Esirukousaiheet 26.07

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Esirukousaiheet 26.07

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 26 Heinä, 2010 15:33

Esirukousaiheet 26.07

"rukoilen itselleni kestävyyttä, että jaksaisin odottaa siihen asti kunnes tapaan minulle tarkoitetun miehen... että tuleva miehenikin rukoilisi meidän puolesta... isä näkee kaiken ja tietää kuka on minulle parhaaksi. rukoilen eheytymistä rikkinäisyyteeni. jeesus puhdista jeesus paranna jeesus tuo rauha!!!"

"Rakas Kotisataman rukoilijat, Pyydän että rukoilkaa: minulla on niin voimakkaita kiusauksia, ja pelkään että paadun koska en pysty omin voimin kieltäytymään niistä!
Rukoilkaa Kristusta antamaan minulle Henkensä voiman, jotta voisin elää "uutena luomuksena" puhtaasti, rukoilkaa häntä rakastamaan, pelastamaan, uudistamaan ja puhdistamaan minut! Kiitos paljon!"

"Tarja tarvitsee apua! Kiitos teidän rukouksienne, hän on pystynyt käymään lauantaina suihkussa. Mutta Tarja tarvitsee vielä apua jotta pääsisi kävelemään paremmin ja pienemmillä kivuilla. Rasitan teitä näillä avun pyynnöilläni, mutta Tarja on minulle todella rakas ihminen ja tahtoisin viedä hänet ulos kanssani ja katsomaan äitiään joka asuu 270 km:n päässä ja on myös sairas. Tarja ei ole pystynyt käymään siellä yli puoleen vuoteen, hänellä on kova ikävä äitiään. Voisikos Tarja saada apuanne.

Kiitos!"

"Pyydän rukousta pikku siskoni puolesta joka on luopion tiellä ollut monta vuotta,että Herra armossaan uudistas ja pelastais ja että saatana ei saisi enää pettää ja valehdella ja viedä tuhoa kohti.että Herra aukaisis silmät näkemään ja korvat kuuleman Hänen tahtonsa ja Hänen suunnitelmansa tätä ihmistä kohtaan ja ennenkaikkea että tämä ihminen näkisi Jumlan rakauden häntä kohtaan.Pyydän myös esi rukousta veljeni puolesta joka on uskossa mutta lankeile vähän väliä alkoholiin enkä tiedä sit et onko siellä muutakin syntiä mukana sen myötä.että Herra suuressa armossa auttais ja veisi sille paikalle että tämä ihminen heräis siihen todellisuuteen.nämä molemmat ihmiset ovat esirukouksen lapsia.että Herra ilmestyis ja auttais ja ennenkaikea pelastai ja armahtais.kiitos oikein paljon kun jaksatte rukoilla kaikkien rukous aiheiden puolesta.HERRA TEITÄ SIUNATKOON JA ANTAKOON TEILLE VOIMIA,JA VAHVISTAKOON NIITÄ ANTAMIAAN TYÖKALUJA TEISSÄ...Kiitos teille ja kiitos Herralle"

"Pyydän rukousta vanhempieni puolesta,että Herra koskettais ja että Herra ottais täyden hallinta vallan heistä,että unohtaisivat mennet asiat,eivätkä aina kaivais niitä ja satuttaisi niillä toinentoisiaan.voidaan sanoa et annetaan anteeksi mut kuitenkaan ei ole Herralle annettu niitä asioita koska ne vieläkin kalvaa.rukoilkaa että Jeesus saisi ottaa täyden hallinta vallan sydämmen alueesta ja mielen alueesta ja vaikuttais tahtomita ja tekemistä,ja että tulis sopu ja rauha jaettä se toinentoistensa nälviminen saisi jäädä kokonaan pois Isä Jeesuksen nimessä.Ja että oppisivat oikeella tavalla kunniottamaan toinen toisiaann.ovat uskossa olevia molemmat.Kiitos että muistatte rukouksin tätä aihetta."

"Pyydän rukousta tätini puolesta joka asuu Kajaanissa,sairastaa syöpääja on annettu sädehoitoja ja loppu kuvauksissa saatiin kaikki pois mut nyt kuulema ilmaantunut maksassa ja eikä voida leikata.Että Herra koskettais ja parantais.Mutta kuitenkin Herran tahto saisi tapahtua ja että Jeesus saisi vaikuttaa siinä kasvamisessa jaettä sais panna kaiken pois mikä hitaaksi tekee matkaa.Kyseessä on kuitenkin uskova ihminen.ja että kaikki viha ja katkeruus saisi poistua sydämmestä.Saakoon Herra vaikuttaa tahtomista ja tekemistä,ISÄ JEESUKSEN NIMESSÄ.Kiitos kun muistatte rukouksin tätä ihmistä.nimi on miranda........."

"Rukoilen että voisin toteuttaa haaveeni ehyestä ja onnellisemmasta elämästä. Rukoilen, että en uskoisi itseäni tyhmäksi lehmäksi, joksi minua mieheni nimittää suuttuessaan. Rukoilen voimaa itselleni ja perheelleni. Miehelleni olen jo antanut anteeksi hänen nimittelynsä. Rakas Jumala: käytä minua tarkoitukseesi, mikä se sitten onkaan!"

"Jeesus, olen huolissani terveydentilastani. Minulla on kuukautisiin liittyviä ongelmia, joista olen erityisen huolissani. Pyydän rukouksia terveyteeni liittyen, ja toivon että Jeesus parantaa minut. Pyydän anteeksi kaikkien syntieni puolesta mitä olen tehnyt. Pyydän rukouksia myös ahdistuksieni ja pelkojeni takia. Rakas Jeesus, anna minulle voimia jaksaa"

"Rukouspyyntö uskovan miehen puolesta, jolta puuttuu pelastusvarmuus. Hän askartelee opillisten asioiden kanssa ja häneltä puuttuu uskovien yhteys. Käy vain satunnaisesti seurakunnan tilaisuuksissa. Että Herra kirkastaisi hänelle armonsa ja vapauttaisi kaikista valheellisista uskomuksista, joita vihollinen on hänen päähänsä istuttanut.Että hän löytäisi uskovien yhteyden ja saisi kokea rakkautta."

"Minä rukoilen, Herra ohjaa minua nyt kun minun pitäisi tehdä päätöksiä, jotka vaikuttavat minun ja perheeni tulevaisuuteen jopa lopun elämää. Ohjaa minua Herra tekemään oikea valinta. Minä en tiedä mitä tehdä."

"Herra, minua ahdistaa, sairauteni, sen paraneminen, ja olen hakenut kuntotuskurssille. Järjestä asiat niin, että pystyn menemään sinne ja saamaan hyödyn siitä. Tilanne saattaa työn kannalta olla hankala, mutta Herran avulla kaikki järjestyy parhain päin. Herra, tunnen oloni tyhjäksi ja tarpeettomaksi, elämän iloa ei ole, minua masentaa, ja törsäilen rahaa, kun yritän täyttää tyhjyyttä. Ajoittain kaduttaa monet päätökset , joita olen tehnyt. Tuntuu ettei ole voimia mihinkään. Herra auta."

"Tiedät suruni ja yksinäisyyteni ja asiani... Auta pääsemään yli eksästä, tuntuu että rakastan häntä edelleen... Pyydän että annat minulle tahtosi mukaisen miehen jonka kanssa voin olla oma itseni, anna minun kokea ihana valtava molemminpuolinen rakkaus. Kiitos että johdat uskoon läheiseni ja sydämelläni olevat ihmiset. Auta masennuksesta ja ahdistuksesta ja vapauta minut täyteen vapauteen. Jeesuksen nimessä aamen."

"nyt pyydän teitä muistamaan rukouksin ihmistä, jota varoitin vääränlaisen musiikin kuuntelusta. Hän on kuunnellut saatanallista heviä joka on myös näkynyt hänen käytöksessä mm vihamielisyytenä, alakuloisuutena, ilmeettömyytenä ja tunteettomuutena. Rukoilkaa tuon nuoren naisen vapautumista pimeyden kahleista ja että hän voisi pelastua ja tulla elävään uskoon! ja ettei ottaisi nokkiinsa ja saattaisi minua vaikeuksiin siitä kun varoitin häntä. Rukoilkaa, että nuo pimeyden kahleet nyt heti murtuu Jeesuksen nimen ja veren tähden nyt heti!"

"Rukouspyyntö: Jeesusta ilmestymään asiassani ja jäämään siunaten olemaan kanssani ja kanssamme esteet poistaen päästäksemme elämään tavallisella tavalla, nauttien Jumalan suomista lahjoista ihmiselle. Kiitos muistamisestanne rukouksin."

"Rukouspyyntö, että saisin selvyyden asiassa, joka on outo. Miten menetellä ja päästä kokemaan Jumalan lapsen vapautta ja iloa asian selviämisen myötä PIAN! Kiitos esirukoilijoille ja siunausta."

"löytymään ja järejestymään sopivat ajat tavata ystävää niin, ettei tarvitsisi kuluttaa aikaa epävarmaan odotteluun, vaan voisi täysipainoisesti elää arkea jajuhlaa rauyhallisella ja levollisella mielellä. Kiitos, että rukoilette tosissanne asian puolesta. Olen kokenut vihollisen yrittävän häiritä kaikella mahdollisella tavalla. Kiitos, että saadaan Jeesusken voiton turvin voitto tässä asiassa kiitosaiheeksi asti. Kiitos ja kunnia on Jumalan."

"Rukousaiheena saada terveys kaikella tavalla, hengen, sielun ja ruumiin alueilla. Hyvinvointia ja kunnon kohentumista. Epävoivon sijaan toivoa ja viisautta esillä pitää Jumalan Sanaa ja kohdata ihmiset ja hoitaa tulevat tehtävät. Oikea ratkaisu tilan suhteen, miten menetellä. Pyydän vielä miestä, tulevaa elämänkumppania ottamaan yhteyttä ja asia varmistumaan molemmin puolisesti, kiitoksin ja ilolla, yhteisessä sovussa ja yksimielisyydessä. Kiitos."

"Hyvä Jumala, miksi et kuule, vaikka olen rukoillut jo monta vuotta. Alkaa tämä kyöhyys ja päämäärättömyys käydä psyykkeen päälle. On jatkuvaa ahdistusta, kun ei löydä omaa paikkaansa täällä, mutta minä en jaksa enään. Miksi et auta? Pyydän myös, että muutamat henkilöt jättäisivät minut rauhaan..ovat saaneet jo paljon pahaa aikaan ja laita ajattelemaan tekosiaan. Pyydän myös, että autat yhdessä asiassa, joka on suistanut elämääni väärälle tielle monessa asiassa. Anna myös syntini anteeksi ja kosketa kaikkia lähimmäisiäni. Auta saamaan parisuhteeni kuntoon, jos niin on tarkoitettu. AUTA HERRA AUTA!!"

"Nyt minulla on voimat loppu, enää ei jaksa, talousongelmat niin suuret, avopuoliso jolle olen antanut erokirjeen syöksi minut talousongelmiin olemalla työtön alkoholisti ja vaikka olen hänestä eronnut hän edelleen on saman katon alla eikä ansaitse pennin hyrrää, minä yritän jaksaa käydä töissä. Rukoilen Taivaan Isää, että hän auttaisi minut pois tästä ahdistuksesta ja ahdingosta ja antaisi minulle vielä elämän ja auringonpaisteen."

"Jeesus kuule rukoukseni niska kipuilee neljän ni-kaman rappeuma alaselkä lanneranka rappeuma kol-joosi säteilee pitkin selkärankaa aina hartioi-hin saakka sirekurosreuma sjökrenin synkdooma ke-liakia jossa omat vaivat lonkat nivelet lihakset nilkat polvet pohkeet varpaat nivelet ranteet sormet luottaen rukouksen voimmaan että Jeesus ylnmäisenä lääkärinä poistaa kipuni ja vaivani siunaten kaikkia esirukoilijoita"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.