Kiireellisiä rukouspyyntöjä!

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Kiireellisiä rukouspyyntöjä!

ViestiKirjoittaja corgipupunen » La 04 Heinä, 2009 0:23

Facebookissa yks Joni lähetti tämmöisen rukouspyynnön:

"Veljeni on elänyt raskaan työntäyteisen talven ja kevään. Hän on nyt ollut 11 päivää kuumeessa ja veren rautapitoisuus on yli 5 kertainen, tai enemmän,( kuuluvuus oli puhelimessa välillä huonompi,) normaaliin verrattuna. Joka paikkaan sattuu ja olo on heikko. Olivat yrittäneet saada puoli litraa verta pois, mutta veli oli pyörtynyt jo 250 milllitran kohdalla. Lääkäri on lomalla viikon ja sitten taas jatkavat. Rukoilkaa hänen parantumista. Hän on uskossa ja neuvoi minuakin puhelimessa elämään oikein."
Kosketa Jeesus tätä miestä ja anna hänen jälleen kokea terveys ruumiissaan. Vahvista hänen uskoansa ja anna voimia jokaiseen päivään. Kiitos että olet hänet pelastanut.

joku ihminen on lähettänyt tämmöisen rukouspyynnön nettiin ja tämä kosketti minua syvästi.

"Herra, auta tässä hirveässä ahdistuksessa, joka lamaa täydellisesti toimintakykyni! Katkaise vihollisen kahleet, sairas riippuvuus ja sitominen jonka kohteena olen ollut vuosikaudet. Herra, vapauta minut! Anna riistetty minuuteni takaisin ja elämänilo ja terveys! Herra, hoida se henkilö, jonka sairaalloisen piinaavan riippuvuuden kohteena olen, terveeksi ja omista tunteistaan ja elämästään vastuunnottavaksi, Sinuun luottavaksi ihmiseksi! Vapauta minut, Herra Jeesus! En jaksa enää tämän hirveän taakan alla. Siunaa lomani ja sen kohtaamiset! Kiitos armostasi ja rakkaudestasi! Älä hylkää minua!Huudan sinua avuksi, kuten sanasi kehottaa. Ilman Sinua en voi tehdä mitään. Lahjoita minulle riistetty elämäni takaisin!"

En tiedä, kuka tuo ihminen on, mutta hän on koettelemusten keskellä nyt. Muistakaa häntäkin rukouksin.
corgipupunen

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.