Rukousaiheet 07.07

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 07.07

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 07 Heinä, 2009 15:52

Rukousaiheet 07.07

"OLEN KÄRSINYT UNETTOMUUDESTA

UNETTOMUUTENI PUOLESTA JA JOHDATUSTA TYÖASIOISSA;
VIISAUTTA,YMMÄRRYSTÄ JA HENGISTÄ VOIMAA, ETTÄ JAKSAN/PÄRJÄÄN. KIITOS JEESUS.

RAKAS JEESUS, KOSKETA NIKKELI-ALLERGIAA; AUTA JA PARANNA.

RAKAS JEESUS, EHEYTÄ JA PARANNA TANJA-TYTÖN HEINÄ-ALLERGIA; VAHVISTA JA KASVATA. KIITOS JEESUS.

EHEYTÄ JA PARANNA ANITA-SISKONI PSYYKKINEN SAURAUS. KIITOS JEESUS, ETTÄ SINÄ SEN TEET."

"Kestävää kutsumuksen arvon mukaista suhdetta tulevan aviopuolison kanssa. Rakkautta, iloa ja rauhaa kaikkitietävän ja -näkevän Jumalan kasvojen edessä, ihanuutta saamaan Hänen oikessa kädessään ollen ja eläen ja liikkuen. Epätoivon sijaan vahva toivo, häväistyksen ja kärsimysten sijaan elävä yhteys Pyhän Hengen voiman kautta kiitollisuudessa asuen ja eläen, yltäkyläisyyttä, jonka Jeesus tuo mukanaan suhteisiin asti. Kiitos Jeeuksen nimessä, aamen."

"Rakas taivaallinen Isämme, auta lapsiani. Siunaa ja varjele heidän elämäänsä. Auta saamaan koulupaikka, auta saamaan perheeseen työtä. Anna rakkautta ja anteeksiantoa. Vedä puoleesi. Isä ole armollinen heille suuren laupeutesi tähden. Kosketa, anna armosi pulputa heidän päälleen. Kiitos Isä, että saamme kääntyä puoleesi."

"Olen kärsinyt masennuksesta melko pitkään ja elämä tuntuu usein tyhjältä ja tarkoituksettomalta, vaikka olen ollut vuosia uskossa. Olen rukoillut paljon, mutta en koe saaneeni vastauksia. Toivo on välillä kadonnut kokonaan. Viime vuodet ovat olleet täynnä menetyksiä, joihin en ole voinut itse vaikuttaa. Rukoilkaa, että saisin apua tilanteeseeni ja että Jumala vastaisi rukouksiini. Ja että jaksaisin tehdä työni hyvin ja etsiä itselleni elämänkumppania. Tahtoisin elää Jumalan johdatuksessa ja kulkea oikeaa tietä!"

"Pyydän esirukousta, että perheeni pelastuisi. Talo asian puolesta, että ongelmat selviäisivät. Työasian puolesta, että uskaltaisin tehdä ratkaisun jos niin on tarkoitus."

"Rukouspyyntö Annan 27 v. ja Miikan 24 v. puolesta. Molemmilla paha unihäiriö joka haittaa elämää, sosiaalisia suhteita ja aiheuttaa masennusta. Auta Jeesus näitä nuoria. Anna Miikan löytää sinut avuksi ja pelastukseksi."

"Olen 31-vuotias yksin elävä nainen ja tarvitsen kipeästi uskovan puolison ja pikaisen avun elämäni ahdistuksiin ja turvattomuuteen. tarvitsen myös uuden näyn ja mielekästä tekemistä elämääni. olen ajautunut umpikujaan ja yritin jopa itsemurhaa keväällä kahdesti. elämäni on vain niin tyhjää ja olen päivästä toiseen masentunut vaikka syön säännöllisesti mas.lääkkeitä..ei ole voimia nousta ylös ja päässä ei liiku yhtään mitään, kaikki tuntuu turhalta. tuijotan vain apaattisena ulos ikkunasta ja seuraan kun muut elävät ja nauttivat siitä.oma elämä jää elämättä, kun en ymmärrä miten sitä tulisi elää.."

"Kiitos, että oppisin palvomaan Raamattumme Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa Hänen tahtomallaan tavalla samoin omaisteni ja kaikkien ihmisten puolesta, että taivaan Isämme, luojamme hyvä tahto saisi aina tapahtua kaikkien ihmisten elämässä."

"Pyydän rukoilemaan nuoren miehen puolesta, jolla hyvin pitkäaikainen masennus ja viha, että Herra vapauttaisi, parantaisi, antaisi lääkkeiden kehittyä ja että hän löytäisi tyttöystävän."

"Pyydän rukoilemaan nuoren miehen puolesta, jolla hyvin pitkäaikainen masennus ja vihaa, että Herra vapauttaisi, parantaisi antaisi lääkkeiden kehittyä ja että hän löytäisi tyttöystävän."

"Haluan jättää nyt kaikki asiani Herran käsiin ja toivon, että kannatte näitä aiheitani rukouksin. Olen nuori uskova ja joskus tämä maailma saattaa houkuttaa ja viedä mukanaan ja joskus innostun liikaa asioista, jotka eivät uskoani rakenna. Myös vaivaa ja sairautta olen kantanut ja rahasta on ollut tiukkaa. Jopa niin paljon, että olen joutunut myös pikavippilainoja ottamaan ja nyt on ensi kuulle isoja laskuja luvassa enkä tiedä miten minulle rahaa riittää ruokaan kun ne kaikki pitää maksaa ne laskut. Rukoilkaa, että pystyisin elämään säästeliäästi eikä tulisi niitä kauheita mielitekoja ja himoja karkkeihin ja suklaaseen. Minulle tulee vaikka mihin herkkuun, karkkiin ja limppariin, pizzaan ja sipseihin himo ja silloin tulee ikäänkuin pakko niitä ostaa. Rukoilkaa Jeesuksen veren suojaa, että näin ei enää tapahtuisi. Lisäksi ylipainoa on paljon ja suvussa esiintyy diabetesta ja sydäntautia, verisuonitauteja ja aivohalvauksia, onpa joku pyörätuoliinkin joutunut. Minulla on myös synnynnäinen aivovaurio joka tuli siitä kun syntyessä oli napanuora kaulan ympärillä. Se on aiheuttanut monenlaista häiriötä oppimisessa ja kehityksessä. Sen vamman lisäksi rasitteena on myös Aspergerin syndrooma ja mielenterveysongelmat. on ollut masennusta ja persoonallisuushäiriö, joka johtuu lapsuuden traumoista, koulukiusaamisesta ja laiminlyönnistä ja väkivallasta perheessä. Kiinnyn helposti mm lääkäreihin ja muihin ammatti-ihmisiin ja kirjoittelen kirjeitä heille ja pidän heitä kavereinani. Nyt on yksi kirurgian osaston ylilääkäri saanut osansa minun viesteistä joissa avoime4sti ja tuttavallisesti kerron kaiken mahdollisen. Rukoilkaa viisautta ja ymmärrystä tuolle lääkärille. Minulle on leikkaussalissa tehty kirurgisia toimenpiteitä joista johtuen paikallisen sairaalan kirurgi on mulle tuttu. Rukoilkaa Herran tahdon mukaista suhtautumista kirurgille minua kohtaan ja lähimmäisenrakkautta sydämeen ettei minulle hermostu helposti. Rukoilkaa että Herra näyttää hänelle sen kuinka vammainen olen ja antaa viisauden kohdella minua niinkuin Jeesus haluaa mua kohdeltavan. Rukoilkaa myös minulle malttia taloudellisiin asioihin ja niiden hoitoon ja pidättäytymistä turhista karkkiostoista ja tavaroista joilla ei loppujen lopuksi tee yhtään mitään. Rukoilkaa, että elämässä asiat sujuvat hyvin eikä kukaan ymmärtämättömyyttään kohtele minua väärin."

"Pyydän, että rukoilet poikani puolesta. Hän joutuu huomenna sairaalaan ja leikataan keskiviikkona. Päässä on jotain, jota ei vielä osata diagnoisoida.

Pyydän rukoustanne, että lapseni paranisi, eikä hänellä olisi syöpää tms.

Kiitos sinulle, joka rukoilet. Jumalan siunausta ja Jeesuksen rauhaa sinulle, sisareni ja veljeni."

"JUMALA AUTA MEITÄ. AHDISTUS ON VALTAVA. AUTA JUMALA. POIKASI JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMEEN.AMEN"

"Poikaystävälläni (joka ei vielä ole uskossa) on runsaasti naispuoleisia ystäviä ja olen käymässä kokoajan vain mustasukkaisemmaksi näistä ja kuvittelen kaikkea. Mieleni kiertää kehää ja olen levoton. Tahdon ratkaisun tähän ongelmaan, mikä paras ratkaisu tähän sitten onkaan, Jumala tietää. Tahdon vapautua tästä tunteesta ja vapauttaa myös poikaystäväni turhista epäilyistä!"

"rukoilkaa poikani puolesta"

"Mun isä on alkoholisti ja nyt mäkin olen alkanu juomaan kirkkaita. Oon uskossa, mutta viinaa tekee mieli. Haluisin, et isukki lopettais juomisen ja, et mä en alottais."

"Herra tuomme eteesi perheemme laivamatkan. Rukoilemme että pääsisimme koko perhe laivalle -, olisimme laivalla - ja pääsisimme laivalta pois rauhassa, niin ettei saatana sotkisi matkaamme.
Rukoilemme rentouttavaa laivamatkaa, että saisimme kaipaamaamme virkistystä sieltä. Anna viisautta ja voimaa meille.
Tapahtukoon kuitenkin Herra Sinun tahtosi."

"Rukouspyyntö, te Jerusalmin tyttäret (ja veljet), etsikäämme rukouksin yhdessä rakkaani, joka piileskelee ties missä. Kiitos, sisar Herrassa."

"Hänellä kovat nivelrikkokivut ja jännittää palvelutaloon menemistä."

"Hänellä kovat nivelrikkokivut ja jännittää palvelutaloon menemistä."

"ERÄS IHMINEN ON OLLUT JULMA MINULLE.HÄN ON OLLUT TODELLA ILKEÄ JA VALEHTELEE.HÄN ON HAAVOITTANUT MINUA SYVÄSTI.HÄN POISTUISI ELÄMÄSTÄNI.MINULLA ON TODELLA PAHA OLLA.OLEN AHDISTUNUT JA PELOISSANI.OLEN SYVÄSTI PETTYNYT HÄNEEN.HÄN PETTI MINUT."

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen
--------------------------------------------------------------------
Esirukouspalvelu 07.07
Kiitosaiheet 07.07

esirukoilijat@datauniversum.fi

www.du.fi
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

ViestiKirjoittaja elämäni » Ti 07 Heinä, 2009 22:10

Kiitos jeesus että juuri kaikkiin näihin 7.7 kysymyksiin ja pyyntöihin yksin sinulla on oikenlainen vastaus. Anna ymmäryksesi ja viisautesi toimia noissa vaikeissa elämän koukeroissa. pidä elämästä ohjakset isä sinun käsissäsi kaikkien noiden sisarien ja veljien kohdalla jeesuksen nimessä. Kiitos että poistat masennuksen ja pyydän jeesuksen nimessä että sinun antama ilon ja rakkautesi vallata avoimet sydämmet. uudista matkaliittosi henkesi voiman kautta hallelujaa kiitos jeesus mitä sinä tulet tekemään. kunnia yksin sinun nimellesi nyt ja ainiaan amen.
elämäni

ViestiKirjoittaja elämäni » Ti 07 Heinä, 2009 22:12

Ilmesty Dimi veljelle anna hänen kokea ensi yönä sinun siunaavat ja lepäävät arpiset kädet yö unien myötä. hallelujaa. Nuku jeesuksen nimessä.
elämäni

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 07 Heinä, 2009 23:27

:bh (HL) :bh
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.