JOULUTERVEHDYKSET!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

JOULUTERVEHDYKSET!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 15 Joulu, 2009 19:15

Kuva

Siunausta Sinulle joulunaikaan!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Joulua

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 15 Joulu, 2009 23:11

Joulua!

:!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 15 Joulu, 2009 23:38

Hyvää ja siunauksellista
loppuvuoden aikaa kaikille yhteisössä!


Kuva


Kuva



Kuva
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Hieno

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 16 Joulu, 2009 9:39

Kuva "Y`shua the Messiah" kuva hanukkakynttelikön kanssa viritti hienoja ajatuksia sydämeen.
Samoin Dimin harkittu teksti "Hyvää ja siunauksellista loppuvuoden aikaa kaikille yhteisössä!"
Se on oikean sisältöinen "joulunajan" toivotus. Itse kun olen toivottanut hyvää joulunaikaa. Taidan olla vähän maallistunut. :lol:
Tosin laitoin "joulukorttiini tekstin: "Hän on noussut ylös!"

Mutta siis, siunausta kaikille meille!

(HL)
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 16 Joulu, 2009 12:19

Shalom! Jumalan rauhaa tähän loppuvuoteen, jossa monet ovat kovin yksin ja tuntevat, että omat ovat enemmän tai vähemmän heidät unohtaneet. Nämä pyhät ja tällaiset viritykset ovat kovin raskaita monelle sairaalle, vanhukselle ja sellaiselle, jolta on syystä tai toisesta kaikki mennyt. On avioeroja ja muita perherikkoja tai sitten vaan leskeyttä. Heitä lähimmäisen pitäisi muistaa ja uskovan varsinkin lähiympyröissään yrittää huomioida näitä osattomia ja eri tilanteiden kolhimia.

Nykyään, kun monella vanhuksellakin on internet, niin sellainenkin muistaminen on parempi, että edes viestillä muistaa ja / tai nettikortilla, joita on runsaasti tarjolla, jopa hengellisiä. Puhelinsoitolla tekee jo paljon hyvää jne. Muiden juhliessa jouluaan yksinäinen ja entistäkin yksinäisempi ja yksinäisyys saavuttaakin huippunsa loppuvuoden monipäiväisien pyhien aikana. Mielenterveyspotilailla usein sama tilanne ja sellaista sairastumistakin havaitaan enenevästi juuri suurinpien juhlien aikana tai niiden jälkeen.

Että, jos me uskovat ainakin lähipiiristämme tai tiedossamme olevat vanhukset, sairaat, köyhät ja onnettomat muistaisimme jollain tavalla.

"Köyhät teillä on aina keskuudessanne", sanoi itse Jeesus, mutta tahdommeko heitä muistaa - aktiivisesti. Seurakuntien, siis sinun ja minun - on pidettävä huoli köyhistään ja niistä, jotka jostain muusta syystä apua tarvitsevat. Vankejakin meidän tulisi muistaa. Siellä muurien sisällä voi tällaiset monipäiväiset pyhät olla todella pitkiä.

Tällainen saarna tuli herättyäni mieleeni, kun monet pelonsekaisin mielin odottavat näitä raskaita päiviä. Ei ole vaimoa, ei miestä, ei lapsia, lapsenlapsia, ystäviä - kun kaikki on jättänyt ja hyljännyt, niin silloin on kipeimmät ajat.


_________________

Weijo, mitä tulee tuohon "Y`shua the Messiah" kuva hanukkakynttelikön kanssa taisi nyt tulla viimeisen kerran minun laittamanani, kun olen kovasti tarkka, sen suhteen, ettei Jeesuksen tai muiden Taivaalisten kuvia koneellani ole, niin tässä nyt näyttäisi olevan kysessä krusifiksi, eli Jeesus ristillä. Se paljastui oikeastaan minulle vasta, kun tuossa viestissä sitä klikkasin. Todella hieno kuva, kuten netti on täynnä toinen toistaan hienompia Jeesus-aiheisia ja muita Taivaallisten kuvia. Minä olen poistanut koneeltani kaikki nuo kuvat. Tämä tuli ikään kuin vahingossa, on muuten hieno. Raamatun mukaan niitä ei pitäisi ihmisillä olla.

Tarkkaile sydäntäsi, sillä sieltä elämä lähtee!
(Yli kaiken varottavan varjele sydämesi,
sillä sieltä elämä lähtee
Sananl. 4:23 )

Dimi Sefanja
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ke 16 Joulu, 2009 12:47

Yksinäiset tosiaan tuntevat itsensä entistä yksinäisemmäksi, kun perheet kokoontuvat yhteen joulua viettämään. Yritetään itse miettiä lähipiirissämme niitä, jotka kaipaavat jonkinlaista muistamista näidenkin juhlapäivien aikana. Jouluaattonakin voi lähteä vaikka kyläilemään jonkun yksinäisen luona, tai pyytää kylään :D Itse lähden lasten kanssa joulupäivänä isovanhempieni luo Jyväskylän liepeille, jos vain julkisilla pääsee.

Itselläni on yksi ystävä, joka on kärsinyt vaikeista mielenterveysongelmista. Hänelle jostain syystä joulunaika on aina ollut vaikeaa, vaikka hänellä siis on perhe ympärillään. Olen ihmetellyt, mikä siinä oikein on... Hän ei kylläkään ole uskossa.

Jos joku tuntee vankeja, niin kannattaa toki muistaa vaikka jollain kirjalahjalla tms. Joulunpyhät on pitkiä sielläkin, kuten yleensä viikonloputkin, kun kaikki toiminta on minimissään ja sellissä istuskelu maksimissaan.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja miranda » To 17 Joulu, 2009 12:16

Kuva

Jumalan rauhaa kaikille minäkin tahdon siunata Jeesuksen nimessä, veressä veljet, sisaret tämän loppu vuoden, ja Herra Jeesus Kristus siunatkoon tulevan vuoden 2010. armollaan, rakkaudellaan, totuudellaan ja tietysti uudistuksella Hänen omiensa keskellä, tätä anon jos Herra meille elon päiviä suo olkaa siunatut Jeesuksessa
HERRA ON HYVÄ Amen :bh

Rauhaisaa joulun aikaa kaikille Vaikkakin Jeesus istuu tänään Isän oikealla puolella Herrana, hallitsijana. Ei seimenlapsena.

JESAJA 9
1. Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden; jotka asuvat
kuoleman varjon maassa, niille loistaa valkeus.

5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

6. Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.
Rakkaat meidän Herramme on Kuningas


Kuva



________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
miranda
 

Rakkaat veljet ja siskot

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 18 Joulu, 2009 21:55

Jumala siunaa omiaan erityisesti nyt pimeimpänä vuodenaikana (hengellisesti sekä näkyvästi).
Muistetaan rukouksin!
Huomenna menen evankelioimaan torin kulmaan klo 12.00. Häiritseeköhän se ihmisten joulurauhattomuutta? :lol:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa