Esirukousaiheet 25.07

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Esirukousaiheet 25.07

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 25 Heinä, 2010 14:12

Esirukousaiheet 25.07

"Pyydän rukousta omaan tuskaani. Mieheni ns. painaa minua psyykkisesti alas koko ajan kiristämällä eri asioilla ja uhkailemalla. Lapset joutuvat kärsimään tilanteesta ja minun voimani ovat vähissä. Olemme edelleen "evakossa" kodistamme koska emme voi olla mieheni kanssa saman katon alla ja nyt mies on vaihtanut lukot taloomme että emme saa tavaroita sieltä. Olen hakenut oikeudelta väliaikaismääräystä siitä että saamme lasten kanssa asua ko. kodissamme ja mieheni täytyisi lähteä. Käsittely on 3.8 ja siihen asti on jaksettava. Mies valehtelee asioita oman edun mukaisesti. En jaksa enää."

"Pyydän, että rukoilette puolestani Jumalan johdatusta työhöni yrittäjänä ja että saan kaikki laskuni ja velkani maksettua, sekä avioliittoni puolesta, joka on päättymässä. Tapahtukoon Jumalan tahto elämässäni. Tarvitsen selkeää johdatusta elämänpolkuni löytymiseksi.
Sydämellinen kiitos Teille, rukoilijoille, vaivatulta sydämeltä."

"Pyydän rukousta minunja ex-mieheni rakkauden välille,toivon että välimme eheytyisivät ja korjautuisivat ennalleen."

"pyydän esirukousta avpuolison puolesta että jumala vaikututas hänen ja minun suhteseen kyösti on rikki revitty puolet elämästä on ollut vankila että jumala pelasta sitä ja anta ulos omat tuntet se pelkkä näytä ja rakastu ja on pettänyt.Ps. 121:7"

"AUTA, ARMAHDA JA PELASTA rakas perheenjäsen hänen elämän- ja parisuhdekriisissään! Avaa Kristus sydämet, kosketa ja kutsu yhteyteesi.

Jeesus, armahda ja nosta minutkin. Tiedät tuskani siitä, ettei elämäni ole todistus sinusta kaikkien omien pimeyksieni ja kysymysteni takia... ja syntieni takia. Armahda, rakasta ja tee minut uudeksi.
Ja viimeiseksi pyydän rukousta ajankohtaisten elämänsuunnan valintojen puolesta! Opiskelu, ihmissuhde. Kiitos, Jeesuksen voimallisessa nimessä!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.