Rukousaiheet 02.07

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 02.07

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 02 Heinä, 2009 10:17

Rukousaiheet 02.07

Rauhaa rakkaat veljet ja sisaret pyytäisin rukousta puolestani että unettomuuteni paranisi.saisin levolliset yö unet että voisin hoitaa velvollisuuteni kotona ja töissä.kiitos jeesus aamen

Pyytäisin että rukoilisitte Tarjan puolesta,että saataisiin hänen mielentilana ja kehon kivut hallintaan.
Kiitos!

voimia tarvin.että jaksaisin toisia auttaa.sekä henkisesti.kuin fyysisesti.haluan parantua.tehdä viisaita päätöksiä,vaeltaa oikeaa tietä.suojelua.uskoa parempaan.kiitos jokaisesta päivästä,pääseekö myös koirat taivaaseen,kohtaammeko kuolleet läheiset jossain.taivaassa,missä,miten,anteeksi pyydän,saanko.en tiedä.kiitos ,tarvitsen turvaa,rauhaa.hyviä asioita,ihmeitä,jumala tietää,vai mitä.

Rukouspyyntö kahden naisen puolesta, että Jumala pelastaisi, parantaisi ja siunaisi heitä Jeesuksen nimessä, kiitos.

Tyttäremme Kaisa pyrki toista kertaa lääkikseen eikä päässyt. Hän teki todella molempina talvina töitä sen eteen, mutta ei onnistunut pääsemään. Hänellä on ollut selkeä haave jo lukioajasta lääkärinurasta. Jeesus, tapahtukoon tahtosi kaikessa hänen elämässään. Pelasta ennen kaikkea, mutta ohjaa myös tätä ammatinvalintaa. Hän pyrki myös terveydenhoitajaksi, tulokset eivät ole vielä tulleet. Se on selkeästi hänellä varalla oleva ratkaisu eikä niin mieluinen. Jos lääkärin ura ei ole suunnitelmissasi Jeesus, niin ota se kova halu sinne pyrkiä pois. Varjele hänen elämänsä, kun hän on aikanaan sairastanut anorexian, että se ei uusiutuisi. Hän vaatii itseltään niin kovin paljon. Kiitos, että olet antanut meille tämän ihanan tytön.

Vaikka huolet saa jättää Jeesukselle en ole tähän pystynyt. Rahapula vaivaa mieltä ja ahdistuksessani mässäilin vaikka pitäisi laihduttaa. Edelleen pyydän että pikaisesti löydän lisätuloja ja että voin edes pienen kesäloman syksymmällä pitää! Tahdon elää Jumalan tahdossa ja johdatuksessa ja myös tähän pyydän Jumalan apua ja itselleni oikeaa mielen laatua. Menestystä töissä.

Nuorelta Sannalta on leikattu syöpä pari viikkoa sitten. Haava ei ole parantunut ja se märkii. Poikaystävä on väsynyt. Tuska, pelko ja huoli vaivaavat koko lähipiiriä. Jeesus, kiitos, että sinä voit ja tahdot parantaa Sannan. Laske rakastavat, parantavat kätesi Sannan ja kaikkien läheisten päälle ja anna heille rauha. Jeesuksen nimessä, amen ja kiitos!

Rukouspyyntö Timon puolesta. Lähtee nyt pakon edessä hakemaan itselleen apua... Kodin rahoitusapu on tullut tiensä päähän. Herra, johdata ja AUTA! Auta, että Timon tilanne otettaisiin vakavasti ja hoito ja elämä lähtisi siunauksen ohjaamana eteenpäin. Herra Jeesus, kanna sinuun uskovaa miestä eteenpäin elämässä. Anna oikea apu, parantuminen lunastuveresi voitossa!

ÄITINI SAIRASTAA ALZHEIMERIN TAUTIA.EI OLE RUOKAHALUA JA KÄYTÖSHÄIRIÖT OVAT VIHAMIELISET.HOIDAN HÄNTÄ,ENKÄ AINA JAKSA OLLA RAKKAUDELLINEN.MINULLA ON PAHA OLLA...JUMALA AUTA MEITÄ JA ANNA APUSI JA ANTEEKSIANTAMUKSESI,NÄIN MINUN SISIMPÄNI HUUTAA JUMALALLE.KIITOS KUN RUKOILETTE...

Tuntemani Tapsa on pahasti velkaantunut, alkoholisoitunut ja peliriippuvainen sekä masentunut. Rakas Jeesus, auta Tapsaa. Anna hänen tulla uskoon ja anna kaiken kääntyä hyväksi Tapsan elämässä.

Olen hakenut Punaisen Ristin ystäväpalvelun kautta tukihenkilöä itselleni. Yhden minun ikäisen, tosi kiltin ja auttavaisen ihmisen piti ruveta siihen hommaan, mutta hän muutti väliaikaisesti toiselle puolen Suomea. Nyt kuitenkin kuulin, että hän tulee takaisin. Jotenkin minä uskon, että tuo ihminen on minulle Jumalan antama tukihenkilö. Rukoilkaa sen puolesta, että jos Herran tahto on, saan tuon ihmisen tukihenkilökseni. Minulla on ollut koko elämäni ajan hyvin vaikeita ja kipeitä asioita, jotka ovat myös sairastuttaneet minut psyykkisesti. Ja tuolta ihmiseltä saamani rakastava kohtelu ja huolenpito ja apu on auttanut minua toipumaan monista vaikeista ja ikävistä asioista. Nyt jo unelmoin sitä, mitä kaikkea kivaa me tytöt voisimme yhdessä tehdä ja että minä voisin kertoa hänelle kaikki asiani ja hän lohduttaisi ja pitäisi huolta. Rukoilkaa, että Herran tahto tapahtuu ja tuo ihminen rupeaa tukihenkilökseni sitten kun tulee takas toiselta puolen suomea.

Pyydän rukousta poikani J:n puolesta. Hänet leikataan ensi keskiviikkona. Pään luussa on jotakin, joka poistetaan. Jumala on armollinen ja hyvä. Toivon niin, että poikani paranisi.
Siunausta Sinulle, joka rukoilet hänen puolestaan.

Pyydän esirukousta yhä uudelleen, että Jumala vastaisi asiassa, jonka puolesta olen rukoillut kauan. Pyydän myös menestystä työssäni. Minulle on järjestynyt kolmen viikon työputki ja pärjätä pitää. Pyydän, että Isä, Poika ja PyhäHenki siunaisi työni ylenmäärin.
Pyydän esirukousta alkoholisoituneen poikani puolesta, että Jumala antaisi tahdon ja suuren voiman pysyä raittiina.
Pyydän esirukousta tyttäreni puolesta, joka sairastaa skitsofreniaa, että Jumala parantaisi ja näkisin tyttäreni vielä työelämässä.

Rukouspyyntö nuoren ihmisen tilanteen kohentumiseksi. Tarvitsisi pian uuden asunnon home- ja asbestiremontin tieltä. Kaikkeen elämään järjestystä ja oikeaa nöyryyttä suhtautumisessa kaikkeen. Kiitos. Ojenna Taivaan Isä auttava kätesi pian!

Minulla todettiin yli 8 kuukautta sitten pään mangnettikuvauksessa aivoverisuonen pullistuma. Piti päästä hätätapauuksena KYS:iin 2 viikon sisällä, mutta eipä niin käynytkään. 12.2 kuitenkin KYS:llä tehtiin varjoainekuvaus, haluttiin näin varmistaa verisuonenpullistuma tarkemmalla kuvauksella kuin mangeettikuvaus oli. Kyllä aivoissani on iso pullistuma, ja neurokirurgit olivat sitä mieltä, että leikkaus on ehdottomasti tehtävä.Lupasivat huhtikuun alkuun pääsyn leikkaukseen, turhaa odotusta, nyt vasta maanantaina tuli tieto, että minulle on varattu leikkausaika KYS:n neurokirurgiselle vuodeosastolle 28.7., vihdoin viimein tuli kauan odotettu aika, ja vaikka sitä odotinkin, niin nyt kun se lopulta tuli, sen myötä tuli mieletön pelko, leikkaus jännittää ihan kamalasti,kun olen kuullut eräältä henkilöltä että nukuttamatta poraavat reiän päähän, ja että hiukset leikkavat pois. Kai se on välttämätötä, muuta nyt on tullut sellainen mieli että peruisinko koko leikkaukseen menon, vaikka siinä on sitten suurempi riski, että hoitamatta verisuoni katkeaa hetkenä minä hyvänsä.Tämäkin on sukurasite, kahdelta äitini puoleiselta serkultani ennätti katketa verisuoni päähän, ja toiselta meni kaikki liikunta-, toiminta ja puhekyky, ja muisti, mutta hän on toipumassa vähitellen siitä, toinen serkku ei ole palautunut entiselleen, hänelle jäi pysyviä vaurioita. Rukoiletteko että pelko väistyy! Sillä haluan kuitenkin uskoa, että Jeesus on mukanani leikkauksessa, Hän Korkeimpana ja Pätevimpänä Ylilääkärinä, ohjaamassa neurokirurgin käsiä!!!!!
Krooninen niska-hartia päänsärky vaivannut jo vuosikausia,taukoamaton ,sietämätön, armoton kipu, pään ympärillä kuin leveä kiristävä vanne, näkökenttä hämärtää, kasvot tikkuilee, huimausta ym. 7 kuukautta sitten jalkani kipeytyivät niin pahasti etten pysty kävelemään, istuminen ja seisominenkin tuottaa tuskaa,viiltävä särky on lonkasta alaspäin molemmissa jaloissa yötä päivää. Johtuuko vaiva jäykästä niskastani, johon en ole saanut lääkäriltä apua toistuvista yrityksistä huolimatta. Jeesus kosketa parantavalla kädelläsi niska- ja hartialihaksia ja todella kipeitä jalkojani!!! Säännöllinen harrastukseni, pitkät kävelylenkit päivittäin ei nyt onnistu,, tuli suuri puutos elämääni. Jeesus vahvista jalkalihakseni , paranna tulehdukset, rasitusvammat,kulumat, lihasrepeytymät tai revähtymät!! Jeesus Sinä tiedät vammojeni syyn , kosketa parantavasti!!!! Mahani ei toimi, kun en voi liikkua. On ilmaantunut myös sydän vaivoja, pienessäkin rasituksessa hengästyn ja rinnasta pistää, henge
nahdistusta jopa lepotilassa. Sydänfilmissä näkyi sydänlihaksen laajentuma. Jeesus autathan!!!!
Yöhikoilu tuskaisen piinaava jokaöinen riesa,unet jää
olemattomiin yltäpäältä hiestä läpimärkänä,Jeesus paranna,helpota
oloani!!!!! Uskonliekkini sammunut;Jeesus tule elämäni Herraksi,valtaa
sydämeni,uudista ja virvoita palavalla tulellasi!!!!!Siskoni
sairastaa,Jeesus Sinä näet ja tiedät kaiken;rintasyöpä(pelko
etäispesäkkeistä),maksassa isoja kystia; harvinainen nopesti etenevä maksasairaus,johon ei tiedetä hoitokeinoa, keliakia,laktoosi-intoteleranssi,allergiaa ym.,Jeesus
paranna!!!!Jeesus,pelasta rakkaat läheiseni,kulje sydämeltä sydämelle,anna uskonlahja, ja on myös sairauksia sisaruksieni lapsilla, vakaviakin, Jeesus laske parantavat kätesi jokaisen ylle!Veljeni kärsii alkoholin kirouksesta, katkaise veljeni alkoholin kahleet, auta siteistä vapaaksi!!!
Äitini puolesta, hänellä ilman tutkimatta todettiin altheimerin tauti 2-3 vuotta sitten, oli aluksi usein sairaalahoidossa harhaäänien takia, kuuli karmeita käskyhuutoja, ja totteli niitä. Ainoastaan tämän perusteella annettiin ebixalääkitys, ja muitakin rauhoittavia lääkkeitä, joita käytänyt n.3 vuotta. Lääkitys muutti äitiä,niin ettei hän ole enää oma itsensä, on niin tokkurainen ja kuin muissa maailmoissa, siis omassa maailmassaan, johon ei pääse sisälle, ei paljon puhu, vastaa yksitavuisesti, jos jotain kysyy, tai ei edes ymmärrä mistä puhutaan. On kovin levoton, säikky, ahdistus näkyy kasvoilta.
Nyt hän hätäilee minun puolesta, on huomattavasti paljon levottomampi nyt, vaikken ole kertonut aivoverisuonenpullistumasta, vain pelkistä tutkimuksista päänsärkyni takia.Ymmärtää että on vakavasta asiasta kysymys. Ehkä hän ottaa asian niin raskaasti, koska joudun sairaalaan, enkä ole käymässä hänen luonaan iltaisin. 3 päivää KYS:llä ollessani jo näytti sen, miten huolissaan ja levoton hän on. Saatika sitten,kun joudun leikkauksen takia pitemmäksi aikaa sairaalahoitoon.
Ädillä on myös sietämätön, repivä, taukoamaton selkäsärky, mitkään lääkkeet ei auta kipuun.Ei sa nukutuksi, vaikka hänellä on nukahtamislääkkeet olleet jo pari vuotta. Ilman niitä ei unta ollenkaan, on koukussa niihin. Ja nyt selkäsärky vie vimeisetkin unet. Jeesus helpota tuskaa!! Hänellä todettiin myös korkea verenpaine pari kuukautta sitten, vasta sai siihen miedon lääkityksen, mutta verenpaine pysyy siitä huolimatta korkealla. Jeesus Sinulta huudan apua, auta , kosketa äitiä parantavalla voimallasi! Ja ohjaa lääkäreitä, että osavat määrätä oikean lääkityksen! Kiitos Jeesus, Sinulta vain voi tulla apu kaikkiin sairauksiin ja kärsimyksiin!!
Jeesus auta äitiä,anna taivaallinen lepo ja rauha äidin sydämmeen, kosketa rakastavasti, voit myös koskettaa parantavasti, kiitos Jeesus mitä teet!!!
Kävin optikolla helmikuun lopulla näöntarkatuksessa, oikeassa silmässäni on näkö huomattavasti heikentynyt, optikko huolestui, määräsi minut silmälääkärille, että hän tutkisi, tarkastaisi näköni. Optikko oli sitä mieltä, että jos olisin nyt hankkinut uudet linssit, näköni olisi jäänyt huonommaksi oikessa silmässä siitä huolimatta. Sain moniteho silmälasit n.neljä vuotta sitten, menin uusinta tarkastukseen, kun huomasin jo kauan aikaa sitten, etten näe näillä enää hyvin. Kuulin muulta taholta vasta näöntarkastukse jälkeen, että näköni heikentyminen oikeassa silmässäni mahdollisesti johtuu verisuonenpullistumasta aivoissani, pullistuma on vasemmaalla puolella, mutta kipu( oikea silmäni on kipeä) ja kaikki muu kuulema heijastuu juuri toiselle puolelle. En osaannut yhdistää vaivaani pullistumaan, mutta ilmoitin siitä jälikikäteen optikolle, ja hänkin oli sitä mieltä ettei minun kannata hankkia silmälasia ennenkuin pullistumaleikkaus on tehty. Eli minun ei varmaan kannata hankkia ennen leikkausta,sillä saisin väärän tehoiset linssit, ja leikkauksen jälkeen en ehkä näkisi niillä enää kunnolla.
Olen huolissani silmistäni, enkä tiedä miten toimia? Jeesukselta huudan apua tähänkin silmävaivaani!!!
Jeesus, näet myös yksinäisyyteni, etsin ja kaipaan elämänkumppania, ohjaa ja johdata oikean ihmissuhteen löytymisessä, Sinä Jeesus voit auttaa tässäkin asiassa, kiitos siitä!!

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen
Esirukouspalvelu 02.07
Kiitosaiheet 02.07

esirukoilijat@datauniversum.fi
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.