JEESUS

Kerromme pelastuksen Tien Totuutta etsiville,
jotka tahtovat löytää Jeesuksen!

JEESUS

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Su 30 Elo, 2009 21:19

Jos me vain tiedämme Jeesuksen ja olemme Raamatusta lukeneet, mitä Hän on tehnyt ja sanonut, niin se ei vielä välttämättä tarkoita, että olemme sisällä pelastuksessa. Pelastus on Jeesuksessa ja sinun tulee todella TUNTEA Hänet päästäksesi taivasten valtakuntaan. Jeesuksen henkilökohtainen tunteminen on todella mahdollista. Hän on pelastus ja Jumala kaipaa antaa tämän pelastuksen kaikille ihmisille.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Se oli

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 02 Syys, 2009 20:12

Viime sunnuntain kokouksen hyvää sanomaa. :lol:
Jeesuksen sisäinen tunteminen on uskossa olemista.
Aamen.
:idea:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ma 28 Syys, 2009 21:54

Usko Herraan Jeesukseen sisältää luottamuksen Jeesukseen. "'Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte.' Tuomas sanoi hänelle: 'Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?' Jeesus sanoi hänelle: 'Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani' (Joh.14:1-6)." Jeesus itse on tie, totuus ja elämä. Mikään oppi ei ole tie Jumalan luo. Vain Jeesus on!
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku


Paluu Miten tulet uskoon?

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron