Johanneksen sanomaa

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Johanneksen sanomaa

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 20 Touko, 2009 11:29

Johanneksen sanomaa

Ilm. 14:14-20

14. Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
15. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".
16. Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
17. Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.
18. Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".
19. Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.
20. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.

Ilm. 22:10-13

10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.


Tänään aiheesta TV7/ Derek Prince/Vartija, kauanko vielä on yötä?

PS. Tuli hiukan väärin tuossa nuo jaenumerot, nyt korjasin.
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Pe 22 Touko, 2009 21:26

Mihin aikaan tällainen ohjelma tulisi?
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja pike464 » Ti 26 Touko, 2009 13:12

TÄNÄÄN 26 05 - 09 KLO 19.00 TULEE TV7:STA

Derek Prince: Vartija, kauanko vielä on yötä? 2/2

Syvällistä opetusta elämän raamatullisista perustuksista.



Brittiläinen Derek Prince (s.1915 - k.2003) toimi kansainvälisenä raamatunopettajana yli 60 vuoden ajan kaikilla mantereilla.

Hänellä oli useita tutkintoja, jotka hän suoritti Eton-Collegessa ja Cambridgen yliopistossa (B.A. ja M.A.) ja myöhemmin Hebrealaisessa Yliopistossa Jerusalemissa.

Prince kirjoitti elämänsä aikana kaikkiaan 45 hengellistä kirjaa.

TV7:ssä nähdään nyt hänen opetussarjansa uskonelämän perusteista, otsikolla Rakenna kalliolle. Toteutukseltaan vaatimaton sarja paneutuu syvällisesti uskon alkeisiin.
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

On mielenkiintoista

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 26 Touko, 2009 18:19

Niin mielenkiintoiselta vaikuttaa, että pitää katsoa.

Ja sitten hutkitaan! :lol:


Siunausta!

___________
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron