Esirukousaiheet 27.07

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Esirukousaiheet 27.07

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 27 Heinä, 2010 13:20

Esirukousaiheet 27.07

"olen elämässäni umpikujassa, haluan uskoa Jumalaan ja olen rukoillut ja itkenyt mutta en koe saavani mitään vastausta / apua"

"Kiitos esirukouksista.Rukoilisitteko diagnoosini selviämistä ja pääsyä neurologin vast.otolle.Myös sopivan osa-aikatyön tai eläkkeen saamista..Pojillemme viisautta,ohjausta elämään ja Kristuksen löytymistä.Apua veljen avio-erotilanteeseen.Kiitos Herra Jeesus."

"Rukouspyyntö sen oikean saamisesta ja ilon sen myötä elämään kestävästi. Kiitosksin sisar Herrassa."

"Rukoilkaa puolestani, että pääsisin vihollisuuksista eroon ja erilaisista kilpasiskoista!
Pyydän saada oman miehen ja hänen jakamattoman huomioimisensa ja rakkauden minua kohtaan uskollisesti. Jeesus anna armostasi hyviä asioita, kohdenna rakastumiset niin, ettei tarvitse kärsiä sydänsuruja. Kiitos Jeesus ja esirukoilijat!"

"pyydän esirukousta avopuolison puolesta että jumala vaikutuTAS hänen ja minun suhteseen kyösti on rikkirevitty puolet elämästä on ollut vankilassa, on vaikea anta tuntet ulos ,se on pettenyt ja pelkkä rakastua"

"Poikamme elämä on menossa hajalle: tulossa konkurssi, kaikki maallinen menee, myös ilmeisesti vaimon omaisuus, joka hänellä oli ennen avioliittoa. Lasten elämä myös raskasta, poika asuu entisen avovaimon luona ja tytöt nykyisessä liitossa. Jeesus, varjele, että hän ei tekisi itselleen mitään. Pelasta hänet ja koko perhekunta!"

"Voisitteko pyytää, että saataisiin taivaskanava, tv7 näkymään. Olisi meille tosi tärkeää. Nyt yhteys takkuilee!"

"Pyydän, että rukoilette tyttäreni puolesta. Hän
on 4 lapsen äiti ja on eilen todettu toisessa munasarjassa kasvain je leikkaus on torstaina.
Ei tiedetä vielä onko pahanlaatuinen. Rukoilkaa
hänelle paranemista leikkauksesta ja että ei olisi pahanlaatuinen kasvain ja siunausta koko perheelle ja meille kaikille. kiitos"

"Rakas Isä siunaa minua, perhettäni ja tyttäreni (Marin) perhettä. Rakas Isä sinä tiedät kaiken. Tätä pyydän taas Jeesuksen nimessä."

"Anopin ja itseni välinen suhde hiertää. Olemme juuri muuttamassa mieheni kanssa ensimmäiseen omaan kotiimme, mutta emme ole sitä vielä omaksemme lunastaneet, vaan sen on määrä tulla nimiimme tietyin järjestelyin jonkun ajan kuluttua. Tässä vaiheessa kämppä on siis appeni nimissä, mutta anoppini pääasiassa tekee kaikki päätökset kämppää koskien.

Että anoppini osaisi olla puuttumatta liikaa meidän asioihimme ja ettei olisi katkeruutta eikä kaunaa kummankaan puolelta, sekä että myös mieheni ja hänen äitinsä suhde paranisi.

Anoppi on todella kova puuttumaan kaikkiin asioihimme, neuvomaan ja tekemään meihin ja meidän (tulevaan) kämppäämme liittyviä päätöksiä ominpäin. Miehenikin on hänelle niin loukkaantunut, että haluaisi jo katkaista välitkin.

Olen itsekin usein todella loukkaantunut ja masentunut hänen käytöksensä tähden, enkä kuitenkaan kehtaa sanoa hänelle juuri mitään (koska hän suuttuisi).

Miehelleni ja itselleni rohkeutta irrottautua mieheni äidin otteesta, lujasti ja varmasti, kuitenkin ystävällisyydellä.

kiitos, t. vaapukka-tyttö"

"haluaisin rukousapua poikani puolesta. hän on niin yksinäinen ,ja pelokas . on rukoiltu vuosia hänelle uskovaista ystävää ja tai puolisoa,ei ole tullut mitään vastausta.hän on väsynyt jausko hävinnyt kaikkeen. opiskelut on melkein lopussa gradua vaille ,ei jaksa tehdä. Herra auta. kiitos teille jos jaksatte rukoilla hänen puolesta. olen itse myös aika väsynyt. äiti"

"Esirukouspyyntö vasta uskoontulleen nuoren pojan puolesta, että hänen suhteensa Jumalaan vahvistuisi, Jumala johdattaisi häntä elämässä eteenpäin ja toisi uskovien yhteyteen."

"Rukousaihe uskovaisen perheen pojan puolesta, jotta Jumala vapauttaisi helvetillisestä parisuhteesta ja poika voisi luovuttaa elämänsä Jeesukselle."

"Pyydän esirukousta, että rauhattomat kotiolomme paranisivat."

"Hei,

Ongelmanani on siis 5 vuotta sitten saamani aivokasvain joka on edennyt ja uusinut jo kolme kertaa. Seuraavaksi on edessa n. kuukauden päästä alkava sädehoito. Olen 42v. mies ja naimisissa. Meillä on myös 3vuotias pieni ja vilkas pikku poika. Vaimokin on sairastanut SLE tautia
joka on pitänyt myös hänet eläkkeellä. Oma vointini on viime aikoina mennyt huonommaksi eli huimaukset ja epilepsiat ovat lisääntyneet. Kuoleman-ajatukset ja muut ovat alkaneet pyöriä enemmän mielessä vaikka halu olisi ainakin lapsen kanssa vielä elää useita vuosia ja paremmassa kunnossa. Välillä kyllä elämän halukin alkaa hiipua kun kaikki tuntuu niin vaikealta ja mitään ei jaksa tehdä.

En voi eritysesti sanoa olevani uskovainen vaikka olenkin sitä etsinyt ja rukouksia joskus pyydellytkin. Ehkäpä minun tieni ei olekkaan mikään suuri ja huikea kerta kokemus? Olisin kuitenkin erityisen kiitollinen jos saisin perheellemme rukousta Jeesukselta ja Pyhältä Hengeltä sairauksia vastaan ja elämän voimien takaisin saamiseen (lapsella kyllä niitä vielä riittää).

Perhe"

"voimia seurata Jeesusta koko sydämisesti voimia kestää kiusauksissa t:k"

"Esirukouspyyntö Annan puolesta, kärsii vaikeasta unihäiriöstä. Unihäiriö aiheuttaa, fyysisten vaivojen lisäksi, ihmisuhteiden vähentymistä - yksinäisyyttä ja painonnousua ja viimeisenä ongelmana on alkoholin käyttö "unilääkkeenä". Auta Jeesus ja paranna!"

"Minulla on kova huoli tyttäremme Anne-Marin puolesta.Anne-Mari seurustelee tytön kanssa ja lukee kaikkia pimeyteen ja noituuteen liittyviä kirjoja.Aivan kuin jokin pimeys olisi lapsemme elämässä. Uskon,että Jeesus voi muuttaa Anne-Marin elämän. Rukoilen Jeesusta,että lähettäisi uskovan poikaystävän ja kirkastaisi lapsemme elämän.
Kiitos kun rukoilette lapsemme puolesta.Jumala Teitä kaikkia ja työtänne siunatkoon.Jeesuksen Nimessä."

"varallisuutta"

"masennus paranisi,sekä itsetunto,usko vahvistuisi.tyttären miehen kanssa välit selviäisi"

__

Siunaa Herra Jeesus kaikki nämä rukousaiheet oman viisaan ja rakastavan sydämesi mukaan! Aamen.

Dimi Sefanja

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.