Esirukousaiheet 20.06. + 21.06.2010

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Esirukousaiheet 20.06. + 21.06.2010

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 21 Kesä, 2010 15:46

Esirukousaiheet 20.06. - 21.06.2010

"Minulla on työpaikkahaastattelut 21.6 klo 11 ja 23.6. klo 15. Pyydän Jumalan johdatusta näissä tilanteissa ja viisautta keskusteluissa. Että oikea ovi avautuu ja väärät sulkeutuvat työpaikka-asiassa. Että löydän oikean oman paikkani ja onnistun töissä ja pärjään ihmisten kanssa. Rahatilanteeni on huono ja tarvitsen pian lisätuloja!"

"Pyydän vielä rukousta Susannan ja Veeran puolesta, jotka kumpikin kamppailevat anoreksian kanssa. Susannalla on akuutti vaihe meneillään ja hän on sairaalahoidossa. Veera voi näennäisesti hyvin, mutta on silti sisimmässään rikkinäinen, eikä osaa suhtautua itseensä tarpeeksi rakastavasti. Veeran suhde ruokaan ei näin myöskään ole vielä täysin normaali. Pyydän Jumalaa, että Hän koskettaisi ja parantaisi nämä tytöt täysin."

"Pyydän, että rukoilisitte puolestani tulevan perinnönjaon hyvän onnistumisen puolesta.

Minulla on oma toive mitä haluaisin periä ja toivon että se saisi toteutua ja että voisin näin jättää perinnön omalle pojalleni. Pyydän Jumalalta, että tämä kaikki koituisi meidän siunaukseksi ja lähentymiseksi."

"pyydän itselleni luottamusta Jumalan apuun poikani puolesta, että hän saisi kohdata Vapahtajan ja löytäisi mielekkään elämän."

"Pyydän rukoiltavan avopuolisoni puolesta, että Jumala koskettaisi häntä ja että hänessä (Laurissa) heräisi elävä usko elävään Jumalaan."

"Vapautta vakavista pakko-oireista, tunne-elämän eheytymistä..vapautta katkeruudesta! Jos Jumala haluaa niin tänä juhannuksena konferenssissa kaipaisin jotain suurta Häneltä mikä veisi eteenpäin.."

"Että Jumala vapauttaisi pitkään jatkuneesta,(vuosia)masennuksesta ja siihen liityvistä oireista. Myös rukoilen Jumalan apua et pääsisin vaihtamaan paikkakuntaa, hakemukset vetämässä monessa paikassa. Kiitos rukouksesta ja siunausta."

"Isäni putosi tikapuilta ja nyt hänellä on selkä kipeänä ei pysty kunnolla kumartumaan ja kokoajan sattuu. Rukoiletteko hänen puolestaan että selkä parantuisi ja voisi elää terveenä."

"pyydän esirkousta avioliitoni puolesta miheni on ollut pois 3kk ja nyt on yhteys auki mihelläni on edeleen sala suhde joka selvisi mutta mies ei tunusta,nyt on tilanne olemme sopineet puhelimessa tapaamisen joka 28.6.miheni haluaa tulla puhumaan ja olaan yhdessä.rkoilkaa että mies ei peru tapaamista ja että herra murtaisi tana aikana kaikki saatanan kahleet ja et mies pelastuu hän on heratyksessa.hän on pyytänyt laulamaan hengelistä laulua rkoilaan ettei nainen pidätä eikä suunitele tulla mukaan kaupunkiin sitokaa se jeesuksen nimes nainen on ateisti ja okultis rkoilaan veren suojaa meidän ylle tnä aikan ettei kukaan häiritse meitä ja että mies pelastuu ja tekee ratkaisun kitos herra pyydän jatkuvaa rkousta tämän asian puolesta"

"Rukouspyyntö, että pääsen tästä maanpäällisestä helvetistä. Ollut vaikeuksia niin monta vuotta, että en enää jaksa. On sairauksia,työttömyyttä..ei tukiverkostoa, ei omaa perhettä, ei rahaa elämiseen..olen elänut alle köyhyysrajan lähes koko elämäni..en vaan jaksa ja apua ei saa mistään. Toivon, että Herra vapauttaisi tästä tuskasta..rukoilkaa minun pois pääsyä."

"Rukouspyyntö vaimoni puolesta. Vaimoni on raskaana ja haluaisi tehdä abortin. Omasta mielestäni abortti on kuitenkin väärin, koska Luojan luomaa ei pitäisi tuhota. Rukoilen, että vaimoni ei tekisi aborttia ja haluaisi tuon lapsen."

"Rakas jumala miksi turun vaikeus oli vaikea selvittää?"

"Pyydän esirukousta jotta paranisin. Minulla on sairaus johon pelkään kuolevani. Vain Jeesus voi auttaa minua. Kiitos"

"Että,Herra antaisi voimaa vastustaa minun ja siskoni masennusta joka yrittää vallata,tyttäreni puolesta hänelle voimia ja löytää oikeita ystävyys suhteita.Jeesus sinätiedät auta meitä kulkemaan koko perhe sinun johdatuksen tietä."

"Kolmen sisaren puolesta, että saisivat kokea Herran antamaa täyttymystä etsimiseensä ja saisivat löytää varmasti tulevan puolison. Eheytymistä suhteessa, joka on jo jonkin aikaa ollut olemassa yhden kohdalla. Herra voimallista vahvistamista asiaan, jos tai kun tämä on se oikea, sopiva puoliso. Kiitos varmuudesta kumpaisellekin osapuolelle ja vie asiaa siten eteenpäin, että epäily poistuu. Tuo esiin tekosi ja anna suhde tulla avoimeksi tahdossasi siten kun se on Sinun hyväksymä. Kiitos rauhastasi ja mahdollisuuksistasi. Kiitoksin sisar Herrassa."

"Pyydän suhteeseen valoisuutta ja kirkkautta selvyydessä, jonka Jeesus antaa meille molemmille; suhteessa Jeesukseen, toisiamme varten, läheisiin ja tehtäviin. Kiitos Jeesus, että annat riittävästi ja runsaastikin hoitoasi niin, ettei ikävöiminen ja muua takkuilu hidasta elämää ja etenemistä suunnitelmissasi. Kiitos rakkaudesta, jota vuodatat sydämiimme Herran pelossa ja poistat muut pelot ja arkuudet. Kiitos ja siunausta kaikille."

"Rukouspyyntö, että tyttären perhe saisi myytyä asunnon ja löytyisi hyvä ostaja ja asiat etenisivät sujuvasti uuden löytymiseksi myös paikkakuntaa ajatellen. Johdata Jeesus hyvin näissä ja myös toisen tyttären perheen asioissa ja elämässä kaikella tavalla pienintä myöten, jnka Sinä näet jo idussansa. Kiitos Sinun huolenpidostasi kaikessa. Anna saada kuntoon asioita, jotaka odottavat tekijäänsä. Kiitos."

Esirukousaiheet 20.06.2010

"Jeesus kosketa Erkkiä, vedä voimallisesti puoleesi. Älä anna Hänen haavoittaa enää ketään."

"Anna Jeesus voimia painonpudotukseen ja liikkumiseen. On paljon ylipainoa, väsyttää koko ajan, nukun huonosti."

"Anomme ja pyydämme puolisoni kanssa Jeesuksen opettavaista rakkautta liittoomme ja voisimme kasvaa yhdessä Jumalan tuntemiseen aina syvemmin ja syvemmin. Olemme myös suunnitelleet naimisiin menoa ja tiedämme, että vain Jumala päättää aikataulun, joten odotamme Jeesuksen ohjeita pyhän hengen kautta. Sydämemme kaipaa elävää Jumalaa aina enemmän ja enemmän, sekä toivomme että jokainen maailman ihminen löytäisi Jeesuksen rakkauden elämäänsä!"

"Pyydän rohkeutta hieman tutustumalleni miehelle ottamaan yhteyttä, ja selvittämään suhteemme ja käytännössä löytymään puoliso pian. Kiitos ja siunausta kaikille rukoilijoille ja Herran aseen kantajille."

"Rakas Jeesu, auta, että saisin nukuttua riittävästi ja että saisin pusyä kunnossa. Siunaa kesä menisi hyvin ja auta, ettöä pääsisin syksyllä kouluun."

"Madeleine Mccannin löytymisen puolesta. Tyttö, joka kidnapattiin v.2007 Portugalissa.
Mieheni uskoontulon puolesta. Oman työni puolesta."

"Iltatyötä vielä parina iltana, Jeesus siunaa nämä työt että hyvin saisin palkkaa. Erään työtoverin kanssa menettelyssä viisautta. Että työpaikkahaastattelussa kaikki menee hyvin. Raha-asioihin taloudellista ihmettä."

"Auta selvittämään riita ystävän kanssa. Auta ihastuksen kanssa, voiko tämä syvytä suhteeksi?"

"Pyydän rukousta että saisin tulla raskaaksi."

"Pyydän esirukoilijoita jakamaan kanssani rukouksen huomisen (maanantai 21.06. ja mahdollisesti tiistainkin) tapaamisen onnistumisesta gradunohjaajani/proffani kanssa. Että olisin ymmärrettävä sekä oikeakielisyyden että asiasisällön kannalta ja että minäkin ymmärtäisin häntä. Että hän ei teilaisi tätä yritystäni aloittaa gradu (eikä siis ajattelisi, etten pysty siihen, koska minulla ei ole vielä sopivaa tutkimusongelmaa), vaan Jumalan avulla asiat järjestyisivät ja saisin tukea ja apua gradunaloitukseen ja työstämiseen viimeistään proffan loman loputtua elokuun alusta.

Kunpa me nyt yhdessä keksisimme minulle kiinnostavan gradunaiheen, tai sitten niin, että Jumala antaisi minulle viisautta ja voimia löytää se tutkimusongelma ja materiaali itse. Esirukouspyyntö myös sen puolesta, että päätös siitä, saanko gradu-opiskeluuni tukea, syntyisi viimeistään heti juhannuksen jälkeen, jotta ehtisin vielä löytää heinäkuuksi jonkin työn, jos en saa sinä aikana mistään elantoa.

Siunausta Lahjalle Joensuuhun, koska tämä ihana täti-ihminen majoittaa minut luokseen yhdeksi yöksi. Kiitos rakas Jumala, huolenpidostasi, kiitos äitini ja tätini antamasta avusta! Kunpa osaisin ottaa kaiken hyödyn ja tuen irti tätini projektisihteerintaidoista. Aamen."

"Pieni seitsemänviikkoinen labradorinnoutajan pentu todella sairas, paha tulehdus keuhkoissa ja silmissä. eläinlääkärin antama ennuste huono, mutta rukoillaan silti sen parantumisen puolesta, psalmi 36:7"

"Pyydän rukousta lapsuudesta johtuvan trauman läpikäymiseen. Olen ajoittain hyvin ahdistunut ja pelokas. Minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi lapsena ja minulla on myös paljon muita ahdistavia kokemuksoa lapsuudesa. Vain Jumala voi parantaa syvät haavat. Kiitos Jumakalle."

"pyydän esirukousta siskontyttäreni minkan ja hänen perheensä uskoontulon puolesta.perheessä paljon ongelmia,toinen lapsista huostaanotettu."

"Pyytäisin esirukousta lomamme puolesta.Etta Herra
järjestäisi että pääsisimme lasten kanssa rentoutumaan.Itselläni on hyvin vähän rahaa."

"Paha akne. Jeesus auta!"

"Pyydän esirukousta,että saisin 2 lastani takaisin ja perheemme voisi jälleen yhdistyä.Pyydän,että Jumala ilmestyisi minulle konkreettisesti tässä asiassa.Rukoilkaa,että Herra avaisi sosiaaliviranomaisten sydämet näkemään asia ja toimimaan perheen jälleenyhdistymiseksi."

"Pojan poikani pieni Jami(5k) on allerginen et JEESUS lasten ystävä auttaisi ja parantaisi ja Satu äidille voimia ja jaksamista on väsynyt;saisi levättyä ja nukuttua kunnolla.Kiitos Jeesus et autat lapsiasi"

"Herra Jeesus, minä tahtoisin tehdä töitä. Voisiko se olla mahdollista, vai pitääkö minun vielä levätä? En oikein tiedä mitä minun tulisi tehdä. Ja minä olen törmännyt monenlaisiin asioihin, kuten pelkoon, jota en oikein tunne. Ja siksi olen hämmentynyt asioista.

Enkä enää tiedä muuta kuin Sinut. Ja Sinun ylösnousemuksesi. Auta Jeesus, olen kelvoton kaikkeen siihen mikä on todellista hyvää, rehellistä ja aitoa."

"Pyydän Jeesusta siunaamaan kaksi edessä olevaa tapaamista ja antamaan niihin oikeat sanat."

"JEESUS AUTA SITÄ TYTTÖÄ JOKA ODOTTAA LASTA JA JONKA PERHEONGELMAT ON KAUHEAT. ANNA HERRA RAUHASI SEN YMPÄRILLE JA LOPETA KAIKKI RIIDAT ANNA TOTUUS TULLA ESILLE JA VÄÄRYYS.HERRA AUTA SINÄ SIINÄ ASUNTO ASJASSA ETTÄ SE SAIS LEPO PAIKAN.VARJELE SITÄ TIMIÄ ETTÄ SE PYSYIS RAUHALLISENA JA VARJELE SITÄ POIKAA JOKA ON MYÖS TÄSSÄ ASJASSA,AUTA ETTÄ SE PYSYIS RAUHALLISENA.RIISU SE VIHASTA JA RIIDAN HALUSTA.RATKAISE HERRA SE ASJA NIIN ETTÄ EI KELLÄÄN KÄY MITÄÄN. OLE HERRA ARMOLLINEN TÄTÄ PORUKKAA KOHTAAN JA VARJELE KAIKELTA PAHALTA.SIUNAA SITÄ SYNTYMÄTÖNTÄ LASTA VARJELE KAIKESTA PAHASTA. TULE JEESUS MEILLE AVUKSI KIITOS ETTÄ NÄÄT KURJAN JA KÖYHÄN PIENEN IHMISEN JOKA TURVAA SINUUN."

"JEESUS SIDO KAIKKI VIHOLLISEN VALLAT PERHEENI YMPÄRILTÄ.JEESUS VARJELE MUN MIEHENI KAIKILTA RIIDOILTA AUTA ETTÄ RAUHALLISUUS SÄIYLYY ETTÄ KAIKKI VÄÄRÄT IHMISET POIS MEIDÄN YMPÄRILTÄ.ANNA JEESUS USKOVIA IHMISIÄ MEIDÄN YSTÄVIKSI.JEESUS ANNA SINUN RAUHASI JA ANNA MINUN PYSYÄ ERIKSEEN KAIKISTA PAHAN PUHUMISESTA JA JOURUISTA ANNA MUN TEHDÄ PARANNUS JA HYLJÄTÄ KAIKKI VÄÄRÄT PUHEET."

"JEESUS rakas laske rukous herätys suomeen voimallisempana kuin koskaan aikaisemmin, HERRA armahda kokkolan kaupungin ihmisiä ja pelasta rakas JEESUS paljon tänävuonna sinun valtakuntaasi, JUMALAN NIMEN KUUNNIAKSI ja koroitukseksi!"

"Sirkka-Liisa on päässyt kotiin sairaalasta ja kykenee syömään suun kautta, mikä ei ollut mahdollista aiemmin."

"Rukoilkaa rakkaat siaret ja veljet serkkuni aviomiehen puolesta, jolla on todettu parantumaton syöpä.Perheessä on kaksi pientä lasta4 ja 6 vuotiaat.Rukoilkaa koko perheelle voimaa kestää sairauden koettelemuksessa. Rukoilkaa sairaalle perheenisälle voimaa kestää hoidot ja kivut. Rukoilkaa, että Jumala antaisi lisäaikaa perheenisälle."

" poikani asioiden,joka on ollut hoidossa ollut vähän aikaa,tilanne mennyt huonoksi,kun on lääkitty väärin ja turrutettu nuori mies psyykelääkkeillä mielivaltaisesti.puuttuu kyllä ihan ymmärrystä hänen tilateessaan lääkäriltä.tarvitaan Herran ilmestymistä että kaikki vääryys saa väistyä hänen asioistaan,ja että murtuu nämä kaikki häiriöt hänen elämästään .JeesuksenNimessä,Aamen. kiitos kun muistat poikaa rukouksi hän,tarvitsee Herran kosketusta ja apua ylhäältä."

"Rakas taivaan Isä anna minulle voimaa ja viisautta ymmärtää asiat.lähetä enkelit suojelemaan perhettämme. Kiitos"

"Jeesus kuule rukoukseni niska kipuilee neljän ni-kaman rappeuma korvat vinkuu alaselkä lanneranka rappeuma koljoosi säteilee pitkin selkärankaa ai-na hartioihin saakka sirekurosreuma sjökrenin sy-krooma keliakia jossa omat vaivat lonkat nivelet lihakset polvet pohkeet nilkat varpaat nivelet ranteet sormet ja sydänmen rytmi pysyisi kohdalla luottaen rukouksen voimmaan että Jeesus ylinmäisenä lääkärinä poistaa kipuni ja vaivani siunaten kaikkia esirukoilijoita."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.