Rukousaiheet 29.05

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 29.05

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 29 Touko, 2010 12:15

Rukousaiheet 29.05

"Pyydän, että rukoilette ihosairauteni puolesta. ETtä Jumala tekisi ihoni terveeksi ja poistaisi kaikki tulehdukset, jotka haittaavat elämääni."

"Veljeni sairastaa jotakin mitä ei ole kahden vuoden aikana saatu selville. Toivon rukousta hänen tervehtymisensä ja asian selviämisen puolesta. Kiitos, Taivaan Isä kantaa lastaan."

"Pyydän esirukousta ystäväni ja itseni puolesta, että välirikkomme korjaantuisi ja elämämme yhdessä voisi jatkua entistä ehompana.
Toivon, että hän löytäisi itsestään uudestaan sen rakkauden kaipuun toiseen ihmiseen ja että se olisin minä edelleen. Olen häneen vieläkin niin rakastunut.
Kiitos!"

"Jeesus rukoilen että christina pysyy terveenä. Voitko auttaa vaikka kuukauden kuluttua?"

"Kovaan väsymykseen"

"Esirukous pyyntö sisaren puolesta, joka on huonossa kunnossa ja on tällähetkellä sairaalassa sydänkohtauksen takia."

"pyydän rukousta työasian puolesta. Työkavereista osa on tehnyt minulle todella loukkaavan teon. Pyydän Jumalan johdatusta asiaan ja sen että oikeus tässä asiassa tapahtuisi."

"Pyydän rukoilemaan oikeudenmukaisuutta opettajille,kun antavat numeroita.Lapseni on saanut positiivista palautetta käytöksestä ja nyt numero kuulema tippuu.Luokanvalvojakin ihmeissään ja itsekin tiedän että on parantanut.Syytä ei kerrota,eikä tytärkään tiedä.Rehtori vaan päättänyt.Tämä masentaa suuresti kaikkien muiden ongelmien lisäksi.Olen laittanv viestiä rehtorille että numero ei ole oikeudenmukainen.Kiitos rukouksesta!"

"Jumala parantaisi tunne-elämän ja todella vakavat pakko-oireeni..auttaisi nämä asiat kuntoon.Ihmissuhteisiin ja avioliittoon apua ja tukea Jumalalta!Ja että katkeruus saisi sulaa pois.."

"Haen virkaa työhön, jota haluaisin tehdä. On kuitenkin esteitä muulta taholta. Jeesus auta minua saamaan tämä työ.
Pyydän rukousta MM:n löytymisen puolesta."

"Pyhän Hengen johdatusta tälle kesälle. Että löytäisin oman paikkani seurakunnassa, sekä kutsumustehtäväni, kesätyöpaikkaan johdatusta, että Jumala johdattaisi minulle puolison."

" Äidin puolesta monta pientä lasta .solumuutoksia lisää otettu koepaloja . vaikeaa perheessä .yksi lapsi vammainen ,pelastumista ,parantumista ,eheytymistä koko perheelle ,Erittäin vaikeaa ,kaikki asiat sekaisin Herra tietää

Adhd nuoren miehen puolesta .mihin jatkossa koulu,asunto ym järjestyisi . KIITOS HERRALLE ,KUNINKAALLEMME ."

"Jumala parantaisi kaikki vammani ja vaurioni, mitä liian painavien kuormien kantaminen aiheutti elimistössäni. Jumala voimallisesti puhuttelisi miestä, joka naisia määrää liian painavia kuormia kantamaan. Naisia näin vahingoittaen."

"Olen vakavasti sairas 42-vuotias nainen. Seuraavat tulokset tulevat kesäkuun alussa. Silti suurin rukouspyyntöni on: Rakas Jumala, poista, vähennä, tai anna voimia tämän masennuksen ja näiden sairauksien kanssa. Ennen kaikkea tämä henkinen ahdistus, toivottomuus ja elämän merkityksettömyys, ovat vaikeimmin kestettäviä asioita. Elän mielummin muutaman vuoden onnellisena kun kymmeniä kyynisenä ja katkerana, auta minua.

Rukouspyyntöni koskee myös lapsiani, että he löytäisivät paikkansa tästä maailmasta ja miestäni, joka kärsii vakavasta masennuksesta ja unihäiriöistä. Näytä herra tie jota kulkea ja kosketa rakkaudellasi miestäni. Siunaa siskojani ja heidän perheitään ja anna meille rauha sydämeen! Kiitos."

"Ei oo yhtään rahaa."

"Hei pyytäisin että muistaisitte rukouksissa perhettäni niillä on ei ole tällä hetkellä asuntoa ja muutenki asiat vähän huonommin perheeseen kuuluu 3 lasta.muistakaa rukouksissa että Jumala pääsisi vaikutamaan heidän elämäämänsö ja vaikutaisi asunto asioissa ettei heidän enään tarvisi kärsiä..kiitos Jeesus että olet nyt jo kuullut tämän rukouksen ja autat."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.