TIEDOTE

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

TIEDOTE

ViestiKirjoittaja Janne » Ti 01 Syys, 2009 21:32

Sikainfluenssarokote yhdistetty hermostosairauteen?

Iso-Britanniassa on vuotanut julkisuuteen kirje, jossa valtion terveysviranomainen Health Protection Agency varoittaa uudella sikainfluenssarokotteella olevan mahdollisesti yhteys hengenvaaralliseen hermostosairauteen.

Health Protection Agencyn laatima luottamuksellinen kirje oli osoitettu neurologian erikoislääkäreille, mutta se päätyi The Mail -lehden toimittajien haltuun "viime" sunnuntaina. Kirjeessä neuvotaan lääkäreitä olemaan valmiudessa siltä varalta, että uusi sikainfluenssarokote aiheuttaa rokotettaville ihmisille Guillain-Barrên oireyhtymän.

Guillain-Barrén oireyhtymä on ääreishermostoa vaurioittava äkillinen autoimmuunisairaus, joka johtaa yleensä potilaan väliaikaiseen halvaantumiseen. Sairauden oireita ovat raajojen puutuminen, lihastoiminnan heikkeneminen, kipu, verenpaineen ja sydämensykkeen muutokset sekä virtsaamis- ja ulostamishäiriöt.

Suomessa Guillain-Barrén oireyhtymä todetaan vuosittain noin 50-100 ihmisellä. Noin 80 % sairastuneista paranee täysin, 5-10 prosentille jää sairaudesta pysyvä haitta ja noin 4 prosenttia oireyhtymään sairastuneista menehtyy.

Lähteet: Ecoway - raportti, www.sikainfluenssa.fi, The Mail: Swine flu job link to killer nerve disease




Tällainen ilmoitus/varoitus ilmaantui meille ja katsoin hyväksi välittää sen myös teille. Jokainenhan teistä tulee tekemään omat päätökset tämän rokotteen suhteen.

Itse olen tuntenut voimakasta sisäistä kehoitusta, että tätä rokotetta ei tulisi ottaa, ja olemme vaimoni kanssa päättänyt että meidän perhe ei ota kyseistä rokotetta.
Päätin asian jo ennen kuin luin tuon ylläolevan kirjeen ja katsoin päätöksen tulleen Jumalan johdatuksesta, tämä kirje oli vain vahvistusta päätökselle.

Jumalan siunausta teille siskot ja veljet

Terveisin

Janne
Janne
 
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 30 Kesä, 2009 20:16
Paikkakunta: Itä-Suomi

Mistähän

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 01 Syys, 2009 21:38

Olen ajatellut sellaista, että mistähän laboratooriosta ko. virus on karannut tai lähetetty? Tämä on nimittiäin aivan mahdollinen tulkinta sikaflunssasta. Samoin saattaa olla Aidsin (HIV) kohdalla. Mutta eipä niitä tässä vaiheesa tiedetä.
Pitää rukoilla erityisesti uskovien perheiden puolesta, että varjeltuvat noilta lopunajan ihmiskunnan vitsauksilta.

Siunausta rakkaalle Janne veljelle ja perheelle.


(HL)
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Janne » Ti 01 Syys, 2009 21:58

Olen ajatellut sellaista, että mistähän laboratooriosta ko. virus on karannut tai lähetetty? Tämä on nimittiäin aivan mahdollinen tulkinta sikaflunssasta. Samoin saattaa olla Aidsin (HIV) kohdalla.



"Minä lähetin teihin ruton niinkuin Egyptiin; minä tapoin miekalla teidän nuoret miehenne, ja teidän ratsunne otettiin saaliiksi; ja minä annoin löyhkän nousta teidän leireistänne nousta teidän sieraimiinne. Mutta te ette kääntyneet minun tyköni, sanoo Herra Aamos 4;10"
Janne
 
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 30 Kesä, 2009 20:16
Paikkakunta: Itä-Suomi

amen,,,

ViestiKirjoittaja elämäni » Ti 01 Syys, 2009 22:14

niin se on kuin raamattu totisesti ilmoittaa, nämäkin ajat onkin edessämme. Ja nimen omaan taivaallinen viisaus suojelkoon herran omia.


_________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy jouheasti lukeminen.
elämäni
 
Viestit: 150
Liittynyt: Su 15 Helmi, 2009 17:04

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ke 02 Syys, 2009 22:33

Lähes kaikilla rokotteilla on haittavaikutuksensa, mutta myös H2N1-virus voi pahimmillaan aiheuttaa vakavia hermostovaurioita ja jopa kuoleman. Rokotteiden kohdalla pitää aina miettiä, että kummasta on todennäköisesti enemmän haittaa; rokottamisesta vai sairastamisesta. Itse suhtaudun kuitenkin yleensä hieman skeptisesti rokotuksiin. Mieluummin ehkä tässäkin tapauksessa sairastan. Tai jos Jumala tahtoo, niin en sairasta, vaikka en rokotetta otakaan :)


_________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy jouheasti lukeminen.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Tarja » To 03 Syys, 2009 23:06

Minä en luota tuon rokotuksen turvallisuuteen. Olen melkein 20v sitten ottanut influenssa rokotteen jonka jälkeen sairastinkin puolivuotta yhtäpäätä. Viimeisenä sitten sairastin tuon influenssankin jota vastaan olin rokotettu.

Meillä töissä saa normi influenssa rokotteen ilmaiseksi. Firman yksi päälliköistä on sitä mieltä, että jos kerta ilmaiseksi saa niin kaikkien työntekijöiden kuuluu se silloin ottaa. :? Eivät he voi pakottaa siihen kuten eivät tähän sikainfluessa rokotteeseenkaan.



_________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy jouheasti lukeminen.
Tarja
 
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 23 Maalis, 2009 22:59

ViestiKirjoittaja pike464 » La 19 Syys, 2009 18:18

Minulla oli samoin kuin sinulla Tarja puoli vuotta flunssa sen jälkeen kun otin rokotteen 7 vuotta sitten.. enkä ole sen jälkeen ottanut vaikka kuulun ns.riskiryhmään..

Kyllä aidsit ja sikainfluenssat ovat niitä Egyptin vitsauksia jotka
Jumala sallii tulla tähän aikaan. aivan niinkuin Jannen tuoma Sanan paikkakin on :"Minä lähetin teihin ruton niinkuin Egyptiin; minä tapoin miekalla teidän nuoret miehenne, ja teidän ratsunne otettiin saaliiksi; ja minä annoin löyhkän nousta teidän leireistänne nousta teidän sieraimiinne. Mutta te ette kääntyneet minun tyköni, sanoo Herra Aamos 4;10"

Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian. Ilm.16:9

Herra Daavidin Poika armahtakoon meitä ja kansaamme..
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

ViestiKirjoittaja Tarja » Ma 21 Syys, 2009 22:06

Meillä kuuluu riskiryhmään Joel. Hänellä todettiin kesällä astma. Minä en halua rokotetta hänelle, mutta mitä jos mies on eri mieltä? Pitääkö minun kuunella häntä? Mun mielestä ei...
Tarja
 
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 23 Maalis, 2009 22:59

Otatko Sinä sikainfluenssarokotteen?

ViestiKirjoittaja pike464 » Su 11 Loka, 2009 19:14

65 % ranskalaisista, 30 % englantilaisista ja 15 % suomalaisista hoitajista: emme ota H1N1-rokotetta

Otatko Sinä sikainfluenssarokotteen?

Kuva The Flu Case
Lääketieteen ammattilaisista suuri osa ei halua ottaa sikainfluenssarokotetta turvallisuussyistä.

Lue loput jutusta...
Polttopisteessä: sikainfluenssa
65 % ranskalaisista, 30 % englantilaisista ja 15 % suomalaisista hoitajista: emme ota H1N1-rokotetta
Vuosittainen influenssarokote Fluzone sisältää myös sikainfluenssavirusta
Sikainfluenssarokotteet sisältävät elohopeaa
Uutta tietoa: D-vitamiini torjuu sikainfluenssaa
Kymmenen faktaa sikainfluenssasta ja sikainfluenssarokotteesta
WHO selittää pandemiarokotteiden turvallisuudesta
Englannissa valtiolle suosituksia antava tutkija rokotejätin johtokunnassa
Rokotevalmistaja myöntää: H1N1-rokotetta ei testata kunnolla
Kanada: sikainfluenssaa ei ehditä testaamaan
Yhdysvallat: rokotevalmistajat saivat immuniteetin oikeudenkäyntejä vastaan
Sikainfluenssarokotteet sisältävät elohopeaa
Ainakin kolme neljästä sikainfluenssarokotteesta sisältää elohopeasta koostuvaa tiomersaalia. Ainoa elohopeavapaa rokote sisältää itse virusta elävässä muodossa.

Lue loput jutusta...
Uutta tietoa: D-vitamiini torjuu sikainfluenssaa
Kanadan Kansanterveyslaitos tutkii H1N1-virustartunnan saaneiden ihmisten D-vitamiinin saantia. Tutkijat uskovat D-vitamiinilisän vähentävän taudin riskiä ja lieventävän taudin vaikeusastetta. H1N1-virus on erityisen vaarallinen diabeetikoille ja sydänpotilaille.

Lue loput jutusta...

--------------------------------------------------------------------------------
Kymmenen faktaa sikainfluenssasta ja sikainfluenssarokotteesta

Sikainfluenssaan liittyen on paljon kysymyksiä, mutta vähän vastauksia. Tässä kymmenen faktan lista sikainfluenssasta ja sikainfluenssarokotteesta.

Lue loput jutusta...
Charlie Sheen: 9/11-iskuista on tehtävä uusi tutkimus

Näyttelijä ja TV-tähti Charlie Sheen on julkisesti pyytänyt tapaamista presidentti Barack Obaman kanssa painostaakseen presidenttiä käynnistämään uuden tutkimuksen syyskuun iskuista, koska valtaosa virallisen 9/11-komission jäsenistä on julkisesti ilmoittanut hallituksen valehdelleen virallisessa selvityksessä.

Lue loput jutusta...
Charlie Sheen: 20 minuuttia presidentti Obaman kanssa

Tunnettu ja menestynyt näyttelijä Charlie Sheen tapaa Yhdysvaltain presidentti Barack Obaman 20 minuutin ajan. Tässä artikkelissa Charlie Sheen kertoo tapaamisesta.

Lue loput jutusta...
Poikkeusolot kansalaisoikeuksia kavennetaan jälleen
Matti Vanhasen hallitus on säädättämässä uutta valmiuslakia, joka nykyisessä hallituksen esityksen muodossa rikkoisi törkeästi Suomen perustuslakia, yksityisyyden suojaa ja kaventaisi merkittävästi kansalaisten oikeuksia.

Lue loput jutusta...
Ranska ja Irlanti haluavat henkilökohtaisen hiilidioksidiveron

Ranska ja Irlanti valmistelevat henkilökohtaista hiilidioksidiveroa, joka nostaisi liikkumisen ja lämmittämisen hintaa 5-8 %.

Lue loput jutusta...
Veteraani paljastaa: 9/11-isku Pentagoniin oli lavastettu

Pentagoniin iskeytyneen koneen jälkiä putsanneen veteraanin mielestä virallinen selitys on valhetta. Pentagoniin ei iskeytynyt matkustajalentokone.

Lue loput jutusta...
Talous
EU aikoo muuttaa Internetin televisioksi
Salainen dokumentti paljastaa, miten yritysjätit sanelevat tekijänoikeussopimuksen sisällön
Euroopan petostentorjuntavirasto tutkintaan
Terveys
65 % ranskalaisista, 30 % englantilaisista ja 15 % suomalaisista hoitajista: emme ota H1N1-rokotetta
Vuosittainen influenssarokote Fluzone sisältää myös sikainfluenssavirusta
WHO selittää pandemiarokotteiden turvallisuudesta
Englannissa valtiolle suosituksia antava tutkija rokotejätin johtokunnassa
Rokotevalmistaja myöntää: H1N1-rokotetta ei testata kunnolla
Kanada: sikainfluenssaa ei ehditä testaamaan
Yhdysvallat: rokotevalmistajat saivat immuniteetin oikeudenkäyntejä vastaan
Yhdysvallat: rokotevalmistajat saivat immuniteetin oikeudenkäyntejä vastaan
Syyskuun iskut
Charlie Sheen: 20 minuuttia presidentti Obaman kanssa lähdeluettelo
Syyskuun iskuista syntynyt pöly yhdistetty astmaan
FBI:n agentit suojattu syyskuun iskuihin liittyvässä oikeudenkäynnissä
Todistajia peloteltiin, paljastaa uusi 9/11-muistio
9/11-komission jäsen: valtio ei kertonut totuutta
Uusi tutkimus: WTC:n raunioista löytynyt räjähdemateriaalia
Uusi maailmanjärjestys
Hillary Clinton: CFR kertoo minulle, mitä minun tulee tehdä
Venäjän presidentti esitteli uuden maailman valuutan
Paavi kiertokirjeessään: on uuden maailmanjärjestyksen aika
Toimittaja ja lääkäri: sikainfluenssa joukkomurhaa varten tehty bioase
Suomen presidentti julistaa Bilderberg-paperit salaisiksi
Hollannin pääministeriltä vaaditaan selityksiä Bilderberg-yhteyksiin liittyen
Lehdistön jäseniä pidätetty Bilderberg-kokouksen lähellä
Vuoden 2009 Bilderberg-kokous: Lissabonin sopimus ja laman syventäminen
Obama: Bushin hallintoa ei tutkita
Obaman hallitus ja uusi maailmanjärjestys


Tässä linkissä lisää:http://www.infosota.fi/
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

ViestiKirjoittaja Janne » Ke 21 Loka, 2009 10:41

Uutinen

Saksassa kohu: viranomaisille eri sikainfluenssarokote kuin muulle väestölle
Saksassa on noussut viimeisen viikon aikana suuri kohu, kun maan mediat kertoivat aluksi armeijan henkilöstön ja myöhemmin myös Saksan virkamiesten ja ministerien saavan eri sikainfluenssarokotetta kuin valtaväestö.

Aiheesta uutisoi Suomessa ensimmäisenä Yle.

Saksassa väestö rokotetaan saksalaisen The Local lehden mukaan GlaxoSmithKline lääkeyhtiön Pandemrix rokotteella, jota myös Suomeen on tilattu. Sen sijaan armeija, virkamiehet ja ministerit saavat amerikkalaisen lääkeyhtiö Baxterin Celvapan nimistä rokotetta.

Median ja kansan keskuudessa on herännyt paljon keskustelua muun muassa Pandemrix rokotteen turvallisuudesta ja sen haittavaikutuksista.

Pandemrix rokote sisältää elohopeaa sekä adjuvanttia eli ainetta, joka vahvistaa toisen aineen (tässä tapauksessa viruksen) vaikutusta. Sen sijaan Celvapan ei sitä sisällä, mikä on entisestään kuohuttanut ihmisiä.

Saksan lääkäreiden ammattijärjestö esitti tänään tuohtumuksensa sille, että valtion virkamiehet saavat erityisen sikainfluenssarokotteen, kun ne sen sijaan pitäisi antaa riskiryhmille, kertoo The Local. Järjestön varapuheenjohtaja Frank Ulrich Montgomery kertoi olevansa kauhistunut, että hallitus salasi tiedon, ja uskovansa, että Saksan väestö kieltäytyy ottamasta Pandemrix rokotetta, jos hallitus määrää itselleen toista rokotetta.

Yle haastattelema Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen rokoteosaston johtaja Terhi Kilpi tosin totesi, että hänen tietojensa mukaan sotilaille ja hallituksen jäsenille on hankittu eri rokotetta puhtaasti käytännön syistä eikä haittavaikutusten vuoksi. Hänen mukaansa molemmat rokotteet aiheuttavat saman verran haittavaikutuksia



Että tällainen juttu tällä kertaa. Tuntuu tuo sikainfluenssarokote härdelli vain paisuvan koko ajan.

Tuo terveyden ja hyvinvoinninlaitoskin on sellainen tyhjänpäiväinen pulju :oops: joka vain toistelee lääketehtaiden :twisted: valheita. Heillä ei tunnu olevan omia mielipiteitä ollenkaan koska lääkelaitokset ja tiede ovat sannelleet heille kaiken ja samalla aivopesseet lähes koko yrityksen.

Herra pitäköön huolen meistä.

Terveisin Janne
Janne
 
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 30 Kesä, 2009 20:16
Paikkakunta: Itä-Suomi

Lääke on valmis

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 23 Loka, 2009 22:15

Kiitos Herralle, että Janne pitää meitä ajan tasalla.

Tässä lisää:

Sikaflunssaan on keksitty tehoava lääkitys. Se on tässä:

1. "Poikani, kuuntele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni. Älkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämesi sisimpään; sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiillensa. Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee. Poista itsestäsi suun kavaluus, ja karkoita luotasi huulten vääryys." Snl. 4:20-24.
Lääke on nielaistava kokonaisuudessaan. Osittain nauttiminen ei tuota toivottua tulosta.

2. "Hän sanoi: "Jos sinä kuulet Herraa, Jumalaasi, ja teet, mikä on oikein Hänen silmissänsä, tarkkaat Hänen käskyjänsä ja noudatat kaikkea Hänen lakiansa, niin minä en pane sinun kärsittäväksesi yhtäkään niistä vaivoista, jotka olen pannut egyptiläisten kärsittäviksi, sillä minä olen Herra, sinun parantajasi." 2 Moos. 15:26.
Tämä lääke on otettava vastaan yhdessä Efes. 2:8-9. kanssa.

Lääkereseptin voimassaoloaika ei lakkaa edes sydämesi pysähdyttyä. "Herran sana pysyy iankaikkisesti!"

!

:!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Tarja » Ti 27 Loka, 2009 17:18

Oliko aamu-usvan lapset juuri tässä kansainvälisessä päiväkodissa hoidossa?

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/ ... 5_si.shtml

Tänään tuli kyseli koulusta rokotteen antamiseen. Kieltäydyin ja uskon, että teen tässä oikein vaikka suurin osa päätöstäni ihmetteleekin.
Tarja
 
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 23 Maalis, 2009 22:59

ViestiKirjoittaja minipeikko » Pe 06 Marras, 2009 13:49

Mekään ei oteta sitä kellekkään...laitoin kans lappusen koululaisen matkaan jo muutama päivä sitten:)


_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
minipeikko
 
Viestit: 24
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 20:08

Mitkä ovat meidän vastuumme kirjoittamisistamme?

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 06 Marras, 2009 14:56


Mitkä ovat meidän vastuumme kirjoittamisistamme?

Löydänkö tästä ritirimpsusta uskoa - vaiko epäuskoa! ajatus vaan vahvistuu. Toistaiseksi on vahvasti kallellaan luottamuksen puuttumiseen.

Henkilökohtaisesti pohdin tuota kirjoittajan vastuuta tällaisiin kirjoituksiin, enkä haluaisi, että näiden perusteella kukaan tekisi mitään ratkaisua itsensä tai perheeseensä, lapsiinsa kohdistuen, kun kyse on rokotteen ottamisesta tai sen ottamisesta kieltäytymisestä.

Tässä mennään kuin laumassa ja toitotetaan omaa totuutta, mutta en näe, että uskovaiseksi itsensä tunnustava sanoisi: Niin käy kuin Herra on ajatellut tai Tapahtukoon Sinun tahtosi. Sairaudet ovat Beelsebuubista, syyttäjästä, mutta onko tutkijat ja koko maailman terveyshuollotkin salaliitossa Jumalan luomia vastaan!

Enpä usko. Jos sellaista uskoisi, niin voisi lopettaa myös vaikka syömisen, kun viljelijät ja leipuritkin ja muut ravinnon tuottajat saattaisivat olla samassa kompuksessa, liitossa.

Nämä ovat minun ajatuksiani ja pohdintojani. Lienen sitten hoitoa paitsi, hoidon tarpeessa - tuolla mäen päällä ns. suljetulla.

Itse olen lapsilleni viestittänyt, ettei pidä mennä kaikkien tuulien mukaan ja perusteluissa käyttänyt mm. alla olevia Sanan paikkoja.

_______________________________

Olen korostanut heille omatekoista, harkittua päätöstä, miten itsensä ja lapsensa rokottavat.

Mutta, jos he olisivat vielä alaikäisenä jalkani juuressa, antaisin (tarvittaessa) rokottaa heidät.

Pohdinnan tuloksena olen tehnyt päätöksen itseeni liittyen tässä rokotusasiassa. Otan, sekä kausiflunssaan rokotuksen ja 2 viikon päästä tähän sikainfluenssaan A(H1N1)v -virukseen, niin voidaan todeta mahdolliset jälkitaudit, kummasta aiheutuvat - jos kummastakaan.

Hän sanoi: "Jos sinä kuulet Herraa, Jumalaasi, ja teet, mikä on oikein hänen silmissänsä, tarkkaat hänen käskyjänsä ja noudatat kaikkea hänen lakiansa, niin minä en pane sinun kärsittäväksesi yhtäkään niistä vaivoista, jotka olen pannut egyptiläisten kärsittäviksi, sillä minä olen Herra, sinun parantajasi".

2. Moos. 15:26


Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Pitäkää usko Jumalaan.

Mark. 11:22



"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.

Joh. 14:1


Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;

1. Joh. 5:3


"ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;"

Ef.4:14

Siunaten kaikkia Jumalan omia ja kaikkea hyvää ja oikeaa!


T: Dimi S.
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja minipeikko » La 07 Marras, 2009 16:47

Tää on kans ihana Raamatunpaikka<3

Siunausta kaikille!!

Psalmit:
91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
91:2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
91:3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
91:4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
91:5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
91:6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
91:7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
91:8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
91:9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
91:10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
91:11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
91:12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
91:13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
91:14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
91:15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
91:16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
minipeikko
 
Viestit: 24
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 20:08

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 07 Marras, 2009 17:09

Kuva

TOTISESTI ! AAMEN.
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja mimmuli61 » La 07 Marras, 2009 22:05

Meidän perhekään ei ota tuota rokotetta.......Kulkekaamme luottaen Herraan,hallelujaa! Psalmi 91 on TOTISESTI TOTTA JOKA IKINEN SANA,KOSKA SE ON JUMALAN SANA MEILLE KAIKILLE TARKOITETTU JA HÄN PITÄÄ MEISTÄ HUOLTA,JOS VAAN ANNAMME HÄNEN JOHDATTAA SYDÄNTÄMME,HALLELUJAA! :)


_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
mimmuli61
 
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 02 Helmi, 2009 0:03
Paikkakunta: Lepplax

ViestiKirjoittaja Tarja » Su 08 Marras, 2009 11:50

Tämä koko rokote asia on niin kaksipiippuinen juttu.

Nyt on pakko kertoa, että meidän pojat sittenkin rokotetaan. Ensin ilmoitin koululle, ettei saa rokottaa ilman, että juttelin asiasta mieheni kanssa. Keskustelun jälkeen ilmoitin, että jos vielä mahdollista muuttaa mielipidettä niin nyt saa sitten rokotteen antaa.
Tällä hetkellä minulla on rauha asian kanssa. Uskon, että kuitenkin toimin oikein. Rokotukset alkavat täällä 16.11 koululaisille ja nyt on jo kaksi sikainfluenssa tapausta ilmennyt. Ainakin toinen niistä on meidän paikkakunnan ainoassa päiväkodissa. Voihan olla, että tuo influenssa tulee meille ennekuin rokotetta ehditään antamaan tai sen suoja astuu voimaan.

Jokatapauksessa olen asian kanssa rauhallisempi nyt kuin aiemmin.



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Tarja
 
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 23 Maalis, 2009 22:59

Re: Kiitos

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 08 Marras, 2009 12:59

TurunWeijo kirjoitti:

+

Mukava, että Mimmuli ja Minipeikkokin sieltä aktivoituvat kirjoittelemaan! :lol:
Ja kaikki muutkin Jumalan rakkaat !!!



(OM) :!:
________

+


Jumalan rauhaa kaikille yhteisöön ja Jumalan lapsille kaikkialla!

Minullakin läikähti sydämessä, kun nämä perheenijäsenet Mimmuli ja Minipeikko jaksoivat taas alkaa kirjoittelemaan. (HL)

Jos joku omista on poissa yhteisöstä, ettei kirjoita, kommentoi - ole aktiivinen, niin automaattisesti pohtii, että mitähän heille kuuluu ja (tietysti toivoo) ettei kuuluisi mitään pahaa jne.

Siitä riippumatta onko kukakin aktiivinen tai ei, niin jokainen Ristiläinen on minun jokapäiväisessä rukouslistassani. Kenties vähemmän näkyvillä olleet, jopa suuremmalla "painoarvolla" kuin muut, kun ovat ikään kuin ajatusten pinnalla.

Olkaa siunattuja yhdessä ja erikseen!

Herra kanssanne! Aahhen Deuleha!

T: Dimi Sefanja, keski-ikäinen ja miinus yksi.... (OM)

Ja, ettei unohtuisi niin sydämeni ilahtui, että Weijo veljeni on virkistynyt viikon Herran palvelemisesta, kun on ollut kutsuttuna "kotikenttänsä" ulkopuolelle palvelemaan Herraa.
(HL)
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Su 08 Marras, 2009 22:43

Mä en ole vieläkään yhtään varma, otetaanko me rokotuksia. Vähän hankalalta se kuulostaa, kun ensi viikolla pitäisi mennä ottamaan rokotus Sini-Lumialle (alle 3v). Sitten varmaan sitä seuraavalla viikolla rokotteen saisi Meri-Tuuli. Itse saisin rokotteen varmaan viimeisenä, koska menen töihin sairaalaan seuraavaksi vasta jouluviikolla. Mun sydämelle on kuitenkin vahvasti tullut se sana, että otettiin me rokotus tai ei, niin apu meille tulee Herralta. Katsotaan nyt, jaksanko hakea rokotuksia. TYKSin neurologisella osastolla oli ainakin jonkin aikaa hoidettavana yksi Guillen-Barreaun syndroomaan (vai mikä olikaan..?) rokotteesta sairastunut..
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa