Rukousaiheet 15.05

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 15.05

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 15 Touko, 2010 13:56

Rukousaiheet 15.05

"ETTÄ LÖYTÄISIN JEESUKSEN!"

"HERRA JEESUS näet haureuteni synnin ja halun tehdä sitä ajatuksin ja olen antanu ruumiini häväistykseen häpeaksi JEESUS sinun nimeäsi kohtaa uudista minut en selviä tästä lihani turmeltuneisuudesta yksin voitolle vaan tarvitsen JEESUS SINUA."

"Kaipaan puolisoa itselleni, en jaksa yksin. Toivoisin selvää johdatusta erään miehen suhteen."

"Pyydän apua tyttärelleni. Hänellä on vatsavaivoja ja hän on uupunut henkisesti. Pyydän kokoperheelleni voimia ja kykyä auttaa häntä. Pyydän, että perheen sisäiset ristiriidat saadaan selvitettyä."

"Pyydän esirukousta, että saisimme perheenä olla rauhassa suvun painostuksilta. Perintöasiassa epäsopua ja ahneutta."

"Heikki-papalle hyvää vointia ja voimia kuntoitukseen,rauhallisia yöunia.
Kiitos,Heikki-papan toipumisesta ja paranemisesta!
Esalle paranemista vakavasta sairaudesta.
Marin appiukolle oikeaa lääkitystä sydän sairauteen.
Itselleni apua häntäluu vaivaan."

"Olen niin väsynyt pelkäämään lasteni puolesta, pyydän rukousta, että Jeesus pelastaisi lapseni ja varjelisi heidät. Samoin puolisoni, jatkuvaa huolta ja ahdistusta, että Jeesus pelastaisi hänetkin. Minä itse en enää jaksa, olen aivan loppu."

"Jumala palauttaisi oikean käden toiminnan ja parantaisi kaksi muuta kättä. Kiitos rukouksista.."

"Esirukouspyyntö, että pitkäaikaiseen rukoukseeni tulisi vastaus ja saisin kokea ns. läpimenemistä asiassa ja asian etenemistä hyvässä hengessä ja vihan poistumsita suhteesta. Kiitoksin sisar Herrassa."

"rukouspyyntö, että saisimme asioita hoidetuksi, palikoita paikalleen, kaikki palikat kohdalleen, kiitos Jeesus ja anna rakas Jeesus myös ihmissuhteisiin siunauksesi niin, että kaikki oikein tuntuu olevan kohdallaan. Kiitos, lupaustesi mukaan, pian."

"Rakas Jumala nyt ei auta mikään"

"Rakas Jumala Herra Sebaot Rukoilen Sinulta Hyviä Ihmeitä Nourolle"

"Olen hyvin ahdistunut. Minun entinen poikaystävä tuppautui kylään ja alkoi rähisemään humalassa. Sain mustelmia. Olen ahdistunut. Herra, auta vapauteen!"

"Olen kohta 36 -vuotias nainen, joka on kärsinyt vaikeista kivuista vatsassa ja rinnassa yli puolen vuoden ajan sappileikkauksen jälkeen. Lääkärit eivät ole ainakaan toistaiseksi löytäneet varmuudella syytä, joka selittäisi kaikki oireeni. Pelkään paljon kipuja, vaikeaa sairautta ja jopa kuolemaa. Pyydän teitä rukoilemaan Herralta parannusta kipuihini ja vaivoihini sekä lievitystä pelkooni. Toivoisin teidän rukoilevan myös läheisteni terveyden ja hyvinvoinnin puolesta ja että Herra voisi antaa heille jaksamista minun kanssani. Kiitos!"

"Rukoillaan, että munuaissirrännäiseni on kunnossa. Herra auta!"

"Rukouspyyntö tyttären puolesta. Kovat paineet opiskelupaikasta!"

"Toivon että eräs asia jota kysyin noin vuosi sitten kun olisin jo päässyt tähän työpaikkaan jossa vasta nyt aloitan - että tuo kysymäni asia ei vaikeuta työpaikassa pärjäämistäni. Työpaikassa on kannustettu avoimuuteen.

Pyydän onnistumista työhön ja että nopeasti opin uudet asiat ja vältyn ainakin isommilta virheiltä. Pyydän hyviä ihmissuhteita työpaikalle. Että saan raha-asiat kuntoon ja kaikki laskut ja velat ajallaan maksetuiksi ja vähän säästettyäkin.

Toivon että voin jatkaa myös nykyisessä iltatyöpaikassani ainakin silloin tällöin koska rahan tarvetta on ja tapaan siellä mukavia ihmisiä. Menestystä myös tässä työssä."

"pyydän esirukousta äitini puolesta ja velieni puolesta jotka on niin hallitsevia äitiä ja minua kohtaan viisautta jakaa ja ymmärtää asioita nekin on uskossa mutta tarvivat herran kohtaamista"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.