Esirukousaiheet 07.06.2010

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 07 Kesä, 2010 11:34

"Anon ja pyydän Jumalalta, että voisimme kasvaa puolisoni kanssa, kohti Jeesuksen Kristuksen pyhittämää avioliittoa ja saada elämäämme pyhän hengen yhteydessä rakentuva harmonia. Kunnia Jumalalle kaikista ihmeistään ja kiitämme Jeesusta hänen suuresta rakkaudestaan meitä kohtaan ja toivomme että Jeesus menisi kaikkien ihmisten luokse rakkaudella!"

"Perheeni on uskovassa tyttäreni Ailan puolesta joka on 18 vuotias.Hän itkee usein öisin.Hänellä on paha olo ja ahdistus sisällä.Rakas Herra auta Jeesus sinä tiedät hädän joka on sisälläni lapsistani.Auta että lääkeri kirjoitasi lomaa .Kiitos Jeesukselle että,kuulet rukouksen.kIITOS TEILLE KUN JAKSATTE RUKOILLA!!"

"Pyydän esirukousta itselleni ja työkavereilleni. Töissä "hankala" keskustelu takana. Pidän nykyisestä työstäni paljon enkä haluaisi sitä menettää. Pyydän myös muistamaan rukouksissa esimiehiäni, jotta he jatkossa toimisivat oikeudenmukaisesti ja reilusti kaikkia kohtaan."

"Pyydän rukousta että suomessa tulisi somaleiden keskuuteen herätys ja islamin henkivalta murtuu tässä maassa täysin .Kiitos Jeesus että näytät voimasi ja täydellisen valtasi.amen"

"Itsellä Jaloissa ja käsissä särkyä ja ongelmia,äidilläni sydänongelmia,kaikille pojilleni ja puolisolle sekä itselle,sukulaisille rukoilen psyykkistä ja fyysistä terveyttä,taloudellista tasapainoa sekä pojalleni vuokra-asuntoa.Työasioihini+poikien.Kiittäen"

"Olen kovasti väsynyt tämänhetkiseen tilanteeseen, asiat tuntuvat olevan niin solmussa. Rukoilkaa minun ja mieheni puolesta, että solmut aukeaisivat ja saisimme olla onnellisia yhdessä. Toivon ja rukoilen, että mieheni masennus helpottaisi."

"Vaimolla edelleen c-hepatiitti eli maksa sairaus .Jeesus ilmesty nyt ja paranna täysin .Jeesus anna avaimia jos on joku syy miksi et paranna .Jeesus anna selvyys nyt tähän vaikeaan tilanteeseen.Jeesus anna hänelle rauha ja että on sävyisä ja lempeä puoliso.amen"

"pakkoneuroosio,masennus,silmän paineet ylärajoilla,pelkään että paineet viottavat näköä,mikreeni,munuais arvot ylärajoilla,eturauhasvaivat,erektiovaivat,äidin vaivat,lonkat sököt,nivelrikko,jäytävä kipu ajoittaan,krooninen virtsatulehdus,kipeät hartia lihakset,isän vaivat,sydämmen vajaa toiminta,kipeät lonkka,polvet ja hartiat"

"Miksi minua näin koetellaan? Olenko tehnyt jotain niin pahaa? Pyydän rukoilemaan voimia ja ymmärrystä miksi näin ja mitä voin itse tehdä.Kiitos!"

"Rukoilkaamme sitä, että pääsen lasteni kanssa takaisin kotiin pian. Kiitos Jumalalle, että olen saanut voimia elämiseen."

"Minulla oli pitkä lapseton avoliitto,josta tuli ero. Nyt olen löytänyt uuden ystävän mutta hän ei kuulemma enää tee lapsia. Olen jo 44 v mies,joten asialla on kiire. Auta Jeesus ja Pyhä Henki selvittämään oletko tarkoittanut että jään lapsettomaksi.Pidän lapsista mutta jos ei ole minulle tarkoitettu niin sitten voin harkita jatkoa lapsia tekemättömän kanssa. Iso päätös."

"Pyydän esirukousta poikani puolesta. Härätä hänet uhman alta elämään nuoren miehen elämää ilman riippuvuuksia ja auta häntä suhtautumaan omaan ja läheistensä elämään kunnioittaen ja vastuullisesti. Pidä hänestä kiinni vaikka hän kieltää sinut, vaikka hän kiroaa ja pui nyrkkiä myös sinulle."

"82-vuotiaalla Tyynellä on keuhkokuume. Halvaantuneelle Taimille parantumista. Rukoillaan, että uskovat saisivat armon rakastaa toisiaan kaikesta sydämestä ja antaa toisilleen anteeksi, niin kuin Jeesus KÄSKI ( Joh.13:34 & Matt.6:14 )"

"Olen saanut vahvistusta uskon vaellukseni alkuvaiheissa. Koen saaneeni rauhantunnetta. Rukoilen, että tunne vahvistuu arjen alkaessa."

"Mulla on rahat kuukauden bussilippuun ja olen onnistunut siirtämään laskujen päivämääriä, mutta lähes kuukausi pitäisi elää ilman rahaa ennen kuin seuraava palkka tulee. Pyydän että jostakin tulisi rahaa ennen palkkapäivää!"

"Rukoilisitteko, että Jani pelastuisi Jeesukselle. On ollut kiinnostunut hengellisistä asioista. Kiitosaihe, että on ollut monta kuukautta juomatta."

"olen sairas,ja työhön kykenemätön.Eläkehakemukseni on kelassa käsiteltävänä.Pyytäisin tämän asian puolesta esirukousta,että tästä tulisi myönteinen päätös.Kiitos Herralle!"

"HERRA PUUTTUISI MURROSIKÄISEN ELÄMÄÄN JOUTUI PSYKIATRISEEN HOITOON VÄÄRIEN HOITOMENETELMIEN /LÄÄKITYKSEN YM ASIOITTEN TAKIA .ITSETUHOINEN. TILANNE TOSI VAKAVA HERRA PUUTTUISI ASIAAN PELASTAISI /EHEYTTÄISI,( HOITOHENKILÖ KUNNALLA ARVOVALTA KYSYMYKSIÄ)MYÖS PERHEEN PUOLESTA .KIITOS HERRALLE HÄN VOI KÄÄNTÄÄ TILANTEEN , KIITOS RUKOILIJOILLE

NUOREN MIEHEN JOLLA PAHA LÄÄKERIIPPUVUUS ALKANUT LÄÄKÄRIN MÄÄRÄÄMISTÄ LÄÄKKEITA( ,PANIIKKI,PELKO .ADHD LUKI) PELASTUMISTA /RIIPPUVUUKSISTA PÄÄSEMISTÄ HERRA OHJAISI ASUNNON JA TULEVAN ELÄMÄN,PUOLISON . KIITOS HERRALLE JA RUKOILIJOILLE

KAIKKIEN LUKI ,AHHD ,ADD JA MUITTEN NEUROLIGISTEN/ KÄYTÖSHÄIRIÖISTEN JOILLA ERILAISIA .LÄÄKE /HUUME YM RIIPPUVUUKSIA HERRA PELASTAISI HEIDÄT HEIDÄN PERHEKUNTANSA , KIITOS HERRALLE JA RUKOILIJOILLE"

"Rukoilkaa perheeni puolesta. On liikaa riitaa ja rakkaudettomuutta. Mieheni on epävakaa persoona, ja se tekee elämästämme vaikean. Rukoilkaa, että Jeesus täyttäisi meidät rakkaudellaan ja mieheni arvostaisi minua ja osoittaisi sen jotenkin. Itse vihaan riitoja, mutta jostain syystä Taivaan Isä on antanut miehen, joka keksii riidan aiheen vaikka tyhjästä. Jeesus armahda, ja anna meille parempi tulevaisuus!"

"pyydän esirukousta poikani puolesta.hänellä on huume ongelma,jumala auta häntä,pelasta hänet,armollinen herra.ota hänet siipiesi suojaan."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.