Siunattua iltaa kaikille....

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Siunattua iltaa kaikille....

ViestiKirjoittaja mimmuli61 » Su 08 Helmi, 2009 22:53

rauhaa kaikille...
Tässä istun ja luen kirjoituksia,mukava olla tässä ristinvalossa,ja ihan oikeesti saamme olla valona ja suolana muille kanssaihmisille ja Herra Jeesus antakoon meille tämän valtavan valon ja agape Rakkauden muita ihmisiä kohtaan. Minua on ainakin tällä alueella Herra koetellut tänään jo moneen otteeseen,nyyh nyyh! :( Oon joutunut minun vahalle äidilleni olemaan aika tiukka tai oikeammin pahalla päällä.... Herra antakoon minulle anteeksi ,mitä olen äidilleni sanonut.... ja nyt tässä pyydänkin,Herralta anteeksi ,että äidilleni ,niin olen tiuskinut... olemme kyllä äitini kanssa puhuneet tästä asiasta...kaikki ihan ok! :D Jotenkin vaan tuntui siltä,että pitäsi tänne tuo kertoa... TOTISESTI HERRA JEESUS VAIKUTTAKOON MINUN SYDÄMMESSÄ AGAPE RAKKAUTTA LÄHIMMÄISIÄNI KOHTAAN,HALLELUJAA! :D kIITOS JEESUS ,ETTÄ VAIKUTAT TAHTOMISTA JA TEKEMISTÄ MINUN ELÄMÄSSÄNI, AAMEN1! SIUNATTUA ILTAA KAIKILLE SISARILLE JA VELJILLE TÄÄLLÄ... OLI HELPOTUS ,ETTÄ SAIN TÄMÄN TEILLE KERTOA, MIMMULI :D



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
mimmuli61
 
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 02 Helmi, 2009 0:03
Paikkakunta: Lepplax

Hyvä.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 08 Helmi, 2009 23:58

Hyvä näin.

Meillä on näin mahdollisuus saada myös esirukousapua.
Jeesus siunatkoon, että meille kaikille kasvaa tuota Mimmulin mainitsemaa Hengen hedelmää, agape rakkautta.

+ :idea: :!:

Täällä foorumilla on käynyt jo monia ulkopuolisia lukemassa. Hyvä niin. Tulisivat vaan rohkeasti kirjoittamaan ja kyselemään pelastuksen tietä. Ristin valo saisi näin loistaa heidän sydämiinsä.
Ajatelkaa, miten mahtavaa iloa saammekaan vielä kokea, kun saamme kuulla, että joku on tullut uskoon ristinvalossa foorumin kautta???

Kiitos Jeesus!
_______________



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 09 Helmi, 2009 3:15

Shalom! Jumalan rauhaa!

Kyllä se tulee vielä tapahtumaan. Täytyy vaan saada oikeaa opetusta kaiken muun hyvän lisäksi. Ja jos vielä saamme siitä tietää, niin sehän meillekin avuksi matkallamme, mutta riittää, että Jumala tietää.

Kaikki mitä teemme Herran Elopellolla, niin tehkäämme se Pyhän Hengen ohjauksessa, niin tulosta syntyy ja denarimme tuottaa tulosta. Ettei sitä kaivettaisi maahan piiloon ja suojaan!

Matt. 25:18
Mutta yhden leiviskän saanut meni pois ja kaivoi kuopan maahan ja kätki siihen herransa rahan.

Jotta emme olisi pahoja ja laiskoja palvelijoita ja joutuisi tilanteeseen:
Matt. 25:26
Mutta hänen herransa vastasi ja sanoi hänelle: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Sinä tiesit minun leikkaavan sieltä, mihin en ole kylvänyt, ja kokoavan sieltä, missä en ole viskannut.

Että perisimme sen Taivaan kodin, joka meille on ollut varattuna aikojen alusta saakka:
Matt. 25:34
Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

Matt. 25:29
Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.

Tässä on tärkeä opetus:
Matt. 25:45
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

Matt. 25:13
Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

Olkaamme me noita valvojia, jotka ovat valmiina Herran tullessa, niin meille käy hyvin!

Minä ainakin haluan kuulua noihin vanhurskaisiin!

Matt. 25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

T: Dimi Sefanja
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Job » Ke 11 Helmi, 2009 23:12

Rauhaisaa iltaa. Pikkulintu viserteli tällaisen foorumin osoitteen, ja tulin piipahtamaan. Siunausta kaikille! :)

T. "Job"



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Job
 
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 11 Helmi, 2009 23:07

Kiva

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 11 Helmi, 2009 23:16

Mukavaa, että tulit, Job... (hmmm... Job?). :?:

Siunausta itsellesi!

Huomaatko, :D "Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan!"

-



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja penttikk » Ke 11 Helmi, 2009 23:44

tervetuloa Job, siunausta sinulle !


________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Avatar
penttikk
 
Viestit: 56
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 18:59
Paikkakunta: PIRKKALA

kaikille

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 12 Helmi, 2009 0:02

...

Jeesus myötä!
Hyvää yötä!



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Job » To 12 Helmi, 2009 0:36

Hyvää ja siunattua yötä. Kopion vielä myöhäiseksi iltapalaksi Psalmin, joka on päivän aikana ollut mielessäin ja putkahdellut esillekin kaikkialta:

139:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut.
139:2 Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
139:3 Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
139:4 Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
139:5 Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
139:6 Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
139:7 Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
139:8 Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
139:9 Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
139:10 sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
139:11 Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
139:12 niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.
139:13 Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
139:14 Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
139:15 Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
139:16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
139:17 Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
139:18 Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä. - Minä herään ja olen vielä sinun tykönäsi.
139:19 Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat! Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois!
139:20 Sillä he puhuvat sinusta petollisesti ja lausuvat turhaan sinun nimesi - nuo sinun vihollisesi.
139:21 Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?
139:22 Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.
139:23 Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
139:24 Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt.
Job
 
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 11 Helmi, 2009 23:07

ViestiKirjoittaja mimmuli61 » To 12 Helmi, 2009 15:53

AAMEN! jobin laittamaan Sanan paikkaan... näin saamme turvassa ja levossa kulkea Herran viitoittamaa tietä...Hallelujaa!! :) mimmuli


________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
mimmuli61
 
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 02 Helmi, 2009 0:03
Paikkakunta: Lepplax

rauhan tervehdys......

ViestiKirjoittaja mimmuli61 » To 12 Helmi, 2009 20:54

Istun tässä ja luen näitä kirjoituksia, tulee hyvin lämminhenkinen olo sisimpään. Tämä foorumi huokuu JUMALAN AGAPERAKKAUTTA,saataisiin vaan kaikki ristin loistolaiset myös mukaan tänne ja myös uusia ihmisiä,jotka täällä käyvät ,niin rohkeesti vaan otatte kantaa asioihin ,mitä täällä kirjoitellaan :) huomisesta vaan emme mitään tiedä,on tää päivä mitä saamme elää,siitä kiittäkäämme Herraa! :) Rauha olkoon kanssamme,tä rauha ,josta puhun on Jeesuksen antama rauha,maailmassa rauhaa ei ole,mutta Jeesus voi meille antaa sen rauhan, mitä maailma ei voi antaa,vaikka joskus vaikeudet painaa,herra on meitä auttamassa RUKOUKSEN KAUTTA...... SITÄ SYDÄMEEN PYYTÄKÄÄMME,HALLELUJAA! Tällaisia ajatuksia vaan mieleeni tässä tuli,toivon ,että joku saisi niistä itselleen avun...JEESUKSEEN TURVATEN KAIKKI JÄRJESTYY....JEEESUS PELASTAA TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ :) mimmuli


________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
mimmuli61
 
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 02 Helmi, 2009 0:03
Paikkakunta: Lepplax

Tänään...

ViestiKirjoittaja mimmuli61 » Su 15 Helmi, 2009 21:38

Oon viettänyt mukavaa päivää lasten kanssa luistellen kylän kaukalossa,oli oikein mukava olla ulkona ja kiva ilmakin ,ei liian kylmä :) Saatiin meidän jimmykin 21v,kaupungista tänne maalle. Noh vähän kurja vaan ,kun henrik ei koskaan ole meidän kanssa yhteisissä hetkissä :cry: varmaan sekin sit muuttuu,kun tulee uskoon :) Tiedän sen sydämmessäni :) Kiitos jeesus ,että vaikutat henrikissä PYHÄN HENKESI KAUTTA, HALLELUJAA! :) Oon leiponut kääretortunkin ja oli tosiii maukasta :) se oli muuten meidän mian ohje eskarista,kaikkee kivaa ne lapsetkin hommailevat :D Siunausta iltaanne, mimmuli :)


________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
mimmuli61
 
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 02 Helmi, 2009 0:03
Paikkakunta: Lepplax

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ti 24 Helmi, 2009 22:43

Kirjoitan nyt ekaa kertaa tänne, kun on hetki aikaa.
Mulla oli eilen todella raskas päivä. Tänään aamulla sain sydämessäni ottaa vastaan Jeesuksen sanan siitä, että hän antaa levon jokaiselle, joka hänen tykönsä tulee, vaikka olisi miten paljon työtä. Tämä päivä menikin kevyesti. Mutta kalenteri on kyllä toukokuun loppuun asti niin täynnä, että ei paljon vapaa-ajanvietto-ongelmia tule :D
Kiitos Jumalalle, joka kaiken järjestää ja kaikesta pitää hyvän huolen!!!



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Upeaa, Aamu-Usva...

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 25 Helmi, 2009 2:23

Shalom!

Onpa hienoa nähdä Aamu-Usva kirjoittamassa täällä, vaikka on niin kiireiset ajat opiskelun kanssa ja kun on perhekin kuitenkin!

Olemme kärsivällisiä, kun tiedämme Sinun jossain aikataulussa kuitenkin vapautuvan näistä tämän hetkisistä kiireistä, niin sitten Sinä jo ehdit olemaan täällä enemmän. Eikö näin olekin siskot, veljet?

Jumalalta saa väsynytkin levon. Aamen. Hänellä on lääkkeet jokaiseen elämämme tilanteeseen, kunhan muistamme vain Häneltä apuja pyytää. Ylistys ja Kunnia Hänelle Ikuinen! Aamen.

T: veljesi Dimi Sefanja
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Rauhan tervehdys...

ViestiKirjoittaja mimmuli61 » Pe 27 Helmi, 2009 20:44

Mukava hiihtolomaviikko pian ohi :) Ulkona ollaan oltu ihan kiitettävästi,kun henkka sai laitettua pulkkamäen paremmaksi tähän omaan pihaan :) Itsekin muutaman kerran oon laskenut,mutta kyllä se vähän jäykältä meno meinaa tuntua,hih hih! :lol: Mia tänään 7v,onnittelut meidän neitille :) Huomenna sit jenni 16v,onnittelut vähän isommalle neitille :) Pidetään sit oikein kunnon synttärit vasta ensiviikon loppuna....Äsken imuroin noita pölyjä pois,nyt tuntuu taas puhtaalta :D mukavaa ,kun aamu-usvakin kerkii tänne kirjoittelemaan,siu täältä teille :) siunausta kaikille täällä kirjoitteville ja muillekin tähän viikonloppuun t:mimmuli :D


________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
mimmuli61
 
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 02 Helmi, 2009 0:03
Paikkakunta: Lepplax

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 06 Maalis, 2010 10:06

"Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni (Ps.139:5)." Tässä Jobin laittamassa sananpaikassa puhutaan siitä, että Jumala on kaikkialla, mutta mielestäni myös siitä, miten Hän asettaa omansa oikealle paikalle. Hän ikäänkuin sulkee mahdollisuudet lähteä väärille teille, jos vain antautuu Hänelle kokonaan.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Pe 26 Maalis, 2010 22:25

Psalmi 139 on kyllä ihmeellisen virvoittavaa sanaa.

Jumala ymmärtää meidän ajatuksemme kaukaa. Hän ymmärtää, mistä ajatuksemme syntyvät; miksi ajattelemme niinkuin ajattelemme. Hän tuntee kaikki tiemme: Ne, joita kuljimme ennen; ne, joita nyt kuljemme sekä ne, joita vielä tulemme kulkemaan.

Herra tuntee TÄYSIN meidän suumme sanat. Hän tietää, mitä sanomme ja hän tietää, mitä tarkoitamme. Hän ei ymmärrä meitä väärin, koska hän tuntee sydämemme. Jos lausumme näennäisen hyviä sanoja, mutta tarkoitamme pahaa, niin hän sen tietää. Hän ei tunne vain sanoja, vaan myös niiden syyt ja seuraukset.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Näin

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 26 Maalis, 2010 23:06

Jumala tuntee myös asian toisin päin: Jos joku vahingossa lausuu taitamattomia sanoja ja sillä tavalla tietämättään loukkaa toista, niin Pyhä Henki voi muuttaa sanojen vaikutuksen niin ettei siitä koidu vahinkoa.
Hengellisen ihmisen eräs pätevä tuntomerkki on, että
ristiin naulittu sielu ei loukkaannu!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 27 Maalis, 2010 17:07

Niin. Koska ristiinnaulittu sielu ei etsi omaansa, vaan Kristuksen rakkaudessa toisen parasta. Mistä loukkaantuminen loppujen lopuksi johtuu? Itsekkyydestä.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron