Rukouspyyntö

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukouspyyntö

ViestiKirjoittaja Helisteri » To 07 Heinä, 2011 14:38

sairastan skitsofreniaa ja olen täysin valmis että Herra poistaa sen minulta. sairastan myös kilpirauhas sairautta ja inkontinenssia. minun veren sokerit ja rasvat ovat liian korkealla. olen suuressa pulassa raha-asioitteni kanssa. olin vuoden sairaalassa ja sitä ulosmitataan vielä noin vuosi kun kaksi vuotta on jo maksettu. olen niin lopen kyllästynyt laskemaan joka pennin ja tuntuu kuin ei olisi varaa vuokraan ja lääkkeisiin. olen sosiaalihuollon mustalla listalla ja siksi en sieltäkään mitään saa. pyydän vielä rukousta ystäväni takia. hänen aviomiehensä sairastaa diabetesta ja sydänvikaa. kumpaankin sairauteen voi kuolla sekunneissa. silti mies ei hoida itseään mitenkään vaan yötä päivää kuukaudesta toiseen juo viinaa. ystäväni on aivan lopussa ja uskovaisena ei tahtoisi ottaa eroa. väkivalta on jokapäiväistä, sekä henkisesti että ruumiillisesti. pyydän vain rukousta että rakkaan ystäväni elämäsä tapahtuisi Herran tekemä ihme. että mies raitistuisi tai tulisi joku muu Herran työ esiin heidän perheessään pian. kiitos rukouksista ja hei.
Siunauksin
-----------
Helisteri
Helisteri

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.