Kotisataman rukouspalvelun päivitykset 30.06

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset 30.06

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 30 Kesä, 2009 11:59

Rukousaiheet

Olen hyvin katkera ihmiselle jonka kanssa en tullut toimeen. Rukoilkaa, että minä toipuisin sielun haavoista ja hän saisi viisautta ja järkeä käyttäytyä oikein. Rukoilkaa, että Herra kasvattaisi ja hioisi meitä kumpaakin ja karsisi meistä pois käytöstä, joka on haitallista muille ihmisille.

Taivaan Isän viisautta ja taitoa tyttäremme tueksi.Tuleviin työasioihin Jumalan johdatusta.
Minulla on monia sairauksia,ylilääkärimme parantavaa kosketusta.
Isäni vaikean tilanteen tuon Herran eteen.

Tyttäremme puolesta:Johdatusta että hänelle löytyisi sopiva asunto.Seurustelu ja opiskeluasioihin pyytelen Jumalan johdatusta.
Mikä tärkeintä että tyttäremme tulisi uskoon.

Läheinen sukulainen on jäänyt keväällä työttömäksi.Nyt hän on epätoivon partaalla,suuri vaara on että hän tekee itsemurhann Rukoilkaa uskovat että Jumala puuttuisi ja antaisi valoa tähän pimeyteen.
Lisäksi hänen äitinsä on taloudellisessä vaikeudessa.

Herra, muista surussa olevaa sisartani ja anna hänelle hitusen onnea.Ilokain.
Anna minun unohtaa ikävät asiat ja antaa anteeksi. Amen

Herra, siunaa vanhempiani!
Amen

Kiitos teille esirukoilijoille. Olette pelastaneet minut jo kerran ja ystäväni äiti on päässyt sairalasta kotiin vastoin ennustuksia ja muitakin ihmeitä on tapahtunut ansiostanne. Ihanat kiitokset ja Jumalan Siunausta teille kaikille joita en ehkä edes tunne.
Nyt vanha ongelmani jatkuu. Saanko pyytää teiltä esirukousta, että vihdoinkin saisin kaikki laskuni maksettua lopullisesti. Olen nyt ihmeen kaupalla saanut jotenkin maksettua kaiken, mutta se on tosi stressaavaa, ettei voi elää kuin kuukauden kerrallaan ja aina pelottaa kuukauden viimeinen päivä. Selviänkö vai enkö. Nytkään en saa taas unta juuri siksi.Teen hurjasti ylitöitä ja en ehdi tavata ystäviäni ikinä, mutta isäni jätti perinnön ja en ole osannut muuttaa sitä rahaksi jolla maksaisin perintöverolainaa ja tällaisia ihme asioita, joita tuli sitten kun isä kuoli. ei hän varmaan minulle tahtonut hankaluuksia, mutta laki on laki ja verot pitää maksaa. Miten sitten niistä veronmaksulainaveloista selviää, myymällä perinnön. Eipä ole sekään onnistunut. nyt on joku lama ja minä vaan makselen. Saanko pyytää esiruousta tällaisen maallisen asian puolesta, että selviäisin veloistani ja voisin taas elää normaalia elämää ilman stressiä. Isä oli minulle maailman rakkain ja siitäkin menetyksetä pitää vain selvitä. Ei tämä elämä ole helppoa. Teille esirukoilijoille toivon kaikkien hyvien toiveidenne toteutumista ja kaikkea ihaninta maailmassa. Haluaisin itsekin olla tullainen hyvä haltijatar. Ehkä selviän ahdingostani. Uskon, että kaikki asiat aina kuitenkin järjestyvät. eikö niin? Siunausta!
Siunausta toivottaa Helena

HERRA JEESUS KRISTUS pyydän että kokkolan päättäjien puolesta sinun armosi saisi lähestyä heitä murtavalla tavalla jotta hekin saisivat armon tehdä parannuksen ja astua pelastukseen sisälle.ISÄ JUMALA näin pyydän poikasi JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ.

pyydän erityistä HERRAN JEESUKSEN varjelusta ja armoa ,että varjellun hyökkäyksiltä joita koen,JEESUS tiedät että tarvitsen sinua 24tuntia vuorokaudesta elämiseen ja olemiseen ole minulle armollinen tahdon olla sinun sanallesi kuuliainen.anna armosi JEESUS vaikuttaa niin että ihmeet ja merkit saavat seurata julistettua sanaa että JEESUS SINUN NIMESI tulee kaikessa koroitetuksi! ISÄN JA POJAN JA PYHÄN-HENGEN NIMEEN.

Rukoilistteko yhdessä kanssani terveyteni puolesta? Olen nuori äiti ja minulla on monenlaista vaivaa. Huomenna on taas soittoaika toiselle lääkärille ja toisen tapaan hen.koht. Saan tuloksia minulle tehdyistä kokeista ja niitten saaminen pelottaa.
Anna rakas Jeesus minun terveyhtyä. Anna lääkäreille viisautta tehdä oikeita päätöksiä. Anna, että tämä uusin vaiva ei olisi krooninen.
Kiitos Jeesus ihanasta miehestä, kiitos suloisista lapsista. Kiitos rakkaudestasi, kiitos, että pidät minusta huolta! Kiitos!

Kiitos Herralle siitä, kun on antanut minulle tosi ihanat lääkärit ja sairaanhoitajat. Jäin lapsena monessa osin vaille rakkautta, mutta olen saanut nyt korvaavia kokemuksia jotka on paikanneet ja parantaneet sieluni haavoja. Herra antoi nuo ihmiset minulle lahjaksi ja tahdon kiittää Herraa ihanista huolenpitäjistä joita on sairaalan henkilökunta minulle ollut silloin kun olen ollut osastolla pattieni takia hoidossa ja silloin kun olen käynyt kirurgian polilla Pohjois-Karjalan keskussairaalassa. Osaston ylilääkäri on ihana ja kiltti ja niin rakas minulle, samoin myös sairaanhoitajat 7.osastolla ja monet sellaisetkin jotka ovat olleet vain opiskelemassa/erikoistumassa mutta silti tehneet työtä minun asioissani. Ruumiin haavojen lisäksi olen saanut parantua myös sielun haavoista ja tulen aina muistamaan Epun lempeän ilmeen kun hän minua katsoo ja kunnioituksen ja suojelun minua kohtaan. Tahdon kiittää Jeesusta noista ihanista aarteista ja lahjoista mitä on hoitajat ja lääkärit
minulle olleet. Kiitos, Jeesus kun annoit minun saada heiltä hoivaa ja rakkautta.

Pyydän apua ja rukousta. Tarvitsen sitä todella. Minun sydämeni haluaa vihdoin ratkaisun monta vuotta auki olleeseen rakkausasiaan. Joko kyllä tai ei, mutta jokin ratkaisu on tultava, tai tulen hulluksi. Kiitos, kun autatte minua. Kiitos.

Pyydän esirukousta puolestani. Olen 71 v. nainen. Minulla on munuaiskatetrit molemmista munuaisista. Arvot ovat korkealla.Munuaiset eivät pääse toimimaan normaaleja reittejään. Suolistossa on todettu syöpäkasvain. Sen läheisyydessä on patologisia imusolmukerauhasia, jotka pitää leikata. Lisäksi lääkärit otattavat keuhkoista magneettikuvauksen. Iso leikkaus on tulossa 10.7.2009. Minua pelottaa!
Toivon, että esirukoustenne avulla pääsisin Herramme Jeesuksen Kristuksen hoitaviin ja parantaviin käsiin.

Olen loppu, auta tapahtukoon sun tahtos niin maanpäällä kuin taivaassa

Vaikea taloudellinen ja muutoinkin tilanne erit. heinäkuu ja alkusyksy. Tarvitsen myös tuolle ajalle väliaikaisen asunnon.
Että asiat järjestyisivät. Nyt on pieni kaaos, mutta Jumala on aina ennenkin usein auttanut. Rukoillaan, että apu tulee nytkin juuri ajoissa ja oikealla tavalla

Että lapsemme ristiäiset sujuisivat hyvin sukujen kesken ja että vatsatauti perheessämme ei tarttuisi vauvaan ja muihin perheenjäseniin.Siunausta perheemme talousasioihin myös ja että saisimme niihin liittyvän lainan.

tytön puolesta jolla on pelkotiloja

että sasin luvat jatkossakin myydä hengellistä lehteä

Eräs naishenkilö kiusasi minua kaksi vuotta,hän pilkkasi uskoani ja valehteli.Hän sotki elämääni
julmasti.Olin niin uupunut etten pystynyt puolustautumaan ja irrottautumaan ajoissa,Hän haavoitti minua syväsi ja oli julma.

Pyydän esirukousta mieheni ymmärtämiseen ja rakastamiseen. Kaksikymmentäviisi vuotta eivät ole sitä tuottaneet. Pyydän myös esirukousta siihen, että hän rakastuisi minuun uudelleen. Oma naiseuteni on heikko ja häpeä kahlitsee sitä.

Raskaana oleva nainen on joutunut äitiyslomalla ollessaan työpaikallaan asioivan ihmisen taholta häiriköinnin uhriksi. Rukoilkaa että häirintää ei enää tapahdu ja että asia voidaan selvitellä ilman poliisin väliintuloa mikäli selvittelylle on tarvetta. Se joka häiriköi, on psyykkisesti sairas, kyseessä on persoonallisuushäiriö ja psykoottista oireilua.

ANTEEKSI KIITOS JA YLISTYSRUKOUS HERRA HERRANI JEESUS KRISTUS MESSIAS VAPAHTAJA LUNASTAJA PYHÄ HENKI TOTUUS ISÄ JUMALA ELÄMÄ SIUNAA JA VARJELE PERKELEELTÄ IANKKAISESTI ELÄMÄKSI ELÄ ELÄÄKSESI ELÄMÄ TERVEYS VIISAUS JA RAKKAUS PYHÄ AMEN PYHÄ AAMEN AMEN AAMEN

Minun pitäisi aloittaa opiskelu ja lapseni koulu elokuussa, eikä meillä ole asuntoa paikkakunnalle. Auta Jeesus, anna turvallinen koti tahtomastasi paikasta!

Avioliitto, asunto ja työ. Kiitos!

Herra, sisareni suru ei hellitä. Auta häntä ja anna hänenkin kokea iloa joka kestää. Anna hänelle kykyä iloita ja anna hänelle rakkauttasi. Anan minulle terveyttä ja kyky antaa anteeksi. Amen

Herra, siunaa vanhempiani ja anna heille terveyttä. Amen

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen

Esirukouspalvelu 30.06
Kiitosaiheet 30.06

esirukoilijat@datauniversum.fi
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.