joutuuko vankilaan tämmösestä

Otamme tässä kantaa valtio- ja yhteiskuntaelämän asioihin.

joutuuko vankilaan tämmösestä

ViestiKirjoittaja corgipupunen » Ke 16 Kesä, 2010 11:45

minulla tuli tehtyä töppäilyjä hoitotahon kanssa keväällä mut nyt oon tehny myös Herran edessä parannuksen ja lopettanu tyhmät juttuni(asiattomat yhteydenotot virka-ajan ulkopuolella ja henk. koht asioiden kyseleminen ja aggressioitten purkaminen heihin) ja todella en oo ollu heihin enään yhteydessä.

minulla olisi kysymys.


Olisi muutama kysymys ehdottomasta vankeudesta.

1. Kuuluuko ehdottomaan vankeuteen aina ennen vankilaan joutumista tutkintavankeus eli sellainen että on vankilassa sen esitutkinta-ajan?

2. voiko esim jonku asian takia josta on tehty rikosilmoitus, saada ehdotonta vankeutta oikeudessa vaikka ei ole edes pidätetty ja on vapaana ja saa vaan normaalisti ajan poliisikuulusteluun?

3. Mikä ja millainen rikos on lievin rikos, josta ensikertalainen voi joutua ehdottomaan vankeuteen?


4. Minulla on psyykkinen sairaus ja asperger ja muitaki terveydellisiä rajoitteita. jo 2 tai 3 terveydenhuollon hoitajaa/lääkäriä joihin mulla oli hoitosuhde, tekivät minusta rikosilmoitukset häirinnästä ja aggressiivisista solvauksista ja ainaki 1 hakenu lähestymiskieltoa?
joudunko vankilaan vai selviinkö sakoilla?


lieventävinä asianhaaroina mulla tässä jutussa

terveydentila
oon totellu ku poliisi kieltäny olemasta asianomistajiin yhteydessä

oon jättäny asianomistajat rauhaan

oon enskertalainen rikoksentekijä



lisäksi kaikki sanoo mulle että et sinä vankilaan joudu. mut silti mulla pakonomanen tarve pyöritellä asiaa mielessäni jatkuvaan. johtuu mielenterveyden häiriöstä.

monet olettaa et mä joudun pakkohoitoon tai johonki laitokseen mut ite en tiiä asiaa...



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
corgipupunen
 
Viestit: 118
Liittynyt: La 21 Maalis, 2009 23:21

Paluu Politiikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron