Rukousaiheet 16.06

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 16.06

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 16 Kesä, 2009 17:42

Rukousaiheet 16.06

JUMALA MINUA PELOTTAA JA AHDISTAA. AUTA HERRA. SELVIÄMISESSÄ. RAHA ASIAT JUMALA KUULE KUULE RUKOUKSENI

Pyydän terveyttä jalkoihini, vaivat uusiutuvat ja pyydän, että Jeesus koskettaisi aivan perustavalla tavalla niin, että Hänen uudistava voimansa tekee uutta kestävällä tavalla.
Kiitos Jeesus armosta myös läheisten ja ystävien tarpeisiin asti siunauksina.

Kiitos Jeesus avustasi rukoilijoiden kautta ja pyydän vahvistamaan tien, joka on Sinun katsomasi elämänkumppaniin päin ja saamaan varmuus henkilöstä aivoituksesi mukaan ja saamaan siunaus elämääni ja moniin miehen kättä odottaviin tehtäviin.
Armahda meitä monia, jotka etsivät ja ovat yksinäisiä. Kiitos siunauksin.

Hyvä Jeesus siunaa lapsiani, kaikkia heitä. ma

Rukoilisitteko nuoren miehen puolesta,jolla pitkäaikainen masennus,ongelmia harjoittelupaikassaan ja ihmissuhteissa, että Herra auttaisi häntä saamaan opiskelunsa päätökseen,saisi työtä. Hän on etsinyt kunnollista tyttöystävää jo kauan,joten pyydän,että Herra antaisi hänelle tyttöystävän. Itselleni pyydän parantumista säryistä,sidoksista,apua taloudelliseen ahdinkoon.

Kiitos, että kaikki ihmiset saisimme aina asiamme kuntoon taivaan Isämme, luojamme hyvän tahdon mukaan.

Muistakaa lapsuuden ystäväni 26-vuotiasta ihanaa tytärtä, joka on sairastanut jo vuosia MS-tautia. Uskon, että Herra voi parantaa.
Jumalan rakkaus ympäröiköön koko perheen.

Vaimon selkä terveeksi. Kiitos!

Herra. Avuksi huudan sinua hädän päivänä. Kuule Herra minua. Saata pian lapsenilapset isälleen säänöllisiin tapaamisiin. Kiitos että autat Jeesus,

Kiitän Jeesusta rukousvastauksesta, kun kummatkin poikani ovat saaneet töitä äskettäin. Olet rukouksia kuuleva Jumala ja vastaat aikanaan. Kaunein kiitos Sinulle Jeesus mitä ihmislapsi voi vain antaa. Kiitos,

Anna minulle rauhasi jotta kestäisin koettelemukset mieheni kanssa jotka koettelevat meitä tällähetkelläkin rajusti. Sinun rauhasi on täydellinen. kiitos siitä Jeesus, Aamen.

Rakas Jeesus. Auta poikaani että hän saisi tavata lapsiaan säännöllisesti. Nyt ex- rouva esti tapaamisen ja sanoi että jos et anna yksinhuoltajuutta hän vie käräjille asian ja et nää lapsiasi ikinä.
Tiedän että meidän pitää siunata vihollisiamme ja nyt siunaan häntä Jeesus nimessäsi ja veressäsi. Kiitos Amen.

Vietimme eilen poikani rippijuhlaa. Nyt kuulin, että hänellä on muutos pään luussa. Rakas Jumala. Älä sen anna olla pahalaatuista. Kiitos Sinulle, joka rukoilet puolestamme.

Jeesus täytä minut pyhällä hengellä.Nyt

Rukoilkaa,että pääsisin eroon postimyynti ostoista.Tahdon päästä,mutta en vaan pääse

Hej taas!
Kiusaan jatkuvasti rukouspyynnöillä, mutta tämä huolien, ahdistusten, syytösten määrä tukehduttaa.
Koko ajan uusia hirveitä asioita, jotka ovat seurausta synneistäni tulee mieleen.
Minun syytäni on taloudellinen ahdinkomme, ostin -87 ensim.liian kalliin asunnon ja pekan raataminen alkoi, sitten tein virheen ostamalla kaskön talon, jota ei siis saa myytyä, mutta on seissyt tyhjillään v.sta -97. Tämä on pieni paikka, mietin vähän aikaa että voisin tulla asumaan tänne, mutta nyt se tuntuu mahdottomalata mielisairauteni tähden, en tiedä hoidosta, olen yksinäinen,tulen hulluksi, jos istun talossa yksin ilman työtä.
Pekka sanoi eilen, ettei kohta oikeasti enää jaksa, hirveät fyysiset kivut toisesta lonkassa, vatsa kipeä, sanoi, ettei kohta enää jaksa raataa, että kuolee pian tai tekee itsemurhan. Jos hän kuolee, jään täysin yksin , en pysty raha-asioita hoitamaan, meillä on vain velkaa yhtä paljon kuin 20 v sitten, hirveitä lainankorkoja, pekka jouutnut pakon edessä ottamaan kalliskorkoisia kulutusluottoja. olen mielisairas, rahaton , työtön, ei sukua ei ystäviä.Minean yhteiskunta ottaisi huostaansa Mikael on myös mieletään sairas ja isästään riippuvainen, en näe tällä hetkellä kuin mielisairaalan Miakelille ja minulle ja joudun vankilaan konkurssin takia.
Näette että syytökset muuttuvat koko ajan helvetillisemmiksi, onko tämä paha, joka haluaa minut epätoivoon ja itsemurhaan?
Pelkään myös ettette jaksa rukoilla puolestamme ja että vanhemmat kristityt rouvat Synnöve bergström ja Gun_britt kamb kuolevat ja sitten ei enääk kukaan rukoile perheemme puolesta.MUISTAISITTEKOniitä tuttuja hirveitä asioita: taloudellista katastrofoa, peka sairautta ja totaalista uupumista, joka jatkuu, elleme jotenkin saa kulujamme pienemmiksi, Minea, joka huutaa, ettei Jeesusta ole, joka ei halua olla kanssani tekemisissä, jolle en ole se naisen malli, joka pitäisi olla. Hän on reioas ja nokkela, mutta lyhyt ja paksu pikkutyttö, henkisesti kypsymätön, molemmat lapset ovat siis huonosti kasvatettuja, aggressiivisia, pinnallisia, eivät usko Jeesukseen. meidän perheemme on hajonnut sirpaleiksi, mitään ei ole jäljellä, vain huutoa, kiroilua, epätoivoa, kotona töitä raatava isä, mielipuoli äiti, joka ei edes ole ollut äiti tai vaimo, tyttö pärjää isänsä turvallisuuden varassa. Mutta 22-vuotias Mikael tunkee väkisin nytkin kahdeksi viikoksi käymään. Kylä tavallinen opiskelija saakin tulla, mutta hän pistää kaiken sekaisin, valvoo kolistellen yöt, nukkuu päivät, viime viikolla pekalla oli mieletön kiire ja poika vaan häiritsi, ei auttanut missään asiassa, isänsä joutui tekemään kaiken. Tässäkin syntinis euraus, en pannut lapsia tekemään töitä kotona, en itsekään siivonnut, laittanut ruokaa, en leiponut. Nämä kaikki synnit olen anteeksi pyytänyt, mutta taas ollaan syntien seurauksissa.
RUKOILISITTEKO taas että Mikaelin mielenterveydessä tapahtuisi vihdoin käännettä parempaan, tämä kesä vaikuttaa vielä pahemmalta, kun vasassa on täysin yksin, ei töitä ja siksi haluaa tunkea meille. Oli helpompi olo kesän alussa, mutta kesäkuun alussa sairauden musta pimeys laskeutui sisimpään ja karmeat ahdistukset vaikeuksiat, joihin ei näe mitään ratkaisua ja syytökset, että kaikki on syytäni ja vaikka Jeesus on antanut anteeksi, niin mitä hyötyä siitä on kun synnit ovat aiheuttaneet jirveät sairaudet, taloudelliset ahdingot, tuskat ahdingot, poikeavuudet yksinäisyyden, kaikki hirveät ongelmat ja kaiken pahan. Rukoilisitteko kaiken pahan murtumista meistä ja Mikaelistakin, kaiken synkän, pahan katkeran, pelon, fobian, yksinäisyyden työttömyyden, aggressioiden masennusten, jatkuvan rahattomuuden, ettei koskaan ole hakenut töitä, eikä uskalla fobioiden takia maahanmuuttajia ja ruotsalaisia kohtaan. Hän ei haluaisin mennä takaisin vasaan yksinäisyyteen, mutta ei voi häiritä
isäänsä koko kesää. pekka tuli tänne pakoon nyt täksi viikoksi. Jotenkin tuntuu myös pahalta, että joutuu lähtemään vasaan, jossa ei yhtään ystävää, roikkuu vaan netissä, tämä on kauhea tilanne Välillä tulee mielnn, että hän on riivattu ja minä ,joka periaatteessa olen uskonut Jeesukseen, olen sen aiheuttanut, että perheenjäsenet joutuvat helvettiin minun takiani ja minä teen itsemurhan ja onko paha minua sitten helvetin portilla ilkkumassa, että miksi et uskonut Jeesuksen vereen ja olisit odottanut hänen apuaan. ja kaikki vaikeudet ovat aiheuttamiani, vaikka olen saanut anteeksi, niin vaikeudet ja ahdistukset ovat tallella.
Tätä samaa, mutta psykoosi alkaa olla lähellä, täysi pimeys, muistakaa kiitos Päivi

Herra rakas
auta työasiassa. Herra minulla on niin vaikeaa.
Herra ole kanssani, Herra auta ja johdata. Kiitos
Herra rakas
Saanko uuden työn - Herra johdata.
Ole kanssani Herra rakas

rukoilkaa puolestani

olen yksin ja työtön.haen jatkuvasti töitä mutta en kelpaa mihinkään.jeesus auta jos voit minua syntistä ihmistä ,aamen

Haluan, että rukoilisitte, että Jumala voimassaan katkaisisi ne kahleet, jotka pitävät ajatukseni kiinni entisessä suhteessa. Jumala parantaisi minut katkeruudesta, ikävästä, mustasukkaisuudessa...
Koen, että Jumala on tehnyt väärin, salliessaan tälle miehelle niin paljon hyvyyttä ja minun elämääni niin paljon surua ja ikävää.
Mies kieltää Jumalan, joten haluan silti rukoilla hänen puolestaan, mutta jonkun muun olisi otettava hänet rukousvastuulleen. Niin kauan kuin rukoilen hänen puolestaan ovat ajatukseni kiinni tässä miehessä.

Rukoilkaa ystäväni puolesta. Hän on auttanut minua paljon ja toivoo, että voisin tulla hänen rakkaakseen loppuelämäksi. En kuitenkaan tunne häntä kohtaan muuta kuin ystävyyttä, vaikka olen itsekin hyvin yksinäinen. En haluaisi haavoittaa miestä. Tilanne on minullekin vaikea! Rukoilkaa tässä asiassa minunkin puolestani.
Rukoilisitteko, että ystävyytemme saisi pysyä, mutta että Jumala johdattaisi tätä miestä. Rukoilkaa, että hän löytäisi uskon Jeesukseen.

Äitini on jo iäkäs. Toivon, että rukoilisitte, että hän saisi pysyä niin terveenä, ettei joutuisi takaisin sairaalaan. Hänen suurin pelkonsa on, että hän vielä joutuisi takaisin sairaalaan, missä hoitajilla ei ollut voimavaroja kohdata ikääntynyt kuten olisi pitänyt.
Jumala anna äidille niin paljon voimia jalkoihin, että hän jaksaisi liikkua eikä kaatuisi!

Jumala salli monenlaista sairautta, taloudellisia vaikeuksia kipua ja omia ja lasten vaikeuksia. Jumala otti pois mieheni, salli hänen kuolla. Hän sallii sen, että en nyt saa työtä. Hän sallii sen, että joudun päivittäin miettimään perheemme rahan riittämättömyyttä.
Rukoilen, että Jumala armahtaisi. Tuntuu, että en jaksaisi enää. Haluan pysyä Jeesuksen lähellä, mutta jospa Jumala armahtaisi ja antaisi minun kokea myös onnellisuutta ja iloa. Rukoilen, että Jumala näkisi yksinäisyyden kipuni ja masennukseen luisumiseni. Rukoilen, että saisin osaamistani ja koulutustani vastaavaa työtä. Rukoilen, että saisin toimeentulon. Rukoilen, että lapseni saisivat löytää Kristusyhteyden. Rukoilen, että jaksaisin.

Rukoilen miehen puolesta, jota parisuhteen rikkoutumisesta seurannut kipu on kalvanut vuosia. Hänellä on myös nyt suuria taloudellisia vaikeuksia. Hän huolehtii hyvin lapsistaan, mutta ei uskalla aloittaa uutta ihmissuhdetta. Hän on masentunut ja sisäänpäinkääntynyt. Jatkuvasta petetyksi tulemisesta syntynyt syvä haava ei umpeudu. Rukoilen, että Jumala voisi eheyttää hänet ja, että hän löytäisi merkityksen elämäänsä uskon kautta. Rukoilen Jumalan johdatusta hänen elämäänsä.

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen

esirukoilijat@datauniversum.fi
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.