Esirukousaiheet 28.07.10

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Esirukousaiheet 28.07.10

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 28 Heinä, 2010 14:12

Siunaa Herra Jeesus kaikki nämä rukousaiheet oman viisaan ja rakastavan sydämesi mukaan! Aamen.
____

Esirukousaiheet 28.07.10

"Rakas rukoilija, rukoillaanko yhdessä näiden lähimmäisten puolesta - rakas Isä, jonka kädessä on kaikki, paranna ja pelasta nuo Raumalla kolarissa vakavasti loukkantuneet, sekä Helsingissä metron alle jäänyt nainen!
Jeesuksen haavojen hinnalla me olemme parantuneet! Pyydämme Isä armoasi ja parantavaa voimaasi ja hoitoasi näille ihmisille ja heidän rakkailleen - Jeesuksen nimessä!"

"Hei olen uskova nainen ollut uskossa jo 20vuotta.Avioero naristi miehestä lähes 2-vuotta sitten,olen toivonut ja odottanut uskovaa miestä puolisoksi,enkä ole vastausta vielä saanut,nyt olen sekaantunut seksistisiin deittisivustoihin ,joissa ihmiset hakevat seuraa ja ei uskovien kanssa pääsee helpolla juttuun...
ja seksistiset puheet ym.tuntuvan mieltä hiveleviltä ja kaiken huipuksi anatauduin miehelle koska tunsin niin suurta tarvetta siihen. tiedän tehneeni väärin ja pyydän syntiäni anteeksi,ja pyydän että rukoilisitte että pääsisin tästä koukusta irti,joka pitää kiinni,avioliitossani ei kymmeneen vuoteen ollut mitään kosketusta... ja kaipuu toiseen ihmiseen on todella kova."

"en ole saanut rukouksiini vastausta.sama homma jatkuu idhen alkoholin käytöllä.maanantaina pitäisi aloittaa yhteinen miniloma ja olen aivan stressaantunut.voisiko rukoilla nyt edes loman ajaksi..."

"HERRA AUTA MINUA RUKOILEMAAN OIKEIN HERRA TIETÄÄ RUKOUSAIHEEN AUTA JAKSAMAAN ETEEN PÄIN"

"Pyydän Jumalan johdatusta kaikkiin asioihin elämässäni. Jännitän uusitaanko työsopimus, onko tuo tämänhetkinen työpaikka minulle sopiva Herra tunnet minut, johdata uuteen paikkaan jos näet niin parhaaksi. Olen lyhyellä kesälomalla, Herra johdata siinäkin, että saisin lepoa, iloa ja hengellistä ravintoa. Olen yksinäinen ja tahtoisin ystävän, aviomiehen. Herra tapahtukoon Sinun tahtosi elämässäni. Siunaa, varjele ja johdata lapsiani."

"Pyydän rukousapua mieheni puolesta. Hän on saanut sydäninfraktin, ja nyt hänellä on vielä tukoksia suonissa. Rukoillaan että hän saisi elää vielä kauan kanssani."

"Parisuhteeni ja perheeni yritetään rikkoa keinolla millä hyvänsä ja olemme kestäneet tätä jo toista vuotta. Pyydän nyt taivaan isältä apua, että tämä uhkailu ja piinaaminen loppuisi, ennekuin omat voimani loppuvat täysin. Myös oma uskoni on alkanut hiipumaan ja rukoilenkin, että Herra pysyisi vierelläni."

"Tyttären vatsavaivat;Jeesus paranna ja auta ettei matkalla koske vatsaan.Siunaa Jeesus tuleva matkamme;ota nimesi ja veresi suojaan,sido kaikki pahan hyökkäykset ja anna myös enkelivartio.Siunaa Jeesus ne kaikki vanhat tavarat esim.huonekalut,matot jne. jotka saimme sukulaiseltamme.Toisen tyttären opiskelu ja asuinkumppani,Jeesus etsi sopiva ihminen soluasuntoon.Rukoillaan,että osaamme tehdä oikeat hankinnat tyttären asuntoon,ettei kulu liikaa rahaa.Puolison työpaikkahakemus,Jeesus ole mukana kaikessa ja siunaa avioliittoamme,rukoillaan liittoomme paljon rakkautta.Tämän viikon työ,Jeesus siunaa kaikki tapaamamme ihmiset,siunaa tuleva työkausi.Jeesuksen nimessä,aamen."

"Olen jo vanha työmarkkinoilla kilpailuun. Nykyinen työni on liian raskas ja kuluttava. Irtisanomisuhka leijuu ilmassa voimat vaan ei enää riitä. Uudelleen järjestelyjä ei saa eli jaksettava on. Pyydän esirukousta että Herra johdattaisi ihmeenkautta kevyempään ja sopivampan työpaikkaan. Uupunut"

"Rakas Taivaan Isä, Kiitos kun saan luottaa sinuun. Isä vastaa minun ja poikani rukouksiin. Tarvitsemme vastaustasi pian. Isä Kiitos, kun vastaat pikemmin kuin tiedämmekään, Sinulla on Valta Voima ja Kunnia iankaikkisesti. Rakas Isä Sinä vain voit tehdä mahdottomasta mahdollisen, sillä tämä ihmissuhde/rakkaus asia minkä puolesta pyydän pikaista vastaustasi näyttää silmissämme mahdottomallta. Tapahtukoon Sinun tahtosi Jeesuksen Kristuksen Nimessä AAMEN"

"Jumala tietää sairauteni,miten se kalvaa joka hetki,rukoilkaa että paniikkihäiriöni paranisi.Työasiatkin ovat menossa huonoon suuntaan sairauteni takia,Herra auta,auta,etten kärsisi enempää.Siunaa Herra rakkaita lapsiani ja kiitos heistä.Siunaa miestäni että hän oppisi tuntemaan Taivaan Isän ja tulisi uskoon.Herra,sinä näet nämä kaikki asiat ja uskon ne Sinun haltuusi."

"että ystäväni ehetyisi tällä hetkellä joutuu käyttämään psyyke lääkkeitä"

"minulla tikan elämän suhteen takia vukria rästissä että sasion varojqa tai muuta apua tähän"

"sisareni tarvitsee rukousta,entinen narkomaani .ollut uskossa jälleen poikennut huonolle tielle,,,, hänellä on kova reuma sairaus kivut kovat...olemme toivottamassa tilassa hänen takia äiti pelkää tyttären vie huumeet mukanaan..tuska on kova koko perheellä."

"erän asian puolesta .että minä osaisin tehdä oikean valinan että se olisi jumalan mieleinen pätös rukoilka minun asian puolesta herra näke asian kaikkile siunauta"

"kunpa löytyisi töitä"

"Aika tullut laittaa koti myyntiin. Jätetään koko kauppa-asia Herran haltuun, etsiköön Hän sopivat maksukykyiset ostajat sopivassa ajassa ja että "renkaan potkijat" vältettäisiin. Rauhallista mieltä meille ihmisille.

Entisen arvioijan takia tulossa myyntivoitoverojen maksu, rukoiletteko että niitä ei tarvitsisi maksaa.

Rukoilettekoa, että koko kaupantekoasiassa kaikkineen näkyisi Jumalan hyvä hoito - jotain kivaa yllätystä tarvittaisiin."

"Pyydän saada vahvistumista ja iloakin kokea tässä ahdingossa ja että Herra valmistaa poispääsyn, niin että voin kestää. Kiitos tuestanne. Ilmesty Herra Jeesus, joka itse olet ollut kiusattu ja kärsinyt, Sinä voit kiusattuja auttaa ja olet varsinkin uskovien Vapahtaja!"

"Pyydän rukousta että saisi voiman ja innon levittää moneen kotiin evankeliumia sekä paikan missä voisi rukoilla palavasti ,Jeesus anna mun johtaa paljon ihmisiä uskoon ja kertoa evankeliumia missä liikunkin .amen Kiitos teille kun muistatte mua koko syksyn .Terv A"

"Rukoilkaa koko perhekuntamme puolesta, anna siunauksesi laskeutua puoleemme ja ole jokaisen perheenjäsenen kanssa. Siunaa meitä ja anna meille kaikille sopivasti työtä ja toimeentuloa. SWiunaa lastenlapsemme ja uuden koululaisen tie. Anna rakkautesi laskeutua päällemme. AQnna minulle rahaa, että voisin jakaa sitä tarvitseville. Kuule rukoukset."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.