Rukousaiheet 18.05

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 18.05

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 18 Touko, 2010 10:18

Rukousaiheet 18.05

"uskova ystäväni "kirsi" on ystävystynyt nainmisissa olevan mihen kanssa- olen tilanteesta todella huolissani- jeesus auta!"

"pyydän herran kosketusta isälleni joka on huomenna menossa sairalaan sisälle paksusuolen tähystykseen,ettäi olisi mitään vaarallista,isäni on uskossa.erään toisen vanhan miehen puolesta joka ei ole uskossa ja jolla on todettu syöpä molemissa keuhkoissa,että herra pelastaisi ja antaisi elinpäiviä lisää."

"ruk.pyyntö Heli tyttäreni puolest.on luopion teillä ja pelkään et hän on eksynyt okkultismiin hän on hyvin tyly ja töykeä kun käy luonani et Herra pysäyttäisi hänet ja vapautuisi synnin siteistä.Itse odotan Jeesuksen kosketusta kaikkiin sairauksiini!Minull on diabetes ja paljon muita jotka Herra tietää! Jeesus ilmesty ja vapauta veresi kautta!"

"ÄLKÄÄ HYVÄT RUKOILIJAT UNOHTAKO MINUN LASTANI JA MIESTÄNI , RUKOILKAA ETTÄ LAPSENI RASKAUS MENISI HYVIN LOPPUUN ASTI . JA MIEHENI PARANISI JA TULISI TERVEEKSI. KIITOS TEILLE!"

"Apua aikuiselle pojalleni vaikeisiin mielenterveydellisiin ongelmiin.
Kiitos!"

"Hei, pyytäisin rukousta itseni puolesta. Olen jo kauan kulkenut väärillä poluilla, mutta nyt rukoilen ja toivon muutosta elämääni ja pyydän, että tuette minua rukouksessa. Kaipaan Jeesuksen lähelle ja enemmän häntä elämääni, että rakkaus ja usko elämässäni saisi kasvaa. Myöskin, että en enää olisi ahdistunut enkä murehtisi jatkuvasti asioita niin, että se vaikuttaa jo terveyteenikin. Myös, että parantuisin oudoista jalkasäryistä, raha- ja työ-asioihin selkeyttä. Kiitos Jumalalle kaikesta ja kiitos teille tuestanne."

"ESIRUKOUSPYYNTÖ POIKANI HEIKIN PUOLESTA!

JEESUS TULE HEIKIN SYDÄMEEN, ANNA HÄNELLE RAUHA SINUN NIMESSÄSI JA TUNTEMISESSA,
HEIKKI ON MENOSSA KORVALEIKKAUKSEEN, JEESUS RAKAS SIUNAA JA VARJELE HEIKKIÄ, VAPAUTA VÄÄRISTÄ RIIPPUVUUKSISTA JA KAIKELTA MIKÄ SAASTUTTAA HÄNTÄ,
KOSKETA, PELASTA JA PARANNA POIKANI, JOHDATA USKOVIEN YHTEYTEEN. KIITOS JEESUS JA TAPAHTUKOON KAIKESSA SINUN TAHTOSI."

"Huominen päivä, työhaastattelu, Reumasairaus, sen parantuminen"

"Läheinen joka koettelee uskoani nyt jo pitkään. Katkeruutta aiheuttavat asiat. Opiskelut ja työpaikka. Terveys. Taloudelliset huolet ylitsepääsemättömät. Asumisasia. Uskoni ja tuo näkyni aiemmin ja "maailma" joka vie uskoni kokonaan. Tuo Mies jota toivon elämääni ja kaksi tervettä lasta kaikesta huolimatta. Sisar ja perhe. Iäkäs äitini. Veljeni. Muut asiat kuten tulevan kesän kaksi matkaa. Kiitosaiheita paljon!
Kiitos! Nm. "H". Erityisesti opiskelupaikan haku nyt tällä viikolla ja kaikki asiat edm. liittyen!
Valkolakki.. Kieliopiskelut että jaksaisin.. Mies, tämä mies ja... tuleva kesä.. lapset? !"

"Jeesus anna Erkille rehellisyyttä ihmissuhdeasiassa."

"Pyytäisin rukousta, jotta pääsisin eteenpäin elämässäni ja ennen kaikkea uskossa. Olen kohta valmistumassa oleva opiskelija, mutta en koe välttämättä olevani oikealla alalla. Olen aina ollut hyvin tunnollinen ja tämä ahdistaa minua siksi hyvin paljon. Tunnen huonommuutta ja riittämättömyyttä, enkä koe olevani tarpeeksi hyvä ja riittävä ammattiini. Olen päivittäin melko ahdistunut ja näen edessä vain epäonnistumisen.

Ehkä juuri tämän epävarmuuden vuoksi olen kuitenkin löytänyt jonkinlaisen yhteyden ja kiinnostuksen uskon asioihin. Ahdistavina hetkinä olen ajatellut, että Jumalalla täytyy olla minunkin elämälleni suunnitelma, mutta minusta tuntuu, etten vielä ole löytänyt sitä. Pyydän rukousta myös sen puolesta, että saisin tulla aidosti uskoon ja täyttyä Pyhällä Hengellä."

"Rakas Jumala auta Birgittaa kotona. Kotisataman kautta."

"herra on niin raskasta taas en jaksa taistella saman asjan kansaa sää näät mun avioliitton varjele kieroilta ihmisiltä.jeesus näät kaiken salatun näät mun nöyrytyksen jeesus auta.varjele mun liittoni puhtaana.varjele viinan halusta pidä se kaukana minun perheestäni."

"pyydän neuvokkuutta ja taistelutahtoa"

"Pyydän esirukousta ystäväni puolesta, että Jumala vetäisi hänet puoleensa ja antaisi uskon lahjan. Pyydän viisautta itselleni suhteessani häneen ja erityistä johdatusta ja Jumalan vahvistusta meidän väliseen suhteeseen."

"Pitääkö meidän myydä talo jossa asumme?Missä olisi uusi kotimme? Jumala johdattaisi ostajan,jos Hän on katsonut oikean ihmisen siihen.Pyytäkää Jeesuksen ohjausta elämäämme Kiitos"

"Kaksi nuorta ei löydä elämälleen suuntaa,ahdistus ja pelko on vallannut heidät,ei uskalleta mennä ihmisten keskuuteen,tätä on jatkunut jo monta vuotta.Jeesus poista pelko ja ahdistus"

"Rakas Jumala auta minut haittaavista peloista"

"Rakas Jumala Jehova, marika voi varmasti lääkkeiden avulla tulla terveeksi. Rukoilen että annat marikalle terveyden."

"Pyydän ruokousta ja apua kiusauksiini-alkoholiin,ylensyöntiin,kateuteen ja mustasukkaisuuteen.Auta Herra."

"Olen kuolemanvakavassa tilanteessa ja pyydän rukousapua."

"Pyydän rukousta pikaisesti! meillä oli inhottava vuokralainen, joka sitten jätti vuokransa maksamatta. Teimme hänelle häädön. Nyt hän riitautti asian käräjille enkä tiedä miten kauan tässä menee. Nyt hän asuu ilmaiseksi! Rukousta jotta asiat järjestyisi. Tätä on jatkunut jo ppitkään."

"Rukousaiheena autiotilan suhteen tekemään oikeita ratkaisuja ja toimenpiteitä. Kiitos avustanne ja siunausta."

"Rikousaihe ystävien lasten parantumisen puolesta, kiitoskin sisar Herrassa."

"Pyydän lapsille terveyttä ja oikeaa suhtautumista elämän tuomiin haasteisiin ja velvollisuuksiin. Herra avaa heidän silmänsä ja omani kuin myös rakkaani näkemään todellisuus ja mikä on tarpeellista ja tekemään oikeita valintoja. Kiitos Jumalalle."

"Mieheni on peloissaan ja ahdistunut. Hirveitä paineita työssä. Hän ei halua alistua esimiehensä mielettömiin vaatimuksiin joilla ei ole mitään perustetta. Rukoilkaa Jeesuksen voimaa ja oikeutta. Että Herra antaisi miehelleni sielunrauhan. Tapahtukoon Jumalan hyvä tahto. Amen"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.