Asuntoasia ja kiusaamisasiat

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Asuntoasia ja kiusaamisasiat

ViestiKirjoittaja corgipupunen » Ti 19 Helmi, 2013 13:58

Olen hakenut asuntoa ja odotellut vaikka kuinka kauan mutta tuntuu, että asunnot on kuin kiven takana. Nykyisessä asunnossa on hyvin levotonta ja sitä on ollut jo kauan eri henkilöiden taholta sitä levottomuutta jo pitemmänkin aikaa. Juoppoja jotka häiriköi, muitakin ihmisiä jotka häiriköi, useampi naapuri joka kyttää ja jos entiset häiriköt muuttaa pois niin sitten häiriköi juopot ja muut naapurit, olipa juoppoja tai ei. Minulla on monia eri sairauksia, myös fyysisiä ja tärkeää olisi saada omassa asunnossa olla rauhassa. Minulla on myös omat ystäväni ja tuttuni ja sukulaiseni joitten kanssa olen. Töissä olen ollut ja se on todella hyvä asia kun olen saanut sen työn mutta en aina ole jaksanut mennä sinne töihinkään kun ahdistaa nuo vaikeat ihmiset naapureissa jotka tuppautuu väkisin minun asunnolle eikä täällä saa olla rauhassa. Ihmiset joita on paljon ja jotka ei edes kunnolla minua tunne, haluavat tulla tänne vaikka en ole heitä tänne pyytänyt. Tätä tapahtuu viikonloppuisin ja aamulla. Minun ihottuma on pahentunut ja muutenkin olen stressaantunut ja voinut pahoin yms. Olen hakenut asuntoa muutamasta noin 2-3 eri paikasta jotka ovat kaukana täältä, aivan toisissa maisemissa ja joissa on toisenlaista noin muutenkin ja joista olen kuullut että pienempiä, paikkoja, vähemmän ihmisiä ja rauhallisempaa. Siitä, minkä nimisiä nuo paikat on, en kerro netissä julkisesti, koska haluan pitää sen salassa missä jatkossa tulen asumaan ja kerron osoitteeni jatkossa vain niille joihin luotan ja jotka tunnen hyvin. Voitteko rukoilla sen puolesta, että saisin sen asunnon jos se on Jumalan tahto, että sen saan ja että siellä olisi rauhallisemmat naapurit, niin että saisin olla omassa asunnossani rauhassa.
corgipupunen

ViestiKirjoittaja jussi83 » To 21 Helmi, 2013 23:32

Muistan rukouksin
Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteiistä. Jes.12:3
jussi83

ViestiKirjoittaja pirta » To 28 Helmi, 2013 20:22

Samoin, muistan esirukouksin !
Jeesus johdattakoon ja siunatkoon sinua ja asioitasi kaikkia. :idea:
Jeesus on voittanut kuoleman, synnin vallat, perkeleen vallat sekä sairauden turmiovallat. Halleluja !
pirta

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.