Ettemme eksyisi!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Ettemme eksyisi!

ViestiKirjoittaja jphone » To 25 Marras, 2010 19:18

saatana hyökkää myös seurakunnan sisältä lampaiden vaatteissa, mutta sutena kuitenkin. Näitä valheprofeettoja ovat lähes kaikki uskonsuunnat täynnä. Tarkoitan esim. valtiokirkkojamme ja sitten ekumeenisessa liikkeessä mukana olevia uskonsuuntia jne... Esim. kundalismista voi käydä lukemassa FB-profiilissani. Siellä on varoitus. Siitä lähtevät "lakelandin henget" ovat suurelta osin saastuttaneet Suomenkin siionia. Seuraavassa pari Raamatun lausetta varoitukseksi,


Matt.7:15 "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."


Matt.24:11,24 "Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin"


SIIS, 'eksyttävät monta' :(


Ja seuraavassa Paavalin varoitus ja myöhemmin lohdutus:


2.Tess.2:9-12 "tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."


Ja mikä on Rakkaus Totuuteen?


Rakkaus = "Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu." Rm.5:5


Totuus = " Pyhitä heidät totuudessa; sinun Sanasi on Totuus." Joh.17:17 "Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja Totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." Joh.14:6 sekä


Ps.119:105 "Sinun Sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni." = Sana = Totuus


Ilotseeko jumalinen Rakkaus yhdessä vääryyden kanssa? Ei!!! Rakkaus kulkee aina käsikädessä Totuuden kanssa, eikä tee komromissejä, eikä ole irrallaan Totuudesta, muutoin se on eksytystä.


1.Kor.13:6".. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa."


Siispä:


2.Tess.2:15 "Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.16 Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,17 lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa."


Emme voi lipsua Sanasta pois. Emme voi olla heliseviä vaskia ja kiliseviä kulkusia. Vaan meillä on oltava Pyhän Hengen vaikuttama Rakkaus yhdessä Totuuden kanssa, muutoin eksymme. Laittomuus lisääntyy ja silloin moniaat luopuvat jopa uskosta ja rakkaus kylmenee, sanoo Sana - en minä.


Matt.24:12 "Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus."


Laittomuus on Jumalan Sanan/Tahdon vastaisuus. Mutta Pyhä Henki on Kristuksen Henki meissä, joka on sidoksissa Sanaan:


Joh.14:26 "Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut."


Emme eksy, kun tunnemme kirjoitukset; meissä on Jumalan Voima = Pyhä Henki.


Matt.22:29 "Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa."


Ja lopuksi; uskovan ei ole hyvä olla yksin. Raitis ja terve seurakuntayhteys tarvitaan, muutoin lampaat ovat heitteillä tai eksyksissä kuka missäkin. Herra armahtakoon, että uskonsuuntien ja kirkkokuntien seinät kaatuisivat sekä ulvovat sudet paljastettaisiin eksytyksineen!


Apt.2:42 "Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa."


Siunausta kaikille. Älkäämme eksykö. Ollaan ehyellä sydämellä ja kilvoitellaan katse kiinnitettyinä Kristukseen, Armahtajaamme, kuten Paavali,


Filip.3:13-14 "Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa."


...jotta voimme olla aina valmiina lähtöön maallisen majamme pois mentyä tai Jeesuksen tullessa takaisin. Valvokaamme ja voimme huokaista, kuten Paavali ennen giljotiiniin joutumistaan:


2.Tim.4:7 "Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt."

Jeesuksen tulemus on aivan ovella!
Herramme Jeesuksen Kristuksen Armo ja Rauha olkoon teidän kanssanne!
jphone
 
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 06 Tammi, 2010 15:12

Halleluja!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 26 Marras, 2010 0:16


On ilo lukea selvää sanaa. :idea:

(HL)

Nyt lopun aikana tarvitaan varoituksen sanaa epäraamatullisista touhuiluista! Raitis Pyhän Hengen toiminta armolahjoineen, ihmeineen ja tunnustekoineen pitää saada kirkkaasti esiin seurakunnan Jeesus-keskeisissä kokouksissa. Kun täytytään Pyhällä Hengellä (Efes. 5:18-19), niin silloin epäpyhät ilmiöt naurunhohotuksineen yms. eivät voi pilkata Jumalan pyhyyttä.

Seurakunnan yleistä tilaa Suomessakin katsoessamme näemme, että epäraitis eksytystoiminta estää Pyhän Hengen toimintaa; juuri niin kuin Jphone kirjoitti.

Meidän tulee ohjata kaikki uskovat Pyhän Hengen voiman kasteeseen, kokemaan OIKEAA Hengen tulta. Apt. 1:8.
Mm. vastakääntyneille tulee rukoilla Pyhän Hengen kastetta armolahjoineen. Apt. 8:14-17. Tulee tuntea kirjoitukset JA Jumalan Voima! 2 Timot. 3:5 ja Matt. 22:29.
Sitten tulee yhä uudistuvasti täyttyä Hengellä ja vaeltaa siinä, olla Pyhän Hengen kuljetettavina, suostua siihen. Room. 8:14.
"Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä." Gal. 5:16.


:idea:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron