Millä todistatte ja osoitatte sen, että rakastatte Jeesusta?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Millä todistatte ja osoitatte sen, että rakastatte Jeesusta?

ViestiKirjoittaja Vähäinen palvelijansa » Pe 22 Touko, 2009 18:24

Useisiin erinimisiin eri seurakuntiin lukeutuvat, kun ette rakasta edes toisianne, omissakaan seurakunnissanne, kaikkia oikealla tavalla, ja käytännössä toimivasti.
Saati sitten muihin seurakuntiin lukeutuvia, tai niihin kuulumattomia Kristuksen ruumiin jäseniä. Niin että edes haluaisitte alkaa elämään ja toimimaan kristillisesti, kaikki Kristuksen Jeesuksen seurakunnan jäsenet YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, jokaista jäsentään myöden keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpidossa, ja siinä toistenne kunnioittamisessa palvelemisissa kilpailevasti...

..Ja vielä niin että koituisi maailmalle valkeudeksi ja maalle suolakasi. Joka VASTA olisi sitä oikeaa / puhdasta Kristillisyyttä, Raamatun UT, krist. opin mukaista.
Jota tämä nykyinen, eri seurakuntalaisuus ei ole. Tämähän on selkeästi Kristusta Jeesusta vastaan kapinaa ja sotaa. Hänen nimelleen ja kaikille HYVÄKSI / pelastukseksi asialleen ja tarkoitukselleen HÄPEÄKSI ja vahingoksi!!

Kristusta Jeesusta voi rakastaa vain pitämällä ja täyttämällä Hänen, kaikille hyväksi käskynsä, ei muulla tavalla.
Vain siis Rakastamalla toisia Kristuksen omia, ja "lähimmäisiä" niitä vääryyksien uhreiksi joutuneita / Itse Kristusta Jeesusta kuin itseään, ja siinä kaikista ja kaikesta Luojan hyväksemme luomasta huolta ja vastuutta kantavasti, Ilmenee Raamatusta, Hänen ja / apostoliensa opetuksista ja ohjeista ja niiden kaikille hyväksi ehdoista.

Mikään muu ei ole Raamatun UT mukaista kristillisyyttä. Se muu on sitä antikristillisyyttä, Kristus Jeesus vastaisuutta!
Ja varmaan tiedätte minkä hyväksi se on, ja kenen palvelua silloin, ja ketä kaikkia vastaan ja mikä on siitä seuraamus!!

Onko kukaan halukas kääntymään antiristillisyyden / vääryyden ja välinpitämättömyyden, muista ja muusta niin väliä, rakkaudettomuuden tieltään, ja ryhtymään elämään ja toimimaan krist. opillisesti, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi. Hänen, kaikille hyväksi seurakuntiensa ja pelastukseksi VALTA kuntansa puolesta.

Kristuksen Jeesuksen nimessä näin tiedustellen, / vähäisen palvelijansa.



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Vähäinen palvelijansa
 
Viestit: 7
Liittynyt: Su 08 Helmi, 2009 16:39
Paikkakunta: Hanko

ViestiKirjoittaja maria » Pe 22 Touko, 2009 20:02

Jos ihminen rakastaa Jeesusta, niin hän rakastaa myös JUmalaa ja Jumala on hänelle numero 1.
Kyllä Pyhä Henki ohjaa, neuvoo ja opettaa itsekutakin. Ei kuitenkaan ilmaan hosuen..

Itse olen ainakin saanut rauhan. En katso seurakuntiin, en ihmisiin väärällä tavalla , vaan Jumalaan, joka Jeesuksen lähetti ja Raamattuun,vaikka, kyllä me uskovina toisiammekin tarvitsemme.

Minullakin on paikka , missä olen käynyt rakentumassa, mutta ei sekään mikään virallinen seurakunta ole, ainakaan vielä.
Mun ei tarvitse onneks siitä ottaa paineita, koska uskon, että Jumala kyllä johdattaa, niinkuin haluaa. ! Minulla/meillä on suuri Jumala.



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
maria
 
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 03 Maalis, 2009 19:59

Vastaus

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 22 Touko, 2009 20:31

Miten Jumalan rakkaus näkyy sinussa, vähäinen palvelijansa?
1 Tim. 4:12-16.

+

Raamatun mukaan Jumalan rakkaus näkyy siinä, että pidämme Hänen Sanansa! Näin Jeesus itse opettaa.
Laitan selitykset seuraavassa taas (sulkuihin). Siten kaikkien on helppo ymmärtää asia.
"Jeesus sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin (mistä se tiedetään?) hän pitää minun Sanani, ... ...
Joka ei minua rakasta (mistä se tiedetään?), se ei pidä minun sanojani... ..." Joh. 14:23-24.

"Koska he eivät tottele Sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin." 1 Piet. 2:8.

Jos joku uskovaksi itseään mainostava kieltäytyy tottelemasta Jeesuksen sanoja esim. kasteelle menemisessä, niin siitä tiedämme, ettei sellainen rakasta Jeesusta!
Kastamattomat Sanan hylkääjät ovat siis rakkaudettomia riidan kylväjiä:
"Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä siihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen, niin hän on paisunut eikä ymmärrä mitään, vaan on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, joista syntyy kateutta, riitaa, herjauksia, pahoja epäluuloja, alituisia kinastuksia niiden ihmisten kesken, jotka ovat turmeltuneet mieleltään ja totuuden menettäneet ja jotka pitävät jumalisuutta keinona voiton saamiseen. Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa. " 1 Tim. 6:3-6.



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja maria » Pe 22 Touko, 2009 21:16

Amen!


_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
maria
 
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 03 Maalis, 2009 19:59

ViestiKirjoittaja maria » Ke 27 Touko, 2009 22:49

Vähäinen palvelijansa;
jättämäsi linkki ei aukene ainakaan täältä.



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
maria
 
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 03 Maalis, 2009 19:59

Ei se niin mene

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 27 Touko, 2009 23:12

Ensin pitää itse lähteä Raamatun opettamalle tielle; vasta sitten voi alkaa opettaa muitakin. Raamattu opettaa, että lähimmäiset ovat etusijalla mm. rakkauden kohteina. Lähimmäisyys tarkoittaa tietenkin meidän lähellämme olevia ihmisiä, mm. omia perhekuntalaisia ja sukulaisia, naapureita, oman paikkakunnan ihmisiä. Hengellinen toiminta tulee siis aloittaa ensin "Jerusalemista" eli lähimmäisistä. Apt. 1:8. Seurakuntatoiminta tulee aloittaa omalla paikkakunnalla. Siihen tulee kutsua mukaan oman kaupungin kristityt.
Raamattu ei opeta järjestämään maan laajuista keskusorganisaatiota.

Uskoon tuleminen, parannus ja kaste ovat ensimmäiset asiat, joihin kaikki ihmiset tulee ohjata. Ilman niitä ei ole raamatullista kristinuskoa. Jos joku halveksii kristillistä kastetta, niin sellaista ei pidä kuunnella muissakaan asioissa. Sellainen on aina ja kaikissa tapauksissa eksyttäjä. Nykyajan eksytys kulminoituu aina jotenkin kasteeseen.
Tältä foorumilta ei myöskään tule ketään ohjata vieraisiin ja Sanan vastaisiin yhteyksiin, joissa myyskennellään uskonnollista soopaa.
Raamatun opetus on meille riittävä. Ja tämä foorumi riittää meille kaikille.
Joo.., ja Dimin "Jumalan Sana on Totuus".



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Ei se niin mene

ViestiKirjoittaja Herman » Ke 27 Touko, 2009 23:24

TurunWeijo kirjoitti:Hengellinen toiminta tulee siis aloittaa ensin "Jerusalemista" eli lähimmäisistä. Apt. 1:8. Seurakuntatoiminta tulee aloittaa omalla paikkakunnalla. Siihen tulee kutsua mukaan oman kaupungin kristityt.


Tämän ajatuksen tiimoilta olen mietiskellyt paljon viime päivinä. Sellaisilla paikkakunnilla, jossa ei ole kypsiä uskovia ohjaamassa ja paimentamassa uskoontulleita ja uskossa olevia raamatulliseen yhden seurakunnan periaatteella toimivaan yhteyteen, on aika huolestuttava tilanne. Minun on pakko todeta, että silloin on parempi mennä jonkun mahdollisimman paljon Raamattuun pitäytyvän seurakunnan yhteyteen. Heikko lammas ei kestä yksin, ja jokainen tarvitsee uskonelämän alkutaipaleella maitoruokaa eli sanan ravintoa toisten uskovien kautta. Esimerkiksi täällä omalla paikkakunnallani ei tietääkseni toimi uskonsuuntien ulkopuolella raitishenkistä seurakuntaa. Sanon tämän vastahakoisesti ja pahoillani ollen, mutta Herran omien parasta ajatellen. Mutta sitten kun on saanut vahvistusta uskolleen Jumalan Sanasta ja on kykenevä itse erottamaan oikean väärästä, suosittelen ehdottomasti ulkopuolella leirin toimimista. Toki silloinkin voi pitää yhteyttä sisällä vielä oleviin uskoviin mikäli sieltä oikeamielisiä sisaruksia löytyy, mutta välttää ottamasta Raamatulle vieraita ikeitä kantaakseen.

Mitä tuumaatte tästä, Weijo ja muut foorumin viisaat?



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Herman
 

Ikävä tosiasia

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 28 Touko, 2009 9:05

Rauhan ja rakkauden tervehdys!
Iloa Herrassa! :lol:

Totta puhut, Herman. Uskovien yhteydessä tulee pysyä, vaikka tiedostaakin siellä olevat vajavuudet.
Mutta Jumalan tahto kyllä on aloittaa seurakuntatoiminta jokaisella paikkakunnalla ja ulkopuolella kaikkien uskonsuuntien. Sellainen vasta on raamatullinen paikallisseurakunta, lampunjalka. Ilm. 1:11. Tiitus 1:5.
Kyllä siellä Imatrallakin on ollut yritystä aloittaa paikallinen srk. -toiminta. Ei vaan ole vielä onnistunut. Siellä tarvittaisiin eräs Herman, joka määrätietoisesti aloittaisi toiminnan. Silloin se onnistuisi. Monet tulisivat siihen mukaan. Siinä vaan tarvittaisiin jämeryyttä, etteivät ihmissuuruutta etsivät yms. pääsisi sitä sekoittamaan itsekkäine pyrkimyksineen ja omilla opeillaan.

"Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi.." Ilm. 18:4.
Tuo tarkoittaa, että tulee erota joka ainoasta ihmisten perustamasta ns. seurakunnasta ja jäädä kuulumaan vain Jumalan seurakuntaan, Kristuksen ruumiseen.
Uloskutsu, Ilm. 18:4. koskee myös Kuninkaan soturit ry.n jäsenyyttä.

Siunausta!



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Psalmi 8

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 28 Touko, 2009 21:36

"Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä!"


"Kun minä katselen Sinun taivastasi, Sinun sormiesi tekoa, kuuta ja tähtiä, jotka Sinä olet luonut, niin mikä on ihminen, että Sinä häntä muistat, tai ihmislapsi, että pidät hänestä huolen?" Psalmi 8.



_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » To 28 Touko, 2009 21:51

"Sydämestäni minä rakastan sinua, Herra, minun voimani, Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni (Ps.18:2-3)." Minä rakastan Jeesusta :)


_________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Su 29 Marras, 2009 18:07

Elämämme on rakkauslaulu Jeesukselle :)
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Janne » Ti 01 Joulu, 2009 0:20

Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa. Gal 4:19-21


Tämä raamatun kohta selittää ainakin minkälaisilla teoilla ja organisaatioilla ei ole asiaa Jumalan valtakuntaan.

Yksin usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa, Kun uskot niin voit luottaa että Herra hoitaa loput, niin kasteen kuin seurakuntayhteyden ja sitä seuraavan palveluspaikankin.

Kenenkään ei tulisi todistella omilla teoilla uskoaan Jeesukseen Kristukseen, jos näin toimit niin voit olla varma että olet lähdössä tai lähtenyt väärään suuntaan, Teoilla joilla koitetaan vaan hioa omaa "enkelikuvaa" muille uskoville on huonot seuraukset. Teoilla ja sanoilla ei taivaspaikkaa saavuteta. Jokaisen tulee todistaa uskonsa Jeesukselle Kristukselle, "joka itsensä ylentää, se alennetaan"

Jos olet vajavainen jossain asiassa, niin ole julkistesti, niin Jumalan kuin seurakuntasikin edessä, Herra vapauttaa sinut siitä jos tahtoo ja katsoo tarpeelliseksi. ( pahennuksen aiheuttaminen on tietenkin eri asia ) Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä Joh. 8:7

Maanpäällisistä seurakunnista on ollut paljon hyötyä mutta niiden aika alkaa olla hiipumassa. Seurakunnat eivät häviä mihinkään vaan niissä olevat uskovat poistuvat hiljalleen ja Herran katsomassa järjestyksessä. Herra johdattaa jokaiselle "seurakunnista" poistuvalle oman paikan ja kuljettaa siihen.
Monet kylmät uskovat valitettavasti jäävät junasta ja jää näihin laitoksiin koska eivät osaa kuunnella enää Herran ääntä vaan kuuntelevat mielummin puhujien, johtajien ynm. virkaatekevien sanomaa vaikka se olisi vastoin raamatun meille antamaa sanaa.
Hän vei heidät ulos pimeydestä ja synkeydestä, hän katkaisi heidän kahleensa.Ps 107.14

Tänä päivänä luulen kuitenkin vielä että Herra edelleen käyttää myös ns, kortistoseurakuntia mutta aika alkaa vähetä ja sen huomaa siitä että suomessa alkaa olla havaittavissa suurta liikehdintää pois seurakunnista.

Oma mielipiteeni on että parempi kortisto yhteys kuin ei mitään yhetyttä.

NYT ON AIKA PALATA APOSTOLISEEN USKOON.

Mutta minä kehoitan teitä, veljet, pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, jonka te olette saaneet; vetäytykää pois heistä. Room. 16:17


Älkää eksykö. "Huono seura hyvät tavat turmelee." 1. Kor. 15:33

Siunausta veljet ja sisaret
Kristuksessa
Janne
Janne
 
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 30 Kesä, 2009 20:16
Paikkakunta: Itä-Suomi

Kiitos Janne!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 01 Joulu, 2009 18:52

Näin saamme taas huomata, että Jumala antaa selvää sanomaa foorumillemme! Tätä olemme rukoilleetkin, että saamme kuulla ajantasaista Herran sanaa ja tuoda sitä julki. Tämä edellinen Jannen viesti oli sitä. Se on rukousvastaus.
Iloitsen aina suuresti nähdessäni seurakuntatotuuden olevan auki uskoville!!! Se on jokaisen yksilön kohdalla suuri Jumalan työn voitto! Baabelin sekauskonto on väistynyt! Aamen. Meidän muutamien yksilöiden kohdalla Babylon on jo kukistunut: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi." Ilm. 18:2. Me olemme siitä ulkona.

Jumalan pyhät tulevat lähtemään ulos kirkkolaitoksista yhä enentyvässä määrin. Se on tosiasia.
Käyttäisin kuitenkin noista uskonnollispoliittisista rahalaitoksista, joita seurakunniksi sanotaan, nimitystä lahkot. Se on raamatullisin nimitys. Seurakunnistahan ei tule lähteä ulos! Seurakunta on Kristuksen ruumis.

+

Pyydän rukousta Turun seurakunta-tilanteeseen. Tarvitsemme paljon uutta johdatusta kaikilla sektoreilla. Tunnen, että olemme siirtymässä johonkin uuteen vaiheeseen. En tiedä, mitä se on. Pyhä Henki puhuu näin ....
Myös seurakuntatoiminnan rahatilanne on erittäin huono.

+

Siunausta Janne + perhe ym. rakkaat Jumalan lapset Jeesuksessa!



(HL)
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Vastaus

ViestiKirjoittaja Janne » Ke 02 Joulu, 2009 1:58

Niin siitä ks foorumista vielä, se ei ole mikääm porukka, se on vain sille Jumalan sanan mukaisuudelle omistettu foorumi, jossa mahdollisuus rakkaudessa rakentavaan asilliseen, käytännön toimimenpiteisiin tähtäävään ja johtavaan keskusteluun, profetoimiseen ja arvosteluun, jota mahdollisuuta ei ole mistään muualta tähän päivänkään mennessa löytynyt.

Siellä vasta haetaan niitä joista keskustelujen perusteella tulee niitä, joilla on Raamatulliseen Kristillisyyteen vetäjiksi ja ohjaajiksi ja johtaviksi, ei herroina hallistijoiksi vaan kaikkien Kristuksen omien nöyriksi palveljoiksi armoitus ja kutsumus, se tarvittava näky ja asian tunemus.

Että sinne vain Weijo asioista keskustelu aloituksia ja tai kysymyksiä kyllä kaikille kristukselle Jeesukselle uskollisille ja kuuliaisille on paikkansa ja tehtävänsä. Tässä Ramatulliseen kristillisyyteen yhditymis ja paluu, työssä ja toiminnassa.

Herran Jeesuksen nimessä näin valistaen, Vähäinen palvelijansa.


Hei vähäinen palvelija.

Kävin tutustumassa sivuillanne ja minua jäi ihmetyttämään muutama seikka sieltä. Toivoisin että voisit vastata näihin muutamaan kysymykseen.

Aloitin sivujenne tutkiskelun yhdestä tärkeimmästä kohdasta eli lauman johtajista. on aina hyvä saada tietoa ketkä ovat sen viran alaiset ja mitä he ovat miehiään.
Hämmästyksekseni havaitsin että yksi johtava veli olikin sisar puoleinen. Haluaisinkin kysyä missä kohtaa raamattu mainitsee suoraan naisen toimivan ns. vanhimmiston jäsenenä tai johtajana ?

Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan, 1. Tim. 3:2

Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva. 1. Tim. 3:12


Estittelette sivulla tämän naisen näin kohdassa johtavat veljet: Raamatullista opetusta profeetta ( Mirka ....)

Mietin myös sitä että voiko tässä ajassa olevia ihmisiä miehiä tai naisia kutsua profeetoiksi ja jos voi niin millä perustein ? minun käsitykseni mukaan profetoiminen ja profeetta ovat eri asioita (saa korjata jos olen väärässä)

Toinen asia joka ihmetytti on se että ainakin johtavien veljien joukossa on jäseniä jotka ovat hälyyttävästi ottaneet oppia adventisteilta ja jossain määrin myös "ihannoivat heitä" .
Yksi johtava veli suosittelee mm Ellen. G .Whiten kirjaa "suuri taistelu". Minusta on huono asia että johtavassa asemassa oleva veli on kallellaan kyseisen adventisti kirjailijan kirjoihin ja oppeihin. Ellen itse sanoi esim. keskustelevansa kuolleen mihensä kanssa öisin, sekä lukuisat hänen profetiansa sekä kirjoituksensa olivat niin sanotusti varastettuja, muiden saamia profetioita sekä kirjoittamia artikkeleita/kirjoja joita hän sihteerinsä toimesta julkaisi ominaan. mutta se ellenistä tällä kertaa.

Tässä taas toisen johtavan veljen kommentti keskustelu palstalta: Omasta mielestäni Adventistien opetus on Raamatullisin. Ehdottomasti! Jos itse kirkkokunnista jonkun valitsisin, olisi se Adventistit

Minulla herää kysymys että mikä sitoo porukkaanne adventisteihin ?

Adventisteilla on paljon hyvää mutta myös pahaa ja siinä on hyvin paljon piirteitä jotka on liitettävissä lähes lahkomaisuuteen ja jehovan todistajiin.

Adventti seurakunnan papeista hälyyttävän suuri osa toimii pappeina tai vanhimmiston jäsenenä ja myös pää vanhimpana. No tämä adventisteista.

Pointtina tässä adventisti asiassa oli se että puhutte yhden seurakunnan mallista mutta kuitenkin teillä ei tunnu olevan apostolinen järjestys kohdallaan ja ryhmittymässä on mielestäni havaittavissa harhaoppisuutta tämän E.G.Whiten kautta,

Kiitos jo etukäteen selvennöksistä.

Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
Room. 8:17


Kristuksessa
Janne
Janne
 
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 30 Kesä, 2009 20:16
Paikkakunta: Itä-Suomi

Selvennystä

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 02 Joulu, 2009 12:15

Jannen kyselykirjoitus ei siis tarkoita meidän foorumiamme!
Nimimerkki "vähäinen palvelija", jonka teksteihin Janne otti kantaa, on johtavana veljenä toisella foorumilla.
"Vähäisen palvelijan" opetuksia ei ole otettu vastaan tällä foorumilla.Täällä hyväksytään vain raamatulliset opetukset.

Janne. Ehkä kyselysi pitäisi laittaa sinne asianomaiseen foorumiin. "Vähäinen palvelija" kun ei enää pitkään aikaan ole kirjoitellut täällä. Eikä hän sen tähden ehkä vastaa.
Itselläni ei ole mitään tarvetta mennä kirjoittamaan ko. foorumille, koska siellä on linjana mm. eräät adventismin opit. Itse opetan, että adventismi on kaikilta osin harhaoppia. Siihen päätelmään ei tarvita enempää kuin se, että tiedämme heidän miikael-jeesuksensa olevan "toinen jeesus". 2 Kor.11:4.


SIUNAUSTA MEILLE!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » To 28 Tammi, 2010 1:27

Adventismi,jehovantodistajuus ym JDS -opit KAIKKI ovat peräisin amerikasta! :( Joku ihmeellinen asia on siinä miksi USA haluaa tulla kaikessa valtiaaksi? Olla Maailmanpoliisi.Maailmanpastori ties mitä vielä. USA:ssa on aina ollut kauhea vallanhalu ja himo. Evankeliumi on aina ja tulee olemaan aina "Made in Israel" USA ei voi omia sitä itselleen.


________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 28 Tammi, 2010 1:58

Tyyne_Barry kirjoitti:Evankeliumi on aina ja tulee olemaan aina "Made in Israel" USA ei voi omia sitä itselleen.


________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.



Aamen! Olipa se vastustamattomasti ja oikein sanottu.

Se on Totisesti totta!


Kuva
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa