Esirukousaiheet 06.06.2010

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 06 Kesä, 2010 9:58

"Vielä lisäys aikaisempaan. Huoltajuusasiaa neljän lapsemme kohdalla aletaan käsittelemään tämän kuun loppupuolella. Toivon todelle rukousta asian suhteen. Kumpa pystyisin paastoamaan, sillä kaipaan Jumalan shalomia ja puhetta elämäni ylle.

Vielä rukouspyyntö mummuni ja tuffani puolesta, molemmat huonossa kunnossa, enkä tiedä ovatko uskossa.

Sekä veljeni puolesta, jonka vaimo myös haluaa eron. Veljeni on ihan paniikissa ja toivon hänenkin löytävän uskon kaiken keskellä. Siunausta myös heidän lastensa elämän ylle."

"Olen taas valveilla. Huoli painaa sydäntä. Olen avioerotilanteen edessä. Mies otti eron, mistä toisaalta olen helpottunut. Tuntuu, että olisi itse pitänyt tehdä se jo aikoja sitten, mutta olen rukoillut ja toivonut, olenko ollut typerä?
Nyt mies oli mielisairaalassa viisi viikkoa ja vaikka toivoin että kävisimme koko perhe juttelemassa siellä niin ei suostunut. Tuntuu että on puhunut siellä asiat itselle edullisella tavalla ja tuntuu minua syyttävän. Tiedän että on minussa ollut paljonkin virheitä, mutta hän on osannut erittäin hyvin henkisen väkivallan, josta minua syyttää. Lisäksi on ollut fyysistäkin väkivaltaa, pettämistä, juomista.
Vaikka tuntuisi että tällaisessa tilanteessa huoltajuus olisi selvä, hän osaa esiintyä edukseen ja on pokkaa puhua asiat itselleen edullisesti.
En halua sellaista yhteishuoltajuutta, että lapset ovat vuoroviikoin toisella ja että yhdessä ostetaan lapsille tarvittavat asiat, koska en halua enää olla hänestä riippuvainen millään tavalla. Asioista ei ole pystytty sopimaan avioliiossa, kuinka se nyt onnistuisi? Tuskallisen monta kertaa on tuntunut siltä että olisi sama jos puhuisi seinälle.
Toki tahdon, että lapset saavat olla isän kanssa, mutta hän luulee, että voi olla hyvä lapsille olemalla samaan aikaan inhottava heidän äidilleen, mutta minähän hänestä ansaitsen sen...
Herran apua ja suojelusta kaikkeen. Minulle myös viisautta ja rauhaa, sekä oikeutta tässä tilanteessa toivon! Lisäksi työpaikkaa ja jaksamista ja osaamista monimuoto-opiskeluihini. Taloudellista apua. Tarvitsen muiden laskujeni lisäksi pariin vanhaan laskuuni 800e ja saan peruspäivärahaa sekä lapsilisän.
Johdatusta vielä velkaisen talomme kanssa, että löytyisi ostaja jos niin on hyvä, tai sitten työtä ja mahdollisuus asua tässä. En tiedä onko liian lapsellista luottaa Jumalan huolenpitoon...
Tarvitsisin rahaa myös hammasremonttiin. Ovat aina olleet rumat ja huonot.
Kiitosaihekin on: Tarvitsen opiskelussa tietokoneen ja sainkin halvan laajakaista- ja tietokonepaketin.
Kiitos teille rukouksistanne, Jumala teitä siunatkoon!"

"Lasteni kouluasian vuoksi pyydän esirukousta. Oikeus ei eräissä asioissa toteutunut menneenä lukuvuonna. Pelkäänpä, että opettaja ei pidä lapsestani, vaikka tämä käyttäytyy kauniisti, reilusti ja luontevasti ja häntä siksi todella pidetään rakastavana lähimmäisenä ja ystävänä. Lapsi ei saa jostain syystä ansaitsemaansa hyvää palautetta, vaan arvostellaan alakanttiin. Toisen lapseni luokassa taas vain yksi oppilas on saanut todellista kannustusta erityistaidosta, oikein julkisestikin. vaikka sama taito on vähintään yhtä hyvänä parilla muullakin. Nämä oppilaat eivät vain halua tunkea itseään tykö, sillä heitä ei pyydetä ja ovat luonteeltaan vaatimattomampia. Vuoroa ei oikein saanut. Sellainen yhden korostaminen loukkaa. Toisaalta opettaja ei tällä hetkellä myöskään ymmärrä, millaisia näiden lasten taidot ovatkaan ja mikä on taidokasta. Jotenkin nyt tarvittaisiin iso silmien ja ymmärryksen avautuminen monellakin tavalla. Itsekin olen surullinen. Vaikka nyt on jo kesä
, pyydän, että Korkeimman voima tosi totuudet hyvin pian opettajien sydämiin!"

"Minulla on jokin päävaiva. En uskalla kenen tahansa parantajan antaa sitä parantaa, joten pyydän Pyhää Henkeä ja Jeesusta auttamaan sillä heihin voi luottaa. Minulla on myös sairaita ystäviä, joista olen huolissani ja etsin heille parannusta. Auta Jeesus meitä,tutki Pyhä Henki vaivat sisäisestikin. "Sairaat tarvitsevat parantajaa""

"Mieheni jätti minut ja olen ollut yksin jo kaksi vuotta. Pyydän Jumalaa johdattamaan elämääni hyvän ihmissuhteen."

"pyydän että muistatte tyttäreni tyttöä,hän on erittäin vaikeassa murrosiässä,koulukin on mennyt pieleen ,hyvä ettei jäänyt luokalle.heitä on 4 sisarusta kaksi alle kouluiän,
heidän isänsä jätti perheen,otti toisen.uskovia olivat,nyt lapset kärsii.toivon että muistaisitte tätä perhettä,heillä on todella vaikeaa-lapset oireilee tosi pahasti,tyttäreni on masentunut ja väsynyt ,kiitosJEESUS rakas että puutut asioihin.
TAIVAAN ISÄ näkee ja tietää kaiken.kiitos jos jaksattemuistaa."

"Kiitos rukouksista, että matka onnistuu, yli odotusten ja kiitos että saan mielialani nousemaan, on vaikeita taisteluja. Anna Herra armosi ilmestyä ja saada kokea vapautus siitä, missä nyt koen olevani kahlehdittu. Siunaa mies, johon olen saanut vähän tutustua. Kiitos."

"Rukouspyyntö, että saisin parisuhde asiaani selvyyden. Tämä asia on vaivannut jo pitkään ja syö voimia. Rukouspyyntö myös siskoni perheen puolesta.Anna siskolleni viisautta ja voimia..tiedät asian. Rukouspyyntö, että läheiseni löytäisi uskon."

"rukoilkaa itsetuhoisen nuoren naisen puolesta, että Jumala antaisi tulevaisuuden ja toivon ja valon pimeyteen ja varjelisi kaikesta pahasta"

"Pyydän rukousta seuraaviin asioihin: matka, oma terveys, miehen työ, työpaikan ilmapiiri, entisen rehtorin paluu työhön, oma jaksaminen ja entistä laadukkampi työ syskyllä, uskon tien vahvistuminen."

"Suurkiitos Herralle, työni jatkuu syksyllä ja opiskeluni on mennyt eteenpäin! Kun saisi tämän kesän menemään ilman jatkuvaa rahahuolta ja miesystäväni saisi nähdä poikaansa eikä tarvitsisi tuskassa koko ajan olla sen asian takia, siihen pyydän esirukousta. Myös, että Herra auttaisi ja johdattaisi tässä ihmissuhteessa. Kiitos!"

"Hei,

Haluaisin, että viimepäivinä pahentuneen sydämentykytyksen/ahdistuksen vuoksi minulle rukoiltaisiin rauhaa ja levollista oloa, ja puolisolleni ymmärrystä ja jaksamista tilanteeseen. Kiitos!"

"Hei.olin olkapääleikkauksessa.pyydän esirukousta,että toipuminen menisi hyvin ja paranisin.pelkään,ettei se parane."

"rukousta vaimoni puolesta että hän löytäisi työpaikan,ja että me selviytyisimme taloudillisista vaikeuksistamme.sekä että lapseni pärjäisi elämässään."

"Jeesus kuule rukoukseni niska kipuilee neljän ni-kaman rappeuma korvat vinkuu alaselkä lanneranka rappeuma koljoosi säteilee pitkin selkärankaa ai-na hartioihin saakka sirekurosreuma sjökrenin synkdooma keliakia jossa omat vaivat lonkat nivelet lihakset polvet pohkeet nilkat varpaat nivelet ranteet sormet luottaen rukouksen voim-maan että Jeesus ylinmäisenä lääkärinä poistaa kipuni ja vaivani siunaten kaikkia esirukoilijoita."

"Jeesus Kristus anna työpaikka, terveyttä ja voimia.Uudista lapset uskossa ja anna miehelleni vapaus lapsuuden perheestään.Että eivät enää käskyttäisi, kiristäisi, varastaisi ym vaan saisi olla rauhassa yhteyksissä ja tekemisissä.Tapahtukoon Herran tahto! Jeesus mikä on se mun työpaikka ja -ala?Naapurimme vainoaminen loppuisi, vetänyt uudet naapurit mukaan.Talousasioissa läpimurto.Rahaa elää kesän yli ja muutenkin.Auta saamaan auto kuntoon.Joudun huijatuksi korjauksessa ja nyt auto osina pihalla.Jeesus rakas auta ja lähetä apusi!"

"En jaksa, haluaisin tehdä päätöksen jättää työt, mutta ahdistus iskee ja rohkeus pettää. Pyydän esirukousta tähän pahaan oloon ja masennukseen, unettomuuteen sekä asioiden hyvin järjestymisen puolesta. Pyydän myös rukousta vielä syntymättömän lapsenlapsen puolesta. Kiitos ja siunaus teille kaikille jotka haluatte rukoilla puolestani."

"Poikani Juho-Jaakon puolesta ,että hän sais syntinsä anteeksi pääsis eroon alkoholista sais perheasiat kuntoon pitää kotinsa töitä vain Jumala voi hänet pelastaa näistä ongelmista KIITOS JUMALALLE HÄN ON HEIKKOJEN TURVA KIITOS SIUNAUSTA teille kaikille ja myös Iso kiitos"

"autta isää surun keskellä ja järjestämään
hänen elämänsä puolison menettämisestä ja muistisairaudesta."

"pyydän rukousta ja lohtua äidin menttämisen
takia ja että tulisin uskoon.kuolleen äidin puolesta ja koko
perhekunnan puolesta."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.