Rukousaiheet 25.09

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 25.09

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 25 Syys, 2010 11:37

Rukousaiheet 25.09

"Lasteni, nuorten ja mun siis näiden äidin puolesta edelleen pyydän esirukousta. Meillä on enää kuusi päivää aikaa. Sitten ei enää ole mitään kotia. Nuoria ahdistaa."

"Kiitos Taivaan Isä että olet jaksanut olla Tarjan tukena. Tarja tarvitsee paljon tukea pitkällisen sairautensa takia. Uusia kiputiloja tulee välillä lisää, mutta mieli on vielä positiivinen. Urhea nainen.

Kiitos!"

"Rukousaihe, että uskova sisar saisi kokea Herran hoitoa ja avioliitto korjaantuisi, Herra vaikuttaisi aviomiehessä Jumalan mieleistä katumista ja parannuksen tekoa aikeistaan hyljätä vaimonsa. Anna Jeesus heille lapsi. jota he kovin toivovat. Kiitos."

"Rukouspyyntö saada aviopuoliso, rakas elämänkumppani, hyvä, uskollinen ja Jumalaa rakastava mies.
-Tulevien tapaamisten onnistumista ja oikeita ratkaisuja, Jeesuksen vaikuttamaa tahtomista ja tekemistä kaikissa osapuolissa niin, että asiat yhtenevät hyvin ja kaikki palaset menevät paikoilleen. Kiitos rukoustuestanne, siunausta."

"1. Että Herra jo pian johdattaisi juuri minulle sopivan puolison elämääni

2. että parantuisin unettomuudesta

3. että Jeesus johdattaisi jo pian minulle uuden kodin, koska vuokraemäntäni muuttaa itse asuntooni (viim. asumispäiväni tässä asunnossa on 30.11.10)

4. terveyteni puolesta: että parantuisin divertikuloosista (paksunsuolen umpipussitauti) ja että jalkavaivani parantuisivat

5. että Jeesus auttaisi lasteni huolissa"

"Kosketa läheistäni ja pehmennä hänen luonnettaan."

"Pyydän rukoilemaan rakkaan tyttäreni puolesta,koska pitkä ensirakkaus on katkolla.Ottaa todella raskaasti ja nyt tulossa monet kokeet.Tärkeä vuosi koulussa.Älä anna tämän rakkauden päättyä näin.Kiitos"

"Rukoillaan pikku-vauvamme puolesta. Hänellä todettiin tällä viikolla (raskauden puolivälissä)äärimmäisen paha sydänvika. Rukoillaan, että Jeesus parantaisi pikku prinsessamme sydämen!"

"Kiitos Herra,että saan luottaa siihen, että Sinä parannat työssäni kohtaamaan neljän väkivaltaisen lapsen elämää ja kiitos, että näet hyvin rauhattoman pienen pojan ja tytön, jolla on kuolemanpelko. Kiitos,että minulla on lupa ja valta nimessäsi myös rukoilla, että pahuus heidän ympäriltään katoaa ja sinun rauhasi ja tahtosi tapahtuu näiden lasten elämässä. Nimessäsi aamen."

"Taloudellista helpotusta, haluan päästä veloista. Bändin puolesta. Ja että löydän rakkauden."

"Pyydän esirukousta työn vuoksi. Jotta löytäisin työn, joka antaa sisältöä elämääni ja jossa voin kehittyä ja hyödyntää osaamistani, työkokemustani ja luovuuttani. Auttakaa minua näkemään ja löytämään. Kiitos."

"Hei!Sairastan masennusta ja jatkuvaa kovaa unettomuutta.Olen kuin vankilassa koko ajan ja tuntuu ettei Herrakaan enää johdata minua.Rukoiletteko että saisin rohkeutta tehdä asoita ja päätöksiä, eten pelkäisi koko ajan.Pyydän rukousta myös ystäväi A:n puolesta että hän pelastuisi.Kiito

s teille jo etukäteen ja siunausta!t.Teija"

"Jeesus auta ja siunaa poikaani opiskelussa, että hän olisi ahkera ja motivoitunut ja valmistuisi pian ammattiin. Kiitos Jeesus, että annat hänelle uskovan tyttöystävän nopeasti. Kosketa Jeesus tytärtäni parantavalla voimallasi, että hänen paksunsuolentulehdus paranisi. Kiitos Jeesus, että autat ja siunaat perhettämme, kotiamme ja sukulaisiamme ja vastaat rukouksiimme !
Kiitos Jeesus !"

"Päänsäryn loppumisen vuoksi. Edessä pitkä matka ja kivinen tie..kun selviäisin hengissä ja kunnossa ja kumpa tämä päänsärky helpottaisi..."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.