Rukousaiheet 14.11

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 14.11

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 14 Marras, 2009 21:55

Rukousaiheet 14.11

"anna j:n tulostaa sähköposti ja antaa sen lapseni mummille ja mummin kirjoittaa suvustaan lapselle, lapsen kuuluu tietää sukujuurensa"

"Että Jeesus vapauttaisi minut isäni hahmosta päässäni (trauma) tai jokin se on...Myös jotain muita mielen ongelmia, että Jeesus parantaisi."

"Tyttäreni puolesta, pyydän pelastusta isänsä narsistisen pedofiilin kynsistä. Kuinka kauan joutuu virheistään kärsimään..."

"jumalan terve kieletty hedelmä jumalassa terve jumalan terve.on niin että saatana demonit valmistelevat helvetiin meitsiä meitä teitä
näin ei ole saatana sillä jumala auttaa.
etsikää ennen kaikkea jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan niin teille annetaan kaikki tämäkin älkää siis huolehtiko huomispäivästä se pitää kyllä itsetään huolen,kullekin päivälle riittävät sen omat murheet mitä me nyt syömme tai mitä me juomme tai mistä me saammme vaatteet .tätä kaikkea pakanat tavoitelle.
siis pois tyhmät pakanat meistå ja meitsistä
sillä jumala rakastaa meitä etenkin meitsiä
ei huonoja pahoja sairaita kuolemaa taudin runtelemia päiviä hyvästi niille ikuisesti
sillä jeesus on jumala valta ja valtakunta
ei saatana tässä ole mitään ter,kari"

"Pyydän ystävällisesti rukousapua pienen 5 kuisen vauvamme puolesta. Pyydän etä rukoilisitte että Taivaan Isä parantaa pienen vauvamme hengitysvaivan ja suojelisi häntä. Voisittko rukoilla että nyt alkavana viikkona tapahtuvat tutkimukset menisivät hyvin ja turvallisesti ja että Taivaan Isä suojelisi vauvaa sairaalaolon aikana. Pyydän että Taivaan Isä suojelee molempia perheemme poikia. Taivaan Isä on parantanut vanhemman veljen jolla myös oli vauvana samanlainen vaiva (kiitos niistä esirukouksista vuonna 2007!!!). Sydämmellinen kitos avusta."

"Rukouspyyntö saada kokea uskollisuutta, nöyryyttä ja rakkautta ihmissuhteissa omalla paikalla ja samoin rakastetulle ja läheisille. Kiitoksin sisar Herrassa."

"Pyydän omasta ja tulevan puolisoni pulesta esirukousta, että saisimme edetä Jeesuksen johdossa ja kokea siunatuksi elämämme jo tässä odotuksen vaiheessa. Varjelua kaikesta pahasta. Kärsimyksessä voimia ja Jeesuksen tahdon toteutumista myös sen päättymiseen. Kestäväisyyttä, Kiitos."

"Kiitos Jeesus, että johdatat ja siunaat hengen, sielun ja mielen alueet pysymään tahdossasi ja annat kumppanit sopivaksi katsomalla ajallasi sisarille, jotaka niin odottavat. Siunaa tulevat puolisot tahdossassi.
Sinaa perhekuntalaset, ystävien ja omat. Anna lepo väsyneille. Kiitos."

"Kiitos, että Seppo paranisi pian ja pelastuisi taivaan Isämme, luojamme hyvän tahdon mukaan."

"Rukouspyyntö nuoren naisen työasian puolesta.Työnantajan vaatimukset masentavat ja kohdistuvat liikaa henkilökohtaisiin asioihin.
Jumalan apua tässä työpaikassa tai saisi uuden työn jossa ei itsetunto olisi koetuksella."

"Rukoilkaa LJ:lle, nuorelle miehelle pelastusta ja paranemista.Jumalan rakkauden henkilökohtaista kokemista."

"Pyydän esirukousta lasteni puolesta, että he parantuisivat kuumeesta. Rukoilen myös itselleni apua, että Herra poistaisi pelkoni, vaikka tiedän että olemme Isän kämmenellä, niin silti hiljaisuudessa sisimpääni hiipii pelko, jos käy niin tai jos käy näin. Välillä tuntuu, että minulla ei ole uskoa edes sen sinapinsiemenen vertaa. Herra auta."

"tervehdys!

Pyytäisin rukoilemaan itseni sekä perheeni puolesta.Sekä selkeät kiitoksen suuresta armosta mitä jumala on meille suonut."

"Pyydän esirukousta että poikani perheen matka Helsinkiin 21.11-09 onnistuisi.He pelkäävät että sairastuvat ja matka ei onnistu."

"Nuorehko nainen kärsii psyykkisestä vaivasta, pelkää avaria paikkoja. Ei voi käydä kaupungilla eikä kirkossa. Omaiset ym. haluaisivat siirtää höänet laitokseen. Jeesus on voimallinen parantamaan ja vapauttamaan!"

"Pyydän rukousta sen puolesta, että minua pitkään vainonnut epäonni kaikkoaisi vihdoin. Tällä hetkellä minun kaikkia toimiani ja yrityksiäni vainoaa epäonni eikä elämässäni mistään tunnu tulevan mitään. Elämäni polkee paikallaan enkä saa muutettua sitä positiivisempaan suuntaan vaikka kuinka yritän.

Pyydäthän Jumalalta pikaista apua minulle. Rukoilethan, että hän kääntään onneni ja antaa minun vihdoin onnistua yrityksissäni elämän muuttamisen ja uuden työpaikan löytymisen suhteen.

Kiitos!"

"Aivoverisuonenpullistuma leikattiin 29.8., viikko meni sairaalassa. Päätäni kyllä särkee edelleen aivan valtavasti, mutta se varmaankin on aivan normaalia, olihan kyseessä iso ja vaativa leikkaus. Puolet otsastani on avattiin, ja siinä on nyt arpi. En kysynyt neurokirurgilta mitään särystä, kuinka kauan se kestää, ilmeisesti olisi pitänyt kysellä, sillä särky on tosi kovaa. Marraskuun alussa, 2 päivä, oli vain käynti KYS:llä,eivät edes kuvanneet päätäni, kuten ilman muuta oletin tapahtuvan.Oli ikävääkin ikävämpi reissu, viisi minuttia lääkärin vastaan otolla ja ulos, siinäpä kaikki. Olen edelleen vain toipilas, kuukauden kirjoitti sairauslomaa, mutta eipähän se mitään auta. Rukoilettehan puolestani, että tämä särky lopultakin helpottaisi!!!
Krooninen niska-hartia päänsärky vaivannut jo vuosikausia,taukoamaton ,sietämätön, armoton kipu, pään ympärillä kuin leveä kiristävä vanne, näkökenttä hämärtää, kasvot tikkuilee, huimausta ym. 10 kuukautta sitten jalkani kipeytyivät niin pahasti etten pysty kävelemään, istuminen ja seisominenkin tuottaa tuskaa,viiltävä särky on lonkasta alaspäin molemmissa jaloissa yötä päivää. Johtuuko vaiva jäykästä niskastani, johon en ole saanut lääkäriltä apua toistuvista yrityksistä huolimatta. Jeesus kosketa parantavalla kädelläsi niska- ja hartialihaksia ja todella kipeitä jalkojani!!! Säännöllinen harrastukseni, pitkät kävelylenkit päivittäin ei nyt onnistu,, tuli suuri puutos elämääni. Jeesus vahvista jalkalihakseni , paranna tulehdukset, rasitusvammat,kulumat, lihasrepeytymät tai revähtymät!! Jeesus Sinä tiedät vammojeni syyn , kosketa parantavasti!!!! Mahani ei toimi, kun en voi liikkua. On ilmaantunut myös sydän vaivoja, pienessäkin rasituksessa hengästyn ja rinnasta pistää, hengenahdistusta jopa lepotilassa. Sydänfilmissä näkyi sydänlihaksen laajentuma. Jeesus autathan!!!!
Yöhikoilu tuskaisen piinaava jokaöinen riesa,unet jää
olemattomiin yltäpäältä hiestä läpimärkänä,Jeesus paranna,helpota
oloani!!!!! Uskonliekkini sammunut;Jeesus tule elämäni Herraksi,valtaa
sydämeni,uudista ja virvoita palavalla tulellasi!!!!!Siskoni
sairastaa,Jeesus Sinä näet ja tiedät kaiken;rintasyöpä(pelko
etäispesäkkeistä),maksassa isoja kystia; harvinainen nopesti etenevä maksasairaus,johon ei tiedetä hoitokeinoa, keliakia,laktoosi-intoteleranssi,allergiaa ym.,Jeesus
paranna!!!!Jeesus,pelasta rakkaat läheiseni,kulje sydämeltä sydämelle,anna
uskonlahja, ja on myös sairauksia sisaruksieni lapsilla, vakaviakin, Jeesus laske parantavat kätesi jokaisen ylle!Veljeni kärsii alkoholin kirouksesta, katkaise veljeni alkoholin kahleet, auta siteistä vapaaksi!!!
Äitini puolesta, hänellä ilman tutkimatta todettiin altheimerin tauti 2-3 vuotta sitten, oli aluksi usein sairaalahoidossa harhaäänien takia, kuuli karmeita "käskyhuutoja", ja totteli niitä. Ainoastaan tämän perusteella annettiin ebixalääkitys, ja muitakin rauhoittavia lääkkeitä, joita käytänyt n.3 vuotta. Lääkitys muutti äitiä,niin ettei hän ole enää oma itsensä, on niin tokkurainen ja kuin muissa maailmoissa, siis omassa maailmassaan, johon ei pääse sisälle, ei paljon puhu, vastaa yksitavuisesti, jos jotain kysyy, tai ei edes ymmärrä mistä puhutaan. On kovin levoton, säikky, ahdistus näkyy kasvoilla.
Ädillä on myös sietämätön, repivä, taukoamaton selkäsärky, mitkään lääkkeet ei auta kipuun. Jeesus helpota tuskaa!! Hänellä todettiin myös korkea verenpaine pari kuukautta sitten, vasta sai siihen miedon lääkityksen, mutta verenpaine pysyy siitä huolimatta korkealla. Jeesus Sinulta huudan apua, auta , kosketa äitiä parantavalla voimallasi! Ja ohjaa lääkäreitä, että osavat määrätä oikean lääkityksen! Kiitos Jeesus, Sinulta vain voi tulla apu kaikkiin sairauksiin ja kärsimyksiin!!
Jeesus auta äitiä,anna taivaallinen lepo ja rauha äidin sydämmeen, kosketa rakastavasti, voit myös koskettaa parantavasti, kiitos Jeesus mitä teet!!!
Kävin optikolla helmikuun lopulla näöntarkatuksessa, oikeassa silmässäni on näkö huomattavasti heikentynyt, optikko huolestui, määräsi minut silmälääkärille, että hän tutkisi, tarkastaisi näköni. Optikko oli sitä mieltä, että jos olisin nyt hankkinut uudet linssit, näköni olisi jäänyt huonommaksi oikessa silmässä siitä huolimatta. Sain moniteho silmälasit n.neljä vuotta sitten, menin uusinta tarkastukseen, kun huomasin jo kauan aikaa sitten, etten näe näillä enää hyvin. Kuulin muulta taholta vasta näöntarkastuksen jälkeen, että näköni heikentyminen oikeassa silmässäni mahdollisesti johtuu verisuonenpullistumasta aivoissani, pullistuma oli vasemmaalla puolella. En arvaa vielä mennä näöntarkastukseen, kun päänsärky vain jatkuu.
Olen huolissani silmistäni, enkä tiedä miten toimia? Jeesukselta huudan apua tähänkin silmävaivaani!!!
Jeesus, näet myös yksinäisyyteni, etsin ja kaipaan elämänkumppania, ohjaa ja johdata oikean ihmissuhteen löytymisessä, Sinä Jeesus voit auttaa tässäkin asiassa, kiitos siitä!!"

"takaraivo jäykyyttä raskasta oloa siellä kipua
jännitystä säteilyä niskasta otsalohko kipua
ohimo jännitystä hermollista sairautta säkenöintiä kipuaa päässä kipu vinkuntaa aivoissa
korvakipua tulehdusta kehkoputkissa ja mahassa
mädän hajua sieraimissa kurkkukipua äänen muutos möreä olematon puristaa päätä painon tunne päässä
vanne päässä kiristää päätä tikitystä päässä huonoa kuuloa korvastossa aivosairautta ailahtelevaa mielialaa määrittelemätön ja skisofrenia masentaa päätä nyt jeesus kuule kaikki ajatukseni ei vain rukoukessa vaan kaikialla jumala kuuntelee jeesus parantaa"

"Pyydän rukoilemaan avioliittoni puolesta. Että Jumala antaisi minulle ja miehelleni meidän syntimme anteeksi Jeesuksen nimen tähden. Että Jumala auttaisi meitä antamaan toisillemme anteeksi ja sytyttäisi rakkauden sydämiimme toisiamme kohtaan. Antaisi meille raukkautta, rakastumista, uskollisuutta ja luottamusta toisiamme kohtaan. Minä uskon avioliittooni ja haluan sen pelastaa. Jumala, auta epäuskossani, silloin kun uskoni horjuu, Jeesuksen nimen tähden."

"Puolison alkoholiongelma"

"sijoitettu lapsi palaisi HETI kotiin äidin luokse"

"Kiitos, Herra että autat ja armahdat meitä!"

"Siunaa Jeesus lapseni, päästä heidät ahdingosta avaralle. Anna voimia, näet heidän tilanteensa työmaailman ja kodin vaatimuksissa, tämän yhteiskunnan paineissa. Kiitos Jeesus."

"Voisitteko rukoilla johdatusta työni puolesta, nykyisessä työpaikassa on ahdistava ilmapiiri, olen hakenut työtä toiselta paikkakunnalta, voi jos Herra johdattaisi minut parempaan elämään!
Siunausta teille rukoilijat. A-l"

"itse aiheutettu talous vaikeudet pelihimon syytä jeesus auta että tämä loppuis ja sais elää normaalia elämää lomautettuna kolme kuukautta rahat loppu ja kaikkea muuta jumala yksin tietää kaikki muut pyydän rukoilkaa"

"olen täälä ahlantila ollut jo 4 v hluasi pästa lateen asumaan tää on hoto koti jousan lähell"

"Eräs ystäväni on saanut ensimmäisiä sikainfluenssa oireita. Hänen elämäntilanteensa on sellainen että hän ei saisi sairastua missään tapauksessa nyt. Voitteko rukoilla että hän saisi välttyä taudilta tässä tilanteessa. Kiitos!!!"

"Että pian löydän hyvän työpaikan, kunnollisen palkan ja työpaikan ihmisten kanssa tulen hyvin toimeen ja onnistun hyvin töissäni."

"Pyydän Herralta oikeaa aviomiestä. Haaveilen että saisin jakaa elämää sen oikean kanssa ja perustaa perhettä. Saada sen oikean rakkaudellisen asetelman minkä Herra on tarkoittanut. Vaikka koetan olla kiitollinen siitä että Herra on pitänyt huolta, silti olen yksinäinen hiljaisessa elämässäni."

"Pyytäisin, että lapseni puolesta rukoiltaisiin. Pelkään hänen saaneen sikainfluenssatartunnan. Hänellä on heikentynyt vastustuskyky ja pieni poika vielä kysessä. Pelkään kovasti. Pyydän apua."

"Pyytäisin esirukousta perheeni puolesta, että jokainen perheeni jäsen tulisi uskoon ja pelastuisi ja että Jumalan tahto tapahtuisi meidän jokaisen elämässä. Vanhempieni ja sisareni avioliitoissa on vakavia ongelmia, Jumala anna niiden ongelmien selvitä. Toivon itsellenikin johdatusta ja voimaa jaksaa tässä kaikkien ihmissuhdeongelmien ja riitojen keskellä. Kiitos!"

"Rukoilisitteko avioliittomme puolesta, ja että mieheni saisi raha-asiansa kuntoon, ja saisi mielekkään työn. Opiskelee tällähetkellä turvallisuusalaa ja oli pettynyt, koska hänelle ei luvattu töitä työhaastattelussa. Kunpa hän ei opiskelisi turhaan vaan saisi myös työtä. Kunpa Herra johdattaisi miestäni asioissa eteenpäin, on niin pitkään ollut vaikeata taloudellisesti, eikä ole ollut varaa hankkia edes autoa."

"AMEN AAMEN RAKAS HERRA HERRANI JEESUS KRISTUS VAPAHTAJA LUNASTAJA SANA SANAT PYHA HENKI TOTUUS ISAJUMALA ISA JUMALA YESHUA ANTEEKSI KIITOS JA KYLLA RUKOUS TERVEYTTA VIISAUTTA RIKKAUTTA RAKKAUTTA JA LAKI JA PROFEETAT JA HERRAN SIUNAUS IANKAKKISESTI IANKKAISEEN AMEN AAMEN PS. USKON RISTI SOTURIT"

"Menne huomenna Perjantai 13.päivä asuntotoimistoon nyt tarvitaan rukousta että saan avaimet, koska minulla lhtee muuttokuormat ensi ma ja ti. ja avaimet on pakko saada huomenna! Jeesus auta tee ihme! Siunaa näitä jotka siellä ovat. Ongelma, myös, että saanko kuinka nopeasti netin siellä toimimaan ja riittääkö rahat avausmaksuun.
Kulkemisongelma ja miten vien kissan sinne. Bussi ei käy. Minulla menee kaksi vuokraa päällekäin, Jeesus auta että tämä mistä lähden voisi joustaa tässä asiassa!!!
Rakas Jeesus auta, jännitää niin paljon ole kanssani auta ja anna rauhasi, sillä lähden hyvin kauas, en tunne sieltä ketään ja jännitää mennä seurakuntaan. Jeesus auta minua ja sulhastani siellä uudessa kodissa!!!"

"Maailman kiusaukset houkuttavat liikaa, pelkään ajautuvani pois pelastuksen tieltä. Olen kiitollinen rukouksistanne, jotka kantavat, niin olen kokenut.
Mutta tässä elämäntilanteessani, yksinäisenä etsin liian epätoivoisesti kumppania välillä ja olen aivan surkea. Minusta tuntuu äärimmäisen vaikealta ajatukselta että viettäisin vielä pitkän ajan yksin. Siihen pyydän esirukousta ja johdatusta, Kiitos!"

"Voitteko rukoilla siskoni Helenan puolesta, että Jeesus paranataisi hänet. Hän kärsii huimauksesta ja korkeasta verenpaineesta. Kummatkin korvat kasvavat umpeen eikä apua löydy.Kuin meri kohisisi korvissa. Hän asuu Kyproksella ja sieltä ei meinaa löytyä hyvää lääkäriä. Sanovat vain kaikkia vaivoja perinnöllisiksi. Hän ei pysty tulemaan Suomeen kun ei pysty olemaan autossa eikä koneessa."

"Muutto on 31.12.2009 ja nyt olisi muutto apu tarpeen. Tarvin myös takuu vuokran ja mistähän minä senkin saan? Aika rasittava tilanne ja sydän oireilee voimakkasti."

"Rukoilisitteko, että pitkään jatkunut kurkkukipu ja käheys paranisivat. Sairastin suusyövän (v. 2005), joka, Herralle kiitos, parani pelkällä leikkauksella. Nyt kuitnekin jännittää, mikä on tämän pitkällisen sairastelun takana.
Lisäksi minulla on ollut närästystä ja rintakipuja, minkä johdosta lääkäri määräsi sydämen rasitustestiin. Mutta anotaan Herralta, että Hän parantaisi!
Kiitos ja siunausta!"

"kyllä jeesus auttaa se on tosi pyhää henkeä"

"Rukouspyyntöni, että kestäisin koetuksen ja että Jeesus valmistaisi pian pääsyn siitä, niin että voin kestää lupauksensa mukaan.
Että ymmärtäisin Hänen puheensa osalleni oikein.
Kiitos."
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.