Esirukousaiheet 11.06.2010

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 11 Kesä, 2010 9:24

"Rakas jumala rukoilen että teet hyviä ihmeitä sofialle"

"Rakas jumala rukoilen hyvää spockyn koko elämälle"

"Rakas jumala rukoilen että teet hyvää nenälleni rukoilen että teet nenäni hyvin terveeksi"

"Rakas jumala rukoilen että teet hyvää ulkonäölleni"

"Rakas jumala rukoilen että teet hyvää silmilleni pidä ne terveinä."

"Rakas jumala rukoilen että annat elämälle hyvän ikuisen tulevaisuuden"

"Rakas jumala rukoilen tialle ja minulle hyvää yhteistä elämää auta meitä pysymään hyvässä rakkaudessa kahden kesken"

"Rakas jumala rukoilen että teet joonaksesta hyvän. En halua että joonas on käärme. Haluan että joonas ei ole käärme. Auta."

"Rakas jumala rukoilen että annat casselle ja perheelle hyvää"

"Kiitos siitä ettei eka työpäivä ihan penkin alle mennyt, mutta parempaa onnistumista tarvitsen jatkossa! Että opin nopeasti oleelliset asiat ja löydän sopivat sanat eri tilanteisiin ja pääsen hyviin tuloksiin! Viisautta kaikissa keskusteluissa."

"Rakas Jumala, autathan minua löytämään töitä ja uuden asunnon pian; tiedätkin varmaan, että tilanteeni on molempien suhteen huono, ja niin on taloudellinenkin tilanteeni. Häpeän sitä, että minulla ei ole ollut parempaa jaksamista hoitaa näitä asioitani kuntoon. En tahtoisi tässäkään tilanteessani ajatella kielteisesti, mutta toki minua pelottaa nyt ja paljon. Jeesus rakas, auta minua ja auta minua myös kertomaan tilanteestani jollekulle, jotta voisin saada oikeanlaista apua!"

"NUOREN POIKAMME PUOLESTA HÄTÄHUUTO.ON SARAALASSA, SISÄNSÄ PIENTEN JUTTUJEN TAKIA,NYT ON RUVETTU YLI LÄÄKITSEMÄÄN.HÄN ON VAAN VÄSYNYT EIKÄ OLLENKAAN OMA ITSENSÄ,MEIDÄN HUOLEMME ON NYT SUURI HÄNESTÄ.TUNNEMME KYLLÄ HYVIN POIKAMME JA TIEDÄMME USKOVINA ETTEI NYT EDETÄ HOIDOSSA HYVÄÄN SUUNTAAN.PYYDÄMME RUKOILEMAAN JUMALAN TARKKAA APUA JA ILMESTYMISTÄ POIKAMME ASIOISSA."

"Jeesus, johdata poikamme perheen elämää. Miniämme työpaikka on 100km päässä. Jeesus auta! Ole mukana rakennusprojektissa. Kiitos, että tähän asti yhteiselo on sujunut hyvin,kun he muuttivat väliaikaisesti meille rakentamisen ajaksi. Pelasta koko perhekunta."

"Rakas jumala rukoilen sergeille ja natashalle hyviä ihmeitä ja hyvää terveyttä ja hyvää työtä"

"Ajattelin koittaa tätä kautta jos ylempi herra vois vielä auttaa? Stressi,velat ja ongelmat oman isän kanssa ajaa terveyden ja järjen pois ihan kokonaan, tuntuu että tätä elämää ei pysty enää korjaamaan mikään/kukaan. En ainakaan minä itse yksin :(

Joten kiitos jo etukäteen edes hyvästä yrityksestä."

"Haluaisin pyytää anteeksi käytöstäni Karia Ja Jannea kohtaan, olen loukannut heitä mutta en pysy pyytämään anteeksi henkilökohtaisesti."

"Ystäväni puolesta, joka on riippuvainen rauhoiitavista lääkkeistä ja on ollut masentunut jo kauan."

"rukousta isän jalkojen puolesta, jotka ovat olleet huonoina pitkään."

"Pyytäisin siunausta ja viisautta tulevaan avioliittoon ja yhteiseen kotiin. Häiden järjestelyyn myös siunausta, ja luottamusta Jumalan huolenpitoon. Iloa, valoa, lempeyttä ja kärsivällisyyttä jokaiseen päivään. Kiitos!"

"Pyytäisin rukousapua tyttärelleni Marianne Martiskaiselle, hän on masentunut Kiitos Jumalalle"

"olen ollut vihainen eräälle ihmiselle,kunpa saisin sen anteeksi."

"asuntoasia"

"erään lapsen puolesta joka on erittäin levoton ja väkivaltainen, että Jeesus parantaisi"

"Lapseni menee rippileirille tänä kesänä, rukoillaan että Pyhä Heni koskettaisi häntä ja että hän tulisi uskoon."

"ilmoittauduin alkuviikolla työnhakijaksi ja kesäloma alkoi,haen samalla ansiopäivärahaa, rukoillaan että saisin sitä ja kaikki järjestyisi. Mulla ei ole kesälomapaikkaa juhannukseksi, haluaisin viedä lapset maalle. Olen ollut viime talven uupuneena työelämässä ja jouduin vaihtamaan paikkaa usein, rukoilen ettäsaisin syksyksi paikan jossa jaksan."

"Skitsofreniaa sairastavan Karin puolesta sekä hänen äitinsä puolesta."

"Taivaalinen Isä Kiitos että olet huolehtinut ja varjellut meitä.Kiitos että et jätä meitä yksin.
Isä ole tuomarin kanssa kun hän tekee päätöstä.
Kiitos. Jeesuksen nimessä."

"Jeesus, paranna rakas lapseni.
Kiitos, että olet kuullut ja vastannut. Anna voimaa luottaa, että kaikki on Jumalan kädessä."

"Kiitos siitä, että olen taas terve. Ongelma on lääkitys ja se, että mahdollisesti se yhdistettynä siihen, että olen joutunut olemaan paljon ja pitkään taas vuodepotilaana on alkanut muodostamaan ylipainoa. Auta Herra Jeesus, että selviän tästäkin ongelmasta Sinun nimessäsi ja pyhällä sovinteverelläsi pestynä kastettuna kristittynä niin, että Sinun hyvä tahtosi minua kohtaan voisi toteutua. Tähän vetoan sen tähden, että sanotaan, että olet ristinkuolemallasi sovittanut kaikki synnit. Ja kantanut kaikki sairaudet. Siksi pyydän sinulta vielä kerran kiitoksen kanssa paranemis ihmettä tämä kuntoiluasian suhteen, joka on kärsinyt kovin sairaudestani.
Amen."

"Jeesus paranna polveni ja johdata asunnon myyntiasioissa."

"Jeesus lähetä meille viisaat, hyvät ja sopivat työntekijät ajallaan. Kiitos!"

"Jumala parantaisi iho-ongelmani. ja varjelisi ettei minulle tule lisää rumia arpia. Että Jeesus uudistaisi ihoni ja tekisi ihmeen, sillä iho-ongelmat vaivaavat kovasti mieltäni."

"Olemme käyneet mieheni kanssa aviokriisin vuoksi perheneuvolassa. Nyt mies on päätynyt eroajatukseen, koska ei jaksa käsitellä asioita eikä halua vähentää yrittäjänä työtunteja. Liiallinen työnteko juuri on vieraannuttanut meidät toisistamme. Pyydän esirukousta, voimia ja ihmettä, että mieheni heräisi näkemään, kuinka tämä avioliitto voisi uudistua. Siten lapsemme saisi pitää kodin ja perheen. Rakastan miestäni ja uskon, että Jumala voi uudistaa meidät."

"voitteko kantaa rukouksin minua ja eräitä muitakin henkilöitä ja siinä samalla myös oikeuslaitosta ja poliisia eräässä rikosasiassa jossa on tutkinta useista eri rikoksista joita en nyt tässä sano. rukoilkaa että Herra tahto tapahtuu ja valehtelijoiden suut tukitaan. Jeesuksen nimessä. Amen!"

"Tuttava odottaa lasta. Äitillä huonot ruokahalut, on laihtunut monta kiloa. Samoin univaikeuksia hänellä on. Herra auta ja pelasta hänet, jos hän ei sinua tunne."

"Minulla on allergisia oireita, limaa nousee kurkusta kun olen esim. makuulla. Eilen siivosin pölyisessä paikassa ja puhdistin siitepölyisen maton. En arvannutkaan minkälaisen vaivan sain.
Herra auta ja armahda, että paraneisin."

"että herra antaa työpaikan pojaleni ja varjele koko perhettä ovat uskoss ja johdastusta elämän sanan nälkä ja pyhänhengen kosketusta."

"pyvänrukousta tanjan puolesta joka on vakavasti sairas sillä on syöpä ja oli tulossa suomeen pitämän kokoussarjaa heinäkuusa mutta nyt ei tiijä päsekö tulemaan pyyvän että muistatte rukousissa että herra kosketta ja parantaa että voi tulla muukan kokous sarjaan toristajana mitä herra teeke."

"Pyydän kestävää rukousta että saisi kaiken evankeliumimateriaalin mitä on luvattu ja tilat niille.Jeesus auta kaikessa tässä työssä ja anna tarkat ohjeet ja ihmiset tähän uuteen työnäkyyn .Kiitos Jeesus että vastat työstäsi ja saamme tehdä mahanmuutajatyötä Sinun ohjauksessa ja aikataulussa.amen"

"rukous aihe aviolittoni puolesta jeesus ehytä ja poista väärät ihmiset joka yrittää rikkoa.jeesus näät mun miehen jeesus auta että se lopettais kaikki ulkopouliset suhteet.jeesus vahvitsa rajat niin että minun ei tarvitse miettiä mikä on missäki meneillä.riko kaikki vihollisen suunnitelmat jotka yrittää rikko aviolittomme.jeesus näät tämän häpeän jonka mieheni minulle tuottaa auta että se loppuis ja että se ymmärtäis.herra näät mun äidin asunto ongelman kiitos että ratkaiset sen."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.