ESIRUKOUSAIHEET 01.07.2010

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 02 Heinä, 2010 0:20

"Esirukouspyyntö sairauteni puolesta: rinnassani patti, joka todettiin pahalaatuiseksi ja leikkaus edessä mahdollisimman pian! Että Jumala parantaisi ja tekisi ihmeen. Kiitos rukouksistanne!"

"Rukoilisitteko avioliittoni säilymisen puolesta. Herra anna meille rakkautta."

"Isoja ja tärkeitä asioita on tapahtumassa yhtiössä jossa työskentelen. Kaikki tulee jollain lailla muuttumaan, osa joutuu etsimään uutta työtä. Rukoilkaa ystävät, että tämä fuusioituminen isompaan yhtiöön tuottaisi mahdillisimman vähän harmia ja vaikeuksia täällä työskenteleville. Myös, että uusi johto olisi inhimillisenpi kuin nykyinen (kaikki eivät toki ole huonoja)ja ne, jotka ovat aiheuttaneet kärsimyksiä viattomille pönkittääkseen tässä muutoksen tilanteessa omaa uraansa, saisivat ansioidensa mukaan. Jumala tietää kaiken. Rukollan myös että samme vietyä nykyiset työmme hyvin loppuun saakka. Kiitos tuestanne, Herra teitä siunatkoon."

"ahdistus häiriön poistuminen"

"Herra päästä meidät kotiin ....."

" RUKOILLAAN SUOMEN PÄIHDE.LÄÄKE.HUUME JA KAIKKIEN MUIDEN RIIPPUVUUKSISTA KÄRSIVIEN PUOLESTA . HEIDÄN PERHEKUNTIENSA /LÄHEISTENSÄ PUOLESTA . HERRA ILMESTYISI RAKKAUDESSAAN VAIKUTTAISI USKOONTULOON ,VAPAUTTAISI KOKONAISVALTAISESTI KAIKISTA RIIPPUVUUKSISTA. KAIKKIEN MIELENTERVEYS /PÄIHDETYÖTÄ TEKEVIEN PUOLESTA ,PELASTUSTA,RAKKAUTTA .VIISAUTTA. KIITOS HERRALLE JA RUKOILIJOILLE PYSYTÄÄN USKOLLISESTI RUKOUKSESSA PÄIVITTÄIN"

"RUKOILLAAN SUOMEN KANSALLE SYNNINTUNTOA ,HERRA VAIKUTTAISI USKOONTULON . RAAMATUN LUKU/TUTKIMUS HALUN. HERRA AVAISI SANANSA. VIISAUDEKSI,VARJELLUKSEKSI,TYÖN JNE..
RUKOILTAISIIN HERRAN ANTAMIA /TAHTOMIA RUKOUSAIHEITA. ETSITÄÄN ENSIN JUMALANVALTAKUNTAA JNE . USKOVILLE KAIKILLE UUDISTUMISTA USKONELÄMÄSSÄ. HALUN LUKEA SANAA . PAPEILLE.SAARNAAJILLE YM TYÖNTEKIJÖILLE RAKKAUTTA /VIISAUTTA TUODA SANAA PUHTAASTI ETEENPÄIN HERRAN TAHTOMALLA TAVALLA . ARMOLAHJOJA ,VIISAUDENSANOJA .

KAIKKIEN RUKOILIJOIDEN,ESISIRUKOILIJOIDEN PUOLESTA JAKSETTAISIIN OLLA KESTÄVÄSSÄ RUKOUKSESSA ,VOIMIA PYSYÄ USKOLLISENA JA KUULIAISENA HERRALLE .HERRLLE KAIKKI KUNNIA .KIITOS. YLISTYS."

"nainen haluaa vihityn miheni ja rikkoa lopulisestia avioliitoni ja odotta et tulisi 9kuu meille ero.en ota eroa.filemon 10-18.ja job 33:24-28 lupauksiin vedoten. pyydän pysytystä tupolle naiselle pian ennenkuin on syyskuu ettei mitään eroa tule hän laitaa miheni ottamaan eroan auta nyt jeesus pian ja hän anoi mihelleni työlupaa jota vielä ei ole päätetty se on vle paperi herra älä anna työ lupaa estä ja lahetä mes kotimaahan turvaan,mies on suurissa vaikeuksis ja hän käytää hyväkseen pysäytä herra pian han on okkultimis nainen kiroaa uskovia"

"Toivoisin, että rukoilette minun ja tyttöystäväni puolesta et pystyttäisiin palaamaan yhteen sillä meillä on ollut rankkaa ja kumpikaan ei tiedä miten saataisiin se kaikki hieno takaisin mikä meillä oli."

"Pyydän että rukoilette poikani isän puolesta joka on monella tapaa sairastunut rakkaudettomuudesta.Hänen elämänsä on ollut kolkkoa ja ankaraa.Luulen että riivaajahenget kiusaavat häntä;on kovin tuskainen.Hän vihaa Jumalaa ja on katkera.
Voi Jeesus armahda ja pelasta!"

"pyydän esirukousta avopuolison puolesta että jumala vaikutuTAS hänen ja minun suhteseen."

"Pyydän Jeesuksen apua nuoren 1-vuotiaan lapsen äidin puolesta.perheeseen syntyy syksyllä toinen lapsi.äiti on aika väsynyt jo nyt.ja kaiken lisäski kärsii tosi huonosta itsetunnosta.tästä johtuen itsensä meikkaaminen ja ehostaminen joka päivä tuntuu jo vihollisen järkyttävältä siteeltä,kun aikaa kuluu lapselta ja perheeltä tuntitolkulla päivässä ko.ehostamiseen.Jeesuksen veren voimaa ja ahleiden katkaisua rukoillen."

"esiruokus mun ja mun miehen oltin kaks viikon yhdessä ja tulin eron ei me tappelu lenkan oli muuten kaikki hyvin mutta minulla oli paha mieli mun isän takia se vaikuuti niin paljon haluasin oman miehen takasin"

"Rukouspyyntö, että voisin käydä avatuista ovista tietyssä asiassa.
-Hyvää ratkaisua vanhan tilan suhteen, sopivan osatajan löytyminen ja tilaan liittyvien asioiden etenminen kaikkia osapuolia tyydyttävästi.
-Yhden miehen pelastumista pyydän ja että Herra ilmoittaisi itsensä ja tahtonsa hänelle ja antaisi selvityksen tilanteeseen, joka on välillämme.
Kiitos Jeesus ja esirukoilijat."

"Kävin tänään täällä Helsingissä sanan ja todistuksen illassa eräässä helluntaiseurakunnassa johon olen joskus kuulunut. Näin erään vanhan pariskunnan joka on ollut vuosien varrella monissa kokouksissa, mies taisi joskus toimia siellä vahtimestarina. Satuin istumaan heidän takanaan ja huomasin että vaimo oli käynyt aivan muistamattomaksi, hän vain koko ajan hoki samaa asiaa ja ihmetteli onko hänellä kädessä oikeat vai väärät avaimet. Mies oli aivan tuskastunut mutta yritti hillitä vaimoaan ettei tämä olisi kovin kovaääninen. Rukoilin heidän puolestaan koko ajan ja pyysin että Jeesus koskettaisi parantavalla kädellä ja auttaisi.

Pyydän että muistaisitte rukouksessa tätä vanhaa pariskuntaa, että Jumala parantaisi ja selvittäisi tämän vanhan naisen ajatukset ja antaisi miehelle voimia."

"Pyydän että rukoilette meidän puolesta, tämän uuden ihmissuuhteen joka on alkanut. Olemme molemmat kokeneet avioeron ja mies vielä avoeron. Hänellä on ollut vaikeat liitot ja suhteet, siksi ei uskalla olla täysin mukana, on varovainen. Kumpikin ollaan rukoillen kuljettu ja pyydetty uutta lopun elämää kestävää ihmissuhdetta joka voisi päättyä liittoon. vaikka mies ei itse ole uskossa. Minä taas uskon että tämä on johdatusta ja uskon ja luotan että tämä on Jumalan tahto. Olen ihastunut, jopa hieman rakastunut sillä näen tässä miehessä kaiken sen hyvän mitä soisi miehessä olevan. Pidämme niin paljon samoista asioista. Hän on tällä hetkellä lomautettu ja hänellä on 2 murrosikäistä lasta yhteishuoltajuudessa. Pyydän että myös rukoilisitte näiden tyttärien puolesta että he avautuisivat ja uskaltaisivat tehdä tuttavuutta minun kanssa. Olen niin iloinen tämän suhteen puolesta ja rukoilen että Herra ei ottaisi häntä minulta pois vaan antaisi tämän kasvaa aidoksi rakkaudeksi ja luotta
mukselliseksi suhteeksi ja että hän uskalltaisi luottaa minuun, että en käytä häntä hyväksi missään suhteessa niinkuin hän on katkerasti joutunut kokemaan.
Kiitos teille ja Jumalan siunausta ja hyvää kesän jatkoa"

"Pyydän rukousta että kaikki materiaali tulisi pian maahan ja kaikki menisi hyvin.Jeesus johdata että Jumalan Sana menisi oikeisiin osoitteisiin ja oikeat ihmiset tulee mukaan työhön .Kiitos Jeesus että annat mulle viisautta toimia tässä työssä.Kiitos rukoilijoille ja kiitos Jeesus"

"herra auta minua laihtumaan,olen lihonnut tosi paljon,vuoden sisään. olen ollut onnettomuudessa, ja satuttanut jalkani pahoin. Tämä on tehnyt,että en ole pystynyt harrastamaan liikuntaa, entiseen tapaan. Herra auta minua,että saisin voimia itse auttaa itseäni,ja jalka kestäisi,ole kanssani. rukoilkaa että herra auttaisi, hän näkee kaiken."

"Rakas Isä. Kiitos menneestä matkasta, rukoilen siunausta huomiseen matkaan. Ole mukana, anna henkesi johdattaa, ja kertoa uskosta siellä. Siunaa, että sairaudesta ei ole liikaa haittaa ja jaksan kulkea vaaditut taipaleet."

"Anon ja pyydän, että Jumala puhaltaisi pyhän henkensä puolisoni sydämeen, sillä sana antaa siitä lupauksen. Pyydän myös Jumalan viisautta niitä ihmisiä kohtaa, jotka minua välillä kovin sanoin ruotivat ja välillä itsekkin teen syntiä niin, että kärsin siitä, vaikka pyydän Jeesukselta anteeksi tekojani. Jumala on voimallinen tänään ja huomenna aamen!"

"Pyydän rukousta lasteni puolesta. Herra kuule minun huutoni lasteni hyvinvoinnin puolesta. Paranna minut ahdistuksesta ja masennuksesta että jaksan olla hyvä äiti. Auta minua hoitamaan taloutta ja raha-asioita niin että saamme pitää kodin sitten kun me sen saamme. Herra anna meille koti. Aamen"

"Maanantaina sain tietää, että minulla on kasvain reidessä lihaksen sisässä. Tapaus on kiireellisyysluokassa korkealla, ja jo huomenna olen menossa yliopistolliseen sairaalaan koepalan ottoon. Kasvain taitaa siis olla pahanlaatuinen.

Ajatukset ovat läheisteni luona: suurin huoli on 7-vuotiaasta pojastani, joka tarvitsisi vielä pitkään äitiä lähelleen. Miten jaksavat mieheni tai iäkkäät vanhempani, joita olen joutunut auttamaan jo paljon arkiaskareiden hoidossa?

Omat rukoukseni tuntuvat jäävän nyt pinnallisiksi, tuntuu, että rukous ei yllä edes katon läpi. Minulla ei ole ketään läheistä, jota pyytäisin rukoilemaan puolestani. Sen vuoksi pyydän teitä rukoilemaan, että tämä kasvain osoittautuisi hyvänlaatuiseksi ja että paranisin kokonaan tästä vaivastani. Jos kasvain on pahanlaatuinen, pyydän, että se saataisiin leikattua kokonaan pois ja että se ei olisi lähettänyt etäispesäkkeitä muualle.

Jeesuksen nimessä, aamen.

Kiitos teille rukousavustanne."

"Rukoilkaa avioliittomme eheytymisen puolesta. Miehellä 16 vuotta häntä nuorempi nainen jonka kanssa asunut kolme kuukautta. rukoilkaa että tuo suhde loppuisi. Loma alkaa 4.7.10 ja mies on varannut viron matkan toisen kanssa. Auta Jeesus, sinä voit,ei kukaan muu. Sinä jeesus voit muuttaa kaiken. Amen."

"Olen kesä-ja heinäkuun työtön ja rahat tulevat ehkä vasta heinäkuussa.Miten elämme kolmen murkun kanssa?Emme saa soskusta mitään.Olen itse alan ammattilainen, joten tiedän.Mieheni ollut uskossaan penseä kauan.Hän on varoitettu monta kertaa.Nyt sairastui ja diagnisoitu Ms-tauti, jonka Jeesus paransi yli 10v.sitten.Mies sekava,lapsellinen,kiukkuinen,yrittää ostella asuntoja velalla ym.haki salaa itsensä eläkkeelle keväällä -08.Olen vieläkin sokissa.Nyt osa-aikatyössä ja ei antaisi siitäkään rahaa talouteen.Vaan omia bisneksiä, missä ei järkeä.Olen kurkkua myöten täynnä.Olemme olleet naimisissa 5-vuotta.Lapseni 14v.,17v. ja 19v.ovat ennen uskoontuloani ex-mieheni.Jeesus mitä mun pitää tehdä?Haenko mieheni holhoukseen?Mielenterveystoimistoon vai mitä ihmettä teen?Mies uhkailee erolla.Yrittää pakottaa mua hakemaan,että hän näyttäisi puhtaalta ja syyttömältä.En puhu mitään.Mies tiukasti äitinsä ja romanikulttuurin otteessa.Omassa seurakunnassamme edes pastori ei usko mua missä men
nään.Itse opetan raamattukoulussa ja olen diakoni ja rakastan Jeesusta yli kaiken ja rakastan lapsiani ja miestäni.Herra tapahtukoon sinun tahtosi!Ja kiitos ettei meiltä mene koti alta!Tarvitsemme kiireesti rahaa maksaaksemme sähkö- ja vesilaskut.Miehelle terveyttä,parannuksen tekoa ja takaisin elävään uskoon.Pois saatanan siteet ja pimeys,johon uponnut kokonaan.Mulle voimia jaksaa ja toimeentulo ja töitä!Lapseni takaisin uskoon kirkkaasti, heille toivoa ja voimia jaksaa elää ja tulevaisuuden toivoa!Herra hoida,armahda ja auta!"

"rukousaihe mieheni puolesta että saisi poikki viinan halun. auta että vihollinen hellitäisi otetta avioliitostani.että jeesus autais että mun ei tarvisisi pelätä jeesus vapauta agreesiivisesta käytöksestä. jeesus auta anna voimia niin että meiheni pääsis uskoon syvälle la että ei hänen sielu joudu kadotukseen. auta että saisimme rauhan minun kotiini. kiitos että autat jeesus varjele lapsiani kaikesta pahasta."

"Olen suositellut eräälle ihmiselle kirjoja. Osa niistä on tietokirjoja ja osa kertoo jostakin ihmisestä. Niissä on myös opettavainen sanoma kaikissa. Rukoilkaa, että hän lukee kesälomalla ne kirjat ja että kirjojen sanoma tavoittaa hänet sillä tavoin miten Jumala haluaa sen tavoittavan hänet."

"Olen laitellut rukouspyyntöjä ja rukoukset ovat kantaneet ja saaneet muutosta aikaan asioissa ja ihmisissä. Uskokaa rukouksen voimaan ja siihen, että kyllä Herra ne kuulee. Nyt haluan muistaa ja tuoda teidänkin muistettavaksi ihmisen joka kärsii ja jolla epäillään vakavaa fyysistä sairautta. Rukoilkaa, että hän voi kokea Jumalan ja lähimmäisten taholta turvaa ja huolenpitoa ja että yksin Herran tahto hänellekin tapahtuu. Rukoilkaa, että tämä kesä ja tuleva syksy hänellä menevät hyvin."

"Olen laitellut rukouspyyntöjä ja rukoukset ovat kantaneet ja saaneet muutosta aikaan asioissa ja ihmisissä. Uskokaa rukouksen voimaan ja siihen, että kyllä Herra ne kuulee. Nyt haluan muistaa ja tuoda teidänkin muistettavaksi ihmisen joka kärsii ja jolla epäillään vakavaa fyysistä sairautta. Rukoilkaa, että hän voi kokea Jumalan ja lähimmäisten taholta turvaa ja huolenpitoa ja että yksin Herran tahto hänellekin tapahtuu. Rukoilkaa, että tämä kesä ja tuleva syksy hänellä menevät hyvin."

"Kotiini on tulossa kylpyhuoneremontti. Toivoisin kaiken sujuvan hyvin ja ajallaan ja urkoitsijan hoitavan tehtävän vastuullisesti.
Siunaa Isä kotiani ja suo voimaa perheellemme.
Rakkaan poikasi Jeesuksen nimeen. Amen"

"Pyydän hätärukousta itsemurhaa aikovan, mielenterveydeltään järkkyneen nuoren tytön puolesta, että pelastuisi ja pyydän myös läheisille voimaa ja viisautta auttaa ja jaksaa!"

"Että löytäisin kelvollisen tutkimusongelman opinnäytetyöhöni ja että osaisin lähteä työtä siitä eteenpäin työstämään. Tämä on oikeastaan ensimmäinen kerta, kun uskon pystyväni tähän työhön, ja tämän tuntemuksen ja motivaation olet Sinä Jumalani minulle antanut. Vahvista minua nyt siten, että tämä päätökseni ei jää pelkälle ajatuksen tasolle!"

"Jumalani, pyydän Sinua näyttämään minulle, mikä asumisvaihtoehto on minun tilanteessani paras. Kiitos Herra, Sinun käsiisi uskon elämäni! Aamen."

"Olen paljon kärsinyt yksinäisyydestä ja toisen sukupuolen läheisyyden puutteesta. Pyydän asiaan muutosta pysyvästi, niin saan vielä runsaammin kokea iloa hyväst ihmissuhteesta, jonka olen ymmärtänyt Jeesuksen luvanneen. Kiitos avustanne asian etenemiseksi."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.