Kotisataman rukouspalvelun päivitykset 27.06

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 28 Kesä, 2009 10:50

rukoilkaa poikani puolesta

Rakas Jumala, Juhannus oli ja meni, kesä jatkuu ja minulla on ahdistus ja pelko!
Jeesuksen nimessä, auta meitä! Herra sinä voit auttaa, odotan apuasi luottaen että kuulet minua!

Kiitän rakkaudesta, jota isäni on osoittanut sukulaisperhettä kohtaan! Tahdon jättää tuon perheen Taivaan Isän eteeen. Perheen isä/isoisä on sairastunut vakavasti.

vaikea hengittää ja sydän lyö kuin ylimääräisiä lyöntejä

RAKAS JUMALA AUTA PERHETTÄMME. KUULE RUKOUKSENI AUTA MEITÄ.OLEN NIIN TOIVOTON RAHA-ASIOIDEN KANSSA HERRA KUULE HUUTONI.ÄLÄ PELKÄÄ SILLÄ MINÄ OLEN LUNASTANUT SINUT,MINÄ OLEN SINUT NIMELTÄ KUTSUNUT,SINÄ OLET MINUN.AMEN KIITOS HERRA KUULE RUKOUKSENI.AMEN

Minä uskon, lisää Jeesus minulle uskoa. Onko tämä se oikea vai pitääkö minun toista odottaman? Kiitos Jeesus, että sinun sanasi ovat selkeitä sanoja, anna minulle niitä, auttavia, kantavia, pelastavia, epäuskon syrjäyttäviä sanoja ja tekoja. Kiitos Jeesus.

Kiitos Jeesuksen johdatuksesta ja pyydän saada vahvistusta asiassa, joka on minulle hyvin tärkeä. Kiitos esirukoilijoille ja siunausta tehtävässänne.

Uskaltaisin kohdata TOTUUDEN elämästäni!

Esirukouspyyntö Mikan, Eevan, Vilhelmin ja kaikkien juutalaisten, vartiotorniseurakuntalaisten ja koko Suomen kansan puolesta, että kaikkien silmät saisivat avautua aina kaikelle totuudelle, ymmärtäisimme Jumalan Sanan oikein ja sitä noudattaisimme taivaan Isämme, luojamme hyvän tahdon mukaan, että taivaan Isämme, luojamme hyvä tahto saisi aina tapahtua elämässämme. Kiitos!

Rukoilkaa avioliittomme ja perheemme puolesta. Mieheni sanoo ottavansa asumuseron. Rukoilkaa, ettei Jumala sallisi tämän tapahtuvan, vaan että Hän voisi korjata kaiken.

Rakas Jumala! Siunaa ja varjele tytärtäni saamaan asiansa poikakaverinsa kanssa kuntoon. Suo heille sopua ja rauhaa. Anna asioiden kääntyä parhainpäin. Siunaa myös poikaani, myös hänelle mielenrauhaa ja eroa viinasta, anna hänen saada iloa ja toivoa kohta syntyvästä lapsesta, siunausta myös lapsen äidille.

Rakas taivaan Isä,
anna minulle työtä. Olen niin masentuntut, etten enää oikein jaksa. Ajatukset ovat synkät. Tiedän, että olen oikealla alalla, ja tulevan syksyn työtilanne näyttää toivottomalta. Mahdollista seurustelukumppania en uskalla edes pyytää, vaikka yksinäisyys on tehnyt minusta vain ihmisen kuoren. Amen.

Hei taas!
päivittäin huudan apua, vaikka normaaleilla ihmisillä lomat ja ehkä näitä ei kukaan edes kerkii lukea ja samaa hoen, mutta olen niin yksinäinen, näitä ei voi jakaa kuin siis kahden vanhemman rouvasystäväni kanssa, mutta en kehtaa heitäkään aina vaivata.

Eilen siis kiitin uudesta asunnosta, mutta nämä päivät, jolloin soitin poliisia, ja asunnosta ja vasan sossuun kävivät kait hermoilleni niin että olen saanut taas jonkun hermoromauksen. Nykyinen asuntomme ollut meillä 12 vuotta, tullessamme sinne lapset olivat pieniä ja sööttejä ja kun sitä ruvetaan purkamaan ja kaikki lasten vanhat tavarat ja vaatteet ja lelut pitää poistaa saan varmaan totaalisen psykoosin. En ole juurillani missään tämä kaskö ahdistaa, mutta talosta ei eroon pääse, nykyinen vuokra-asunto ollut koti, nyt revitään irti sieltäkin. iskee taas hirveä jossittelu ja katumus että olisi pitänyt tehdä niin ja niin, niin ei olisi näitä vaikeuksia ja voisimme olla muuttamatta ja Mikael olisi voinut olla kotona. On käsittämätön painajainen, että on muuttunut niin hirveäksi, että poliisi piti kutsua, että on mielenterveyden ongelmia, yksinäisyyttä yms. on yksin Vasassa likaisessa kämpässä ylipainoisena ei tee muuta kuin roikkuu koneella. Minulla on kaikki nuo hirveät piirteet ja hän on ne nähnyt, en voi tajuta, että mitä auttaa, että Jeesus on antanut ne anteeksi minulle, kun syntien seuraukset jäljellä. Minua harmittaa että yhden rukousillan jälkeen juttelin Ulla-Christinan kanssa ja MIKSI EN HÄNELTÄ KYSYNYT, ETTÄ VAIKKA JEESUS ON MINULLE ANTANUT ANTEEKSI SYNTINI, JOTKA OLEN PYYTÄNYT, NIIN MITÄ AJATELLA SYNTIEN SEURAUKSISTA, ETTÄ PAHUUTENI VUOKSI MIKAEL ON ÄNKYTTÄVÄ,JA SIKSI EI VOI OLLA PALVELUTÖISSÄ JOITA VAIN ON, AGGRESSIIVINEN MASENTUNUT PELOKAS, SAAMATON, LAISKA, HUONO RAHANKÄYTTÄJÄ MAKAA SÄNGYSSÄ MASENTUNEENA YKSINÄISENÄ AHMII RUOKAA JA ON YLIPAINOINEN OPISKELUPAIKALLA EI OLE OLLUT TARPEEKSI EI TEE MITÄÄN NYT KESÄLLÄ JA ROIKKUU VAIN NETISSÄ ERISTÄYTYNEENÄMINÄ OLEN OLLUT JA OLEN JUURI TUOLLAINEN JA HÄN ON NÄHNYT SEN JA JOUTUNUT SEN KOHTEEKSI, NIINKUIN PEKKA JA MINEAKIN, MUTTA PÄRJÄNNEET JOTENKIN PAREMMIN MINUN ON KÄSKETTY USKOMAAN SOVITUS JEESUKSEN VERESSÄ JA PYYTÄÄ JEESUSTA SITOMAAN PAHA. ONKO SE NIIN? JOS TÄSTÄ EI RAUHAA SAA, NIIN EN JAKSA ETEENPÄIN.JOS SYNNIT OVAT UNOHDUKSEN MERESSÄ NIIN OVATKO SEURAUKSETKIN SIELLÄ MUTTA NEHÄN OVAT JÄLJELLÄ IHMISISSÄ JOITA OLEN SYNNEILLÄNI HAAVPOITTANUT????
TÄRKEINTÄ EN OLE MINÄ VAAN PEKKA, MINEA, MUTTA PERHE ON HAJONNUT PIRSTALEIKSI, IHMISSUHTEET POIKKI, MINEA EI HALUA OLLA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ KANSSANI, PEKKA SANOO MIKAELIA HULLUKSI EIKÄ ENÄÄ HALUA NÄHDÄ, MIKAEL SYYTTÄÄ JA HALVEKSII MEITÄ, POLIISIJUTUN JÄLKEEN HAUKKUI JA KIROSI MEIDÄT PUHELIMESSA, HUUTAEN PAHOLAISEN NIMEÄ. SILTI TUNTUU NIIN PAHALTA AJATELLA HÄNTÄ, MINULLE ON PUHUNUT PAHASTA OLOSTAAN YKSINÄISYYDESTÄ YM JA NYT KESÄLLÄ AINOA ESPOOLAINEN TUTTAVAKIN POISSA, PELKÄÄN HÄNEN TEKEVÄN ITSELLEEN JOTAIN PAHAA, JOS AJAUTUU EPÄTOIVOON. PEKKA JA MINÄ RIITELEMME. EI OLE MINKÄÄNLAISTA RAKKAUTTA.
PYYTÄÄKÄÄ JEESUSTA SITOMAAN PAHAN VALLAT MEISTÄ JA PARANTAMAAN PSYYKKISTÄ JA FYYSISTÄ SAIRAUTTA, VÄÄRISTYMÄÄ . RUKOILKAA ETTÄ MIKAEL MENISI PSYKIATRISELLE VAASASSA, JONNE ON SAANUT LÄHETTEEN JA ETTÄ IHME TAPAHTUISI HÄNESSÄ JA ALKAISI PARANTUA. OLEN HUUTANUT TÄTÄ PYYNTÖÄ MONTA VUOTTA JA KOKO EKAN OPISKELUVUODEN, ETTÄ SAISI JÄRKEVIÄ YSTÄVIÄ. TUNTUI PAHALTA KUN ON SANONUT ETTÄ VAIN YKSI POIKA ON JUTELLUT HÄNEN KANSSAAN. MUTTA ON NIIN OMITUINEN JA SYNKKÄ JA ULKOISESTI TURVONNUT ETTEI SAA YSTÄVIÄ. MUISTAKA HÄNEN RAHATTOMUUTTAAN JA ETTÄ ON SAANUT MAKSUMERKINNÄN JA ON MUITAKIN TULOSSA JA EI KAIT SAA LAINAA EMME VOI AUTTAA
SÄÄLI EI AUTA, MUTTA TEKEE NIIN PAHAA, KOSKA SIIS MUISTAN HÄNET AINA TOISENLAISENA, MUKAVANA JÄRKEVÄNÄ SÖÖTTINÄ.
Olen yksin kaskössa pahassa ahdistuksessa ja masennuksessa, kauniista kesästä huolimatta istun jäykistyneenä sisällä taas kirjoitan samoja synnintunnustuksia vihko vihon jälkeen mutta hoen myös Jeesusta lävistetyissä käsissään parantamaan perhettäni ja auttamaan. Mutta jos vastausta ei tule vuosiin tai ei ollenkaan on kaikki lopussa. Minulle ei ole muuta toivoa kuin että voisin vihdoinkin uskoa syntini perheenjäseniä ja muista kohtaan anteeksi tai sitten itsetuho pimeys ja kadotus.
Mietin sitäkin, että kun saa synnit anteeksi niin koko ajanhan sitä eteenpäinkin tekee syntiä kaikin tavoin, kuinka usein niitä pitää pyytää anteeksi.
itsekkäästi pyydän, että Jeesus vapauttaisi sellaisista itsesyytöksistä, joita ei halua minun kantavan. Itse en pääse niistä eroon vaikka kuinka huudan Jeesuksen verta, paha masennuskin voi aiheuttaa syyllisyyden loputinta kidutusta.
Muistaisitteko jokaista meitä.kaikkea fyysistä ja psyykkistä sairautta ja tuskaa, yksinäisyyttä, rahavaikeuksia, perheen hajoamista, että huudetaan kirouksia ja Minea että Jeesusta ei ole. En ymmärrä miten Jeesus tulisi vapahtajaksi meille, kun masentuneena en itsekään jaksa uskoa eikä usko ole koskaan käytännössä toiminut syntieni tähden. olen sotkenut kaikki asiani ja aiheuttanut kaikenlaista pahaa ja vaikeuksia perheenjäsenille ja perheelle.
kun muutamme vaihtuu psykiatrinen yksikköni ja sairaseläke lokakuun alussa, että saisi jotain hoitoa hyvän lääkärin ja Jeesus näyttäisi jatkuuko eläke vai tekisinkö jotain työtä, mutta ei ole kokemusta kuin opetuksesta ja siihen ei enää pysty, minulla on viittä eri psyykenlääkettä, maanisdepressiivisyys, että missä Herra haluaa minun asuvan, kun Kaskösta ei eroon pääse, mutta tämä on pieni kylä, jossa joutuu silmätikuksi. Olen 05 asti ollut töistä poissa ja olen sitäkin pyytänyt anteeksi Jeesukselta mutta miten tästä eteenpäin. Kotona kaatuvat seinät päälle.
Muistakaa ihmisiä, jotka aiemmin olen j

Voitteko rukoilla vielä Eemelin puolesta, hän tarvitsee jatkuvaa esirukousta. Eemeli on nytkin sairaalassa, jossa on saanut hoitoja. Kiitos kaikille esirukoilijoille.

Tyttäreni ja hänen pienen poikavauvan puolesta
auta heitä, anna vauvan ruveta nukkumaan että äitikin saisi nukuttua ja jaksaisi hoitaa lasta sekä miestä että ymmärtäisi pienenlapsen kanssa olemista kärsivällisyyttä ja rakkautta heille.
Kiitos HERRA että otat rukoukseni vastaan KIITOS.

Hei,
jäin juuri lomalle työstäni ja koin henkisen romahduksen.olen kärsinyt mielen alueen ongelmista ja paniikkihäiriöstä jo pitkään.uskon että jumala voi parantaa.
Kiitos rukouksesta.

Pyydän esirukousapua:
· odotan kaksosia. Esikoisen ja tulevien lasten välille tulee vain vajaa 2 vuotta ikäeroa.
· Tukiverkoston puute: Mieheni ja minun sukulaiseni eivät juurikaan pidä meihin yhteyttä/ auta. Äitini on kuollut, isäni ei soita oikeastaan koskaan. Sisarukseni ja muut sukulaisetkaan eivä pidä yhteyttä. Mitään dramaattista ei ole sattunut, ja olen ihan normaali, välit ovat vain etäiset. Yritän itse pitää yhteyttä- yleensä tuloksetta. Tämä sattuu.

Mieheni vanhemmat ovat eronneet ja ovat osittain alkoholiongelmaisia. Heillä riittää töitä oman elämänsä kanssa. Anoppini ei ole koskaan nähnyt esikoistani eikä se häntä vaivaa. Kutsuimme kyllä ristiäisiin jne.
Minua pelottaa tulevaisuus. Olen aikaisemmin ollut mukana srk-elämässä, mutta emme ole löytäneet meille sopivaa seurakuntaa/ kiinnostuskin on vähän lopahtanut.
Haluaisin srk-yhteyden ja lisää luotettavia ystäviä, joihin luottaa ja joista olisi tukea tuleviin haasteisiin sekä ennen kaikkea uskoa Jumalaan.
Voimia työhönne!

Pyydän esirukousta sisareni puolesta, ettei häneltä löydetty rintakasvain muuttuisi pahanlaatuiseksi eikä lähettäisi etäispesäkkeitä. Kiittäen rukoillen rakasta Jumalaa, Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen.

Psalmit.36:7 Sinun vanhurskautesi on kuin Jumalan vuoret, sinun tuomiosi niinkuin suuri syvyys, ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Rukoilkaa pienen gerbiilipojan, Väinö-Paavon puolesta. Väinö-Paavo on minun lemmikkini ja kovin ärhäkkä ja arka. Se on niin arka, että jos sen yrittää ottaa käteen, se yrittää purra ja on jo kerran purrut minut verille. Se asustelee terraariossa toisen gerbiilin kanssa. Toinen gerbiili on kesy ja seurallinen, mutta Väinö-Paavo on merkillisen arka ja aggressiivinen, lähestulkoon kuin villieläin. Muistakaa tuota luomakunnan vähäistä luotua rukouksin ja rukoilkaa, että se oppisi luottamaan ihmiseen. On vaikeaa sekä gerbiilille että emännälle se, kun gerbiili on kauhean arka. Ja jos teillä on pieniä, eläinrakkaita lapsia tai nuoria, niin antakaa tämä myös heille rukousaiheeksi. He varmaan mielellään rukoilisivat gerbiilin puolesta.

Seppo on vakavasti sairas. Ei myönnä sitä, vaan turvautuu päihteisiin. Koti menossa alta ja avioliitto ja ihmissuhteet kariutumassa. Rukoillaan että Jumala puuttuisi asioiden kulkuun.

Herramme Jeesus Kristus, rukoilen apua tähän tilanteeseen, rukoilen mahdollisuutta minulle ja T:lle. Rukoilen meidän puolestamme.

Oikeuksiani on poljettu vammaisuuteni takia. Olen asiasta järkyttynyt ja syvästi loukkaantunut. Rukoilkaa tilanteen puolesta, että Herran tahto tapahtuu ja sen ihmisen mikä oikeuksiani polki, silmät avautuvat näkemään totuuden siitä, että vammasillakin on samat oikeudet kuin terveillä. Olen kertonut asiasta ihmiselle johon luotan. Ja sillä ihmisellä on oikeus sanoa asiasta ihmiselle joka kohteli väärin. Rukoilkaa, että se ihminen tapaa jossakin sen joka kohteli minua väärin ja ystävällisesti neuvoo ja opastaa siinä miten minuun tulisi suhtautua. Suurimmaksi osaksi kuitenkin minua on kohdeltu hyvin. Kiittäkää Herraa siitä.

Taivaallista apua vaikeisiin tilanteisiin elämässäni!

Herra rakas
ole kanssani, siunaa ja varjele. Tapahtukoon tahtosi. Lennän työhaastatteluun. Herra rakas ole kanssani ja auta. Kiitos

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen

esirukoilijat@datauniversum.fi
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.