tukisi minua itseäni löytämään lahjani ja rohkeasti minua käyttämään niitä.
Että Herra ottaisi pois minulta arkuuteni, pelkoni armolahjojen käytössä ja Herra virittäisi uudelleen palamaan armolahjani Hänen käyttöönsä. Että löytäisin oman kutsumus tehtäväni, paikkani seurakunnassa.
Kiitos aihe: Sain siivous apua muuton jäljiltä ja sain verhot ikkunoihin, pyörän kuntoon, kirjahyllyn paikoilleen- yksin en olisi selviytynyt niistä töistä."

"rukoilkaa puolestamme"

"Pyytäisin rukousta masennuksen puolesta."

"Että veljeni ja siskoni joita on 5 kpl, saisivat kuljea Jumalan johdatuksessa ja tyttäreni parantuisi korvistaan ja minä nivelreumastani ja työpaikkani eräs esimies paranisi migreenistä!"

"Taivaallinen Isä, anna anteeksi minun syntini armahda minua ja tyttäriäni ja heidän perheitään.
Herra siunaa ja varjele meitä.Auta hädässä.Jeesus kulje rinnallamme älä meitä hylkää.
Jeesuksen Kristuksen nimessä. amen"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.