Rukousaiheet 20.05

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 20.05

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 20 Touko, 2009 11:33

Rukousaiheet 20.05

Koen tarvitsevani vahvistusta suhteeseen nähden, mikä on Herran tahto ja johdatus. Apua päivittäiseen elämiseen, virvoitusta Herran kasvoista. Pyydän kestävää parisuhdetta, jossa on molemminpuolinen antaminen ja saaminen, ruokkiminen ja hoivaaminen, tukeminen, rakkaudessa. Jeesus, kiitos että annat tästä päivästä lähtien.
Rukouspyyntö omasta ja ystävän puolesta, että varjeltuisi lihan himosta, silmäin pyynnöstä ja elämän korskasta ja Herra vahvistaisi sitä, mikä on oikeaa Hänen silmissään.
Herra,
siunaa läheisäni ja anna heille terveyttä ja siunaa minua ja puolisoani.
Amen

Herra,
siunaa vanhempiani ja anna heille iloa sydämeensä.
Amen

Rukoilisitteko, että uusi edullinen ja hyvä asunto löytyisi pääkaupunkiseudulta! Vanhasta asunnosta irtisanominen syksyllä. Kiitos
Olisin taas avun tarpeessa. Tarvitsisin Tarjalle apua hänen kiputiloihinsa ja henkisiin vaurioihin.
Kiitos!
Kiitos, että Mika saisi itsensä kuntoon ja parantuisi taivaan Isämme, luojamme hyvän tahdon mukaan, että taivaan Isämme hyvä tahto saisi kaikessa tapahtua hänenkin elämässään kuten kaikkien ihmisten elämässä.
Jeesus anna seurakuntayhteys, en jaksa millään yksin.
Tyttäreni puolesta pyydän esirukousta(Hän on 16-vuotias), että pysyisi Jeesuksen omana, varjeltuisi pahalta. Juuri nyt koettelee rajojaan.Jeesus varjele lastani!
Siunaa poikaani, että häntä ei haukuttaisi. Anna rakas Vapahtajamme hänelle uskon valo! Siunaa äitiä ja isää, veljeäni perheineen ja toista, että löytyisi puoliso. Varjele siskoani. Varjele työmatkani. Kiitos perheestäni ja rakkaasta miehestäni. Suo siunauksesi kaikille. Amen
Pyydän, että rukoilisitte ystävieni uskoontulon puolesta. Olen heistä huolissani, sillä he eivät ole vielä löytäneet Jumalaa. Pyydä myös, että rukoilisitte erään masennukseen sairastuneen ystäväni puolesta, jota en ole nähnyt vuosiin hänen sairastuttuaan.
Pyydän esirukousta minua monta vuotta vaivanneen hengitysongelman vuoksi. Hengitysongelma on hyperventilaation kaltainen: rauhallisesta hengittämisestä huolimatta tuntuu jatkuvasti ettei saisi tarpeeksi happea. Haukottelen ja haukon henkeäni jatkuvasti, josta tulee huimaava olo ja kurkkusärkyä. Minulla on astma, mutta astmalääkkeet eivät auta vaivaan eivätkä lääkärit ole löytäneet hengitysongelmaan kunnollista selitystä. Olen kerran saanut rukousjonossa profetian, jossa luvattiin ongelman poistuvan KOKONAAN. Tätä ei ole vielä tapahtunut, mutta uskon, että näin varmasi tapahtuu! Pyydän, että rukoilisitte tämän vaivan ja vaivan taustalla olevien asioiden poistumisen puolesta. Kiitos!
Esirukous tyttöni ja poikani puolesta. että poika saisi vakituisentyön ja tyttöni ensin kesätyötä ja sitten vakituisentyön.
Kiitos rukouksista.
Ystävälläni on monenlaista sairautta ja vaivaa! Olemme rukoilleet monet kerrat yhdessä. Pyydän esirukousta, että Jumala antaisi viisautta, miten toimia ja että Hän armossaan parantaisi.
Minulla itsellänikin on sairautta. Kiitokset avusta!
En koe kiitollisuutta itseäni kohtaan enkä perheen jäseniä kohtaan, vaikka aihetta olisikin. Kaikki tekemäni näyttäytyy minulle epäonnistumisina. Haluaisin kiitollisuuden tunteen.
sisar pyytää rukousta että Herra antaisi voimia ja uskoa jatkaa eteenpäin vaikeissa koetuksissa
Miehen puolesta joka on syvällä synnin siteissä että Jeesus vapauttaisi ja pelastaisi hänet,avaisi hänen silmänsä näkemään totuuden
Pyydän, että muistatte perhettäni rukouksessa, erityisesti tytärtä (18 v.), jolla puhkesi masennus n. 2 vuotta sitten, että selviytyisi, saisi ystävän/ystäviä & jaksaisi aloittaa opiskelun ensi syksynä. Hänen äitinsä puolesta, joka pitää vain vähän yhteyttä tyttäreensä (vanhemmat ovat siis eronneet). Mieheni ja itseni puolesta, että stressi vähentyisi. Terv.tilani puolesta: itselläni reuma, paha migreeni ym. Edessäolevan kesäloman(matkan) puolesta. Kiitos, jos voitte muistaa pientä perhettämme. Uudistumista uskossa myös meille kaikille.
Rakas Jumala. Auta, ettei alzheimeria sairastavalla isoäidilläni olisi niin paljon sekavuutta ja että hänen vointinsa kohenisi sairaalassa sen verran, että hän voisi vielä päästä omaan kotiin. Kiitos. Tapahtukoon tahtosi. Aamen.
Syöpä on viemässä pienen lapsen äidin. Apu olisi tarpeen.
Rukoilen tyttärille edelleen kesätöitä ja vanhimmalle nykyisen työ jatkumista kesäloman jälkeen.Terveyttä koko perheellemme ja suvullemme.Nuorinta lastani painaa jokin asia,mutta ei ole vielä ainakaan kertonut asiasta.Jeesus kosketa Pyhällä Hengelläsi ja anna elämänilo,siunaa myös kaikki hänen ystävänsä.Vanhimmalla lapsella flunssakierre,Jeesus paranna.Siskon keskimmäisen lapsen työharjoittelulle jatkoa.Puolisolle terveyttä ja voimia työelämään.Siunaa Jeesus kaikki tulevan kesän ja syksyn juhlat ja lomat.Rukoilen myös,että yllättäviä menoja ei tulisi ja rahaa jäisi myös säästöön.Siunaa Jeesus työyhteisömme ja työkaverit ja ne ihmiset,joiden kanssa olemme päivittäin tekemisissä.Jätän nämä rukousaiheet Isän ja Pojan Pyhän Hengen nimeen,aamen.Paranna Jeesus vielä kivuliaat känsät käsistäni,aamen.
Kiitos Jeesus rintakivut ovat helpottuneet.
Että Herra Jeesus nostaisi jaloilleen meiän
murrosikäisen ja saisimme iloita tielle paluusta.
Kiitos Isä Jeesuksen siunatussa nimessä ja maahan
vuotaneessa sovintoveressä,että sinä kuulet
ja autat,kiitos Jeesus,aamen...

Pyydän esirukousta vaimoni puolesta, jolla on nyt kova hätä. Hän joutuu jäämään sairaslomalle ylirasituksen ja väsymyksen takia. Lisäksi taloudellinen tilanteemmme on hänen jaksamisesta kiinni, pyydän esirukousta meidän koko perheen puolesta, Kiitos!
Sairastan paniikkihäiriötä,joka vie elämänhalun,rukoilkaa että Jumala parantaisi minut siitä,lapseni tarvitsevat minua ja haluan olla hyvä äiti.Nyt se on välillä vaikeaa,kun paniikkihäiriö ja siitä seurannut masennus vievät voimia.Auta Herra Jeesus minua selviytymään.haluaisin auttaa muita samasta kärsiviä ihmisiä,jos joskus tästä itse parannun ja saan voimia.Herra johdata uskovia ihmisiä elämääni,nyt ei niitä ole,ystäväni eivät usko,vain äitini on uskossa eikä hänkään käy missään kokouksissa joihin itse haluisin mennä.Yksin en rohkene mennä hengellisiin tilaisuuksiin.Auta Jumala,sinuun turvaan hädässäni.kiitos,että puolestani rukoillaan,saan siitä toivoa .
Olen kokenut että haluan alkaa maksaa kymmenykseni ja olen sen nyt tehnyt pitkästä aikaa pari kertaa. Minulla ei ole vakituista seurakuntaa mutta olen antanut kymmenykset sinne mistä olen saanut hengellistä leipää. Pyydän Jumalan johdatusta seurakunnan löytymisessä. Jumala on sanonut Sanassaan että Häntä saa koetella ja niin aion nyt tehdä. Jumala Sinä tiedät tilanteeni ja minkä laskumäärän äsken maksoin eikä paljon jäänyt tilille. Siunaa vähät varani siten että riittää elämiseen ja niihin laskuihin joita en vielä pystynyt maksamaan. Myös lisätuloja että ei tarvitsisi luopua niin monista asioista. Pyydän menestystä työhöni. Onnistumista laihduttamisessa.
Pyydän rukoilemme ilmituloa oloissaan, mitä tulevia silmälläpitäen, merkillepannun ja merkillepanemattoman tilanteeseen Herra asiaa ajaa, ajaa asiaa Herra. Asiaansa ajaa Herra
Pyydan rukoilemaan puolestani, koen vainoja ja joudun tekemään monta vaikeaa ja kipeää päätöstä, myös lasten kohdalta mahd. lapset siiryy isälle ja isä ei ole uskossa. Että hän tulisi uskoon nyt. Lapset murrosiässä. Jeesus auta, anna viisautta, rakkautta ja kestäväisyyttä.
Toivoisin Herran lähettävän puolison minulle, haluaisn vielä kokonaisen ja rakastavan perheen jossa paistaisi Herran valo ja rakkaus. Asun Huittisissa ja käyn vapaaseurakunnassa. Kiitos esirukouksista. Siunaus kaikille jotka jaksatte muistaa minua ja rukoilla puolestani.

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen
Esirukouspalvelu 20.05
Kiitosaiheet 20.05

esirukoilijat@datauniversum.fi = Esirukouspyynnöt, kiitokset ym. sähköpostitse

www.du.fi
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.