Rukousaiheet 05.07

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 05.07

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 05 Heinä, 2009 9:50

Rukousaiheet 05.07

"Että löytäisimme hyvän kämppäkaverin jakamaan asunnon kanssamme kustannusten säästämiseksi.

Kiitos."

"Pyytäisin rukousta isäni puolesta. Vanhempani erosivat viitisen vuotta sitten ja isäni ei ole päässyt eron yli. Hän ei ole koskaan oppinut ottamaan vastuuta omasta elämästään ja eron jälkeen hän on turvautunut yhä enemmän muiden ihmisten apuun. Uskon, että hänellä olisi ollut vihdoin mahdollisuus ottaa vastuu omasta itsestään, mutta hän ei ole sitä tehnyt. Tällä hetkellä hän on syvästi masentunut ja fyysisestikin sairas.

Kun ajattelen häntä tunnen itseni täysin voimattomaksi. Hänelle ei ole koskaan voinut puhua asioista suoraan tai kertoa hänelle, jos hän on jossakin asiassa väärässä. Menin hiljattain naimisiin ja isäni jätti tulematta häihini. Oli kuulemma liian sairas. Todellinen syy kuitenkin on se, että hän ei halunnut varmasti nähdä häissä äitiäni tai muita sukulaisiamme. Purskahdin itkuun ennen vihkimisseremoniaamme, koska kuulin, ettei hän ole tulossa häihin ollenkaan. Tiedän, että hän rakastaa minua, mutta en koskaan ole tuntenut itseäni niin petetyksi kuin tunsin sillä hetkellä. Mieheni sukulaiset tulivat ulkomailta asti häihimme ja oma isäni ei vaivautunut edes näyttämään naamaansa häissämme tai edes ilmoittamaan minulle henkilökohtaisesti, ettei hän ole tulossa. Tämän tapahtuman jälkeen minulla on ollut tunne, etten edes halua olla yhteydessä häneen- eihän hän tunnu välittävän minusta.

Kun ajattelen isääni kaikista eniten pelkään, että hän ajautuu niin pahaan henkiseen ja fyysiseen sairauteen, että hän kuolee ottamatta vastaan herraa henkilökohtaisena vapahtajanaan. Viime vuosina hän on kiinnostunut yhä enemmän itämaisista opeista kuten uudelleen syntymisestä, karman laeista ja muista. Hän tuntee myös raamatun kuin omat taskunsa, mutta ei ole koskaan todella ymmärtänyt mitä on armo ja mitä tarkoittaa, kun elämänsä jättää herralle ja nöyrtyy hänen edessään.

Pyytäisin rukousta isäni puolesta, mutta myös itseni, jotta pystyisin antamaan hänelle anteeksi hänen "viimeisen" tempauksensa ja lukemattomat asiat mitä hän teki ollessani lapsi. Jotenkin olen vain sellaisessa pisteessä, etten aina jaksaisi ymmärtää häntä. Tuntuu vain siltä, että kaikkien muiden perheessämme (paitsi hänen) on aina pitänyt jaksaa, kun hän on tehnyt milloin mitäkin."

"Taivaan Isämme, luojamme johdatusta! Kiitos, että luojamme hyvä tahto saisi aina tapahtua elmässäni ja kaikkien ihmisten elämässä."

"Menin hiljattain naimisiin ja odotan ensimmäistä lastamme. Ennen mieheni tapaamista ja avioliittoa, olin monta vuotta masentunut. Masennus oli monien asioiden summa ja juonti suurelta osin juurensa vaikesta lapsuudestani.
Tällä hetkellä koen, että olen saanut herralta kaiken mitä olen ikinä toivonut. Hän on kuullut rukoukseni ja antanut minulle rakastavan miehen ja pian syntyvän lapsen. Kuitenkin naimisiin menoni jälkeen minua alkoi kalvamaan ihmeellinen syyllisyyden tunne, joka on estänyt minua iloitsemasta tulevasta lapsestamme. Olen miettinyt, että ehkä oma mieleni luo tällaisen tunteen, koska olin niin monta vuotta masentunut ja minua kalvoi vanhat synnit. Nyt, kun olisi aika iloita, en osaakaan olla onnellinen. Olen kai niin tottunt siihen tunteeseen, että jokin asia on pielessä, että koen, etten ole olemassa ilman sitä tunnetta.

Pyytäisin, että rukoilisitte puolestani, että voisin jättää menneet asiat taakseni ja pystyisin iloitsemaan siitä mitä minulla nyt on."

"Pyytäisin rukousta työkaverini puolesta. Hän on erittäin masentunut ja kokee, ettei hänellä ole yhtään aitoja ystäviä. Toivoisin, että hän saisi uuden työpaikan, koska tässä nykyisessä työssä hän kokee itsensä erittäin onnettomaksi."

"Herra! Kuule minua. Vie pois tämä ahdistuneisuus mitä tunnen lääkäriin menoa kohtaan. Vie pois pelkoni. Anna tilalle usko selviytymisestä ja auta, ettei syöpä ole uusinut. Herra minä jätän itseni sinun käsiisi. Paranna minut Herra, että voin olla taas kunnon vaimo miehelleni. Anna meille vielä yhteistä aikaa. Kiitos että annoit minun huomata kuinka hyvä puoliso minulla onkaan. Kiitos Herra että siunaat perhettäni ja läheisiäni, vaikka välillä minusta on tuntunut että en osaa enää rukoilla. Siunaa meitä poikasi Jeesuksen Kristuksen nimeen. Aamen.

Herra, siunaa äitiäni joka sairaalassa makaa leikattuna. Auta että äiti vielä siitä paranee ja jaksaa olla kanssamme vaikka onkin jo 82 vuotias. Siunaa siskoani joka häntä hoitaa, että sisko jaksaisi. Anna siskolle apua. Anna minun parantua, että voisin mennä siskoa auttamaan. Kiitos Herra, että kuulet ja autat meitä. Aamen

Herra siunaa ihanaa miestäni. Anna hänelle voimaa kestää minun surkeuteni. Anna hänelle iloisia hetkiä ja onnistumisen iloa ja toivoa. Siunaa häntä sillä hän on todella ihana ihminen. Kiitos Herra, että olet antanut hänet vierelleni kulkemaan. Aamen"

"Herralle kiitos ja kunnia! Vaimon selkä on jo melkein parantunut."

"Pyytäisin että rukoilisitte Tarjan puolesta, että hän saisi mielensä rauhan koska hänellä on maanantaina syöpälääkärin vastaanotto ja muitakin kokeita sairaalassa. Hän epäilee ettei pysty kävelemään pitkää matkaa sairaalan sisällä kun on heikossa kunnossa, tarvitsee keppien apua, silti ei jaksa kun lonkkaan rupeaa koskemaan.

Kiitos!"

"tarvitsen väkevää esiruk.tukea.olen joutunut sellaiseen valheen verkkoon josta ei itse pääse vapaaksi.Tarvitsen suurta Jumalan ilmestymistä tähän vaikeaan tilanteeseen.Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä ja vain totuus tekee meidät vapaiksi palvelemaan elävää Jumalaa Pyhässä Hengessä ja totuudessa. Kiitos jos muistatte"

"tarvitsen väkevää esiruk.tukea.olen joutunut sellaiseen valheen verkkoon josta ei itse pääse vapaaksi.Tarvitsen suurta Jumalan ilmestymistä tähän vaikeaan tilanteeseen.Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä ja vain totuus tekee meidät vapaiksi palvelemaan elävää Jumalaa Pyhässä Hengessä ja totuudessa. Kiitos jos muistatte"

"Pyydän veljelleni Tapanille esirukousta,että hänen monesti uusinut syöpänsä paranisi ja leikkaukset tuottaisivat hyvän tuloksen.Hänellä on elämä edessä ikänsä puolesta ja 4 lasta.Kiios ja ylistys Herralle.."

"Herra kiitos, kun pelastat ja parannat alkoholi- jam huumeriippuvaisen poikani"

"Olen menettänyt työni ja tulevaisuus on epätoivoinen, sillä taloudellinen ahdistus vaivaa jatkuvasti.Uskokin on aika heikko ja ilo on kadonnut elämästä. Pyydänkin esirukousta puolestani, sillä omat voimat ovat lopussa. kiitos ja siunausta työhönne."

"1. pyydän esirukousta siihen, että mieheni saisi lisää hengellistä nälkää, ja että saisimme kokea Jumalan läsnäoloa.
2. HERRA UUDISTA TYTTÄRENI,POIKANI JA HEIDÄN LÄHIYSTÄVÄPIIRIN USKOA. ANNA HEIDÄN SEURUSTELUKAVEREIITENSA TULLA USKOON.
3. PELASTA JO IÄKKÄÄT VANHEMPANNE, JA HEIDÄN PUOLISOT.
4. SIUNAA JA ANNA VARJELUKSESI MEIDÄN MATKALLE.
5.PELASTA VILLE, VEIKKO, JUSSI, ANTTI
6. VAPAUTA ALKOHOLISTI ISÄ VINASTA JA UUDISTA USKOSSA.AUTA HÄNTÄ OLEMAAN LAPSILLEEN ISÄ!"

"Pyydän esirukousta tyttäreni Johannan puolesta, hän lähti nuorena pari vuotta sitten oman tahdon tielle, vaikka oli lapsena tehnyt uskonratkaisun. Tällä hetkellä hänellä on sellainen tilanne, että eräs huumeiden käyttäjä vainoaa häntä ja hänen poikaystäväänsä, saavat olla jatkuvassa pelossa, heitä on uhkailtu. Nyt eräänä päivänä tämä kaveri oli käynyt rikkomassa meidän auton tuulilasin, siitä on tehty rikosilmoitus. Erirukousaihe siis on, että kaveri jättäisi tyttäreni ja hänen poikaystävänsä ja myös meidät rauhaan, että Herra varjelisi tytärtäni ja että hän tulisi uskoon. Myös, että hän pääsisi opiskelemaan tai töihin."

"Pyydän esirukousta puolestani että Herra johdattaa ystäviä elämääni koen yksinäisyyttä ja tarvin apua taloudellisesti,uudistusta ja voimia palvella Herraa ja johdatusta tuleville matkoille.Jeesuksen veri haavat parantaa!!Siunaavin terveisin kaikille!!Kiitos Jeesus!!!"

"Pyydän esirukousta että kohdunkaulan syöpä paranee joka on todettu ja että kaikki etäpesäkkeet häviää ikuiseksi ajaksi Jeesuksen nimessä,ja muutenkin perhekunnalleni johdatusta ja apua kesän matkoissa kokouksissa myöskin taloudellista apua Herralta.Jeesus voi kaiken!!!Kiitos että muistatte!!!Siunausta!!!"

"Jeesus osoita se uskova puoliso pian, kiitos.
Selkeytä tilanne, kiitos!"

"Että Jeesus vapauttaisi ja pelstaisi tyttäreni vihollisen kahleista ja valheen maailmasta, että Jumala toteuttaisi unelmansa koko perheen kohdalla. Jeesus on voittaja"

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen
--------------------------------------------------------------------
Esirukouspalvelu 05.07
Kiitosaiheet 05.07

esirukoilijat@datauniversum.fi

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.