Esirukousaiheet 24.07.2010

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Esirukousaiheet 24.07.2010

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 24 Heinä, 2010 16:16

Esirukousaiheet 24.07

"Pyydän kiireellistä esirukousta todella erikoisen vaikean suhteemme puolesta. Nyt ongelmat ovat todella pahoja. Herra näkee ne kaikki. Kiitos muistamisestanne."

"Olemme perheeni kanssa olleet pulassa yli 6 vuotta. Hädässämme olemme pyytäneet Jumalalta apua ja johdatusta, mutta asiat vain menevät koko ajan enemmän ja enemmän solmuun. Pahaa emme kenellekään tahdo ja oikealla tavalla yritämme elää. Ovista ja ikkunoista tulvii vain lisää ja lisää ongelmia. Jos sinulla olisi pieni hetki rukoilla perheeni puolesta, olisin kiitollinen. Kunpa kerran koittaisi se päivä, että perheeni saisi jälleen iloita ja olla onnellinen vailla suurempia huolia."

"vapauta minut täydellisesti tupakasta"

"jeesus auta ystävääni!jeesus auta että se mies antaa rauhan sille ja että se lähtis sen kodista"

"jeesus auta että mun ei tarvitse pelätä herra jeesus vie kaikki pelottava pois mun kodistani ja ymmpäriltäni. tuo rauha mun majani sisäpuolelle."

"Pelastusta mieheni alkoholinkiroukselta. Hän tällä viikolla rupesi pakottamaan erokeskustelulla - humalassaa. Asia on tietysti ymmärrettävä, sillä hän juo joka päivä, ei jaksa syventyä vapaa-ajalla askareisiin omakotitalossa, joudun tekemään yksin.
puhelinterroriaa pitää mökiltä käsin, en jaksa vastata puheluihin, samaa jankutusta.
Anna voimaa minulle jaksaa ja keskustella oikein , kun hän tulee kotia.
Siunausta tyttärellemme tulevalle ulkomaan matkalle."

"Kiitos, että olen saanut hieman tutustua mieheen, johon olen kiintynyt. Jos tämä on Herran suunnittelema mies minulle, pyydän esteiden poistumista ja kotoisuutta tilalle siten, että yhteydet toimivat moitteettomasti ja voisimme tutustua enemmän ja kiintyä toisiimme oikeasti rakkaudessa. Vai onko joku muu rukous tarpeen.. että se selviäisi. Rukoilen suojaa, voimaa ja viisautta, ymmärrystä ja käytännön elämän sujuvuutta. Kiitos, kiitios."

"Tuon tulevien päivien huolet ja tehtävät siunattavaksi Jeesuksen nimeen niin, että saan kokea taivaan avoinna ja ilon laskeutuvan ylleni, kokea keveyden Elämän kantavasta voimasta, oikeasti. Siunaa Jeesus se mies, joka on sinulle sovelias ja anna hänen tulee elämääni iloksi ja siunaukseksi, runsaudessasi, sillä Sinä olet rikas antaja kaikille, jotka Sinua avuksi huutavat. Kiitos kaikille asiaani Herran eteeen kantaville. Kiitos."

"Ystäväni T kärsii monenlaisista sairauksista. Auta Jeesus, että hän jaksaisi pysyä uskossa ja saisi ilon ja rauhan sydämeen. Rakas Jeesus, sinä voit parantaa hänet kokonaan kaikista sairauksista, joten paranna hänet! Hän on kärsinyt jo niin pitkään. Sinä olet kaikkivaltias, tapahtukoon sinun tahtosi."

"Kaverin A puolesta, joka kärsii psyykkisistä ongelmista. Rakas Jeesus, siunaa, että hän tulisi uskoon. Anna hänelle mielenrauhaa ja tasapainoa, sairauden tuntoa. Siunaa, että hän suhtautuisi minuun ystävällisesti eikä soittelisi koko ajan. Auta, että hän saisi hyvää hoitoa ja suostuisi menemään terapiaan. Siunaa tätä kaveria kaikinpuolin ja auta, että se ystävällinen ja mukava kaveri hänessä jäisi hallitsevaksi, eikä hän enää kiusasisi muita. Johdata hänen tielleen uusia hyviä ystäviä, mieluiten uskovia. Rakas Jeesus, anna hänen löytää sinun armahtavat ksvosi."

"Rukouspyyntö, että Herra Jeesus koskettaisi ikävääni ja kaipuuta niin, että se tyyntyy ja rauhoittuu saamassaan vastauksessa. Kiitoksin sisar Herrassa."

"Pyydän muutosvaiheissa oleville läheisille ja itselleni voimia ja selkeää johdatusta.
Pyydän rakkautta ja Jeesuksen antamaa syliä itkuissa, ikävissäni ja pyydän, että Hän antaisi sylin ilon ja onnen kokemista varten ja vielä tavalliseen elämään, arkeen ja juhlaan. Kiitos."

"Puoliso on saanut lopputilin(työt kestää vielä puolivuotta)Asia aiheuttaa kireyttä parisuhteessa ja koko perheellemme.Päivittäin kivastelua rahojen riittävyydestä jne.Jeesus auta puolisoa saamaan uusi työ,rukoilen myös ettei se aiheuttaisi ongelmia perheellemme,eikä parisuhteellemme.Suo Jeesus rakkautta avioliittoomme ja koko perheellemme.Siunaa meitä kaikessa ja suo säilyttää kotimme ja toimeentulomme,myös terveyttä rukoilen.Sido kaikki pahan hyökkäykset.Tuon myös muut samassa tilanteessa olevat perheet paikkakunnaltamme Jeesus eteesi ja auta myös heitä.Kätke nimesi ja veresi suojaan rukoukset,aamen."

"Voimia seurata Jeesusta koko sydämisesti, voimia kestää kiusauksissa. Saada sielunhoitaja, ja päästä eroon tupakasta. Pyydän myös esirukousta veljieni ja heidän puolisoidensa puolesta ja vanhempieni. Rukoilkaa, että elämäni alkaisi selkviämään ja kykenisin saaman vanhatkin asiat kuntoon."

"jeesus auta perhettäni varjele miestäni että se pysyisi rauhallisena ja että viha lähtisi siitä auta agresiiviseen käytökseen herra anna rauha mun perheeni keskelle.jeesus auta"

"Että jaksaisin pitää kodin siistinä ja, että saisin työpaikan jostain läheltä kotia ja että saisin voimia että jaksaisin tehdä työni hyvin."

"Rakas Jumala siunaa huominen mieheni vanhempien ja omien vanhempien tapaaminen. Anna sinun rakkauden ja voiman olla tapaamisessa läsnä. Jeesuksen nimessä amen!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.