MITEN AUTAT ???

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

ViestiKirjoittaja jphone » Su 05 Joulu, 2010 0:13

Kyllähän tietysti kannattaa olla selvillä, että apu varmasti menee lyhentämättömänä (mahdollisimman) perille. On luotettavia tahoja olemassa. En ala tässä mainostamaan niitä.
Netistä löytyy googlettamalla, mutta minulle nyt vaan on noussut Pietarin katulapset sydämelle. Ja vaikka nyt on itsellä varat nollissa, mutta heihin verrattuna on yltäkylläiset olot (Kiitos Herralle), niin autan vaikka vähäiselläkin summalla. Joittenkin tahojen kautta ei kannata laittaa, kun tietää jo mediaa seuraamalla, miten paljon itse avustusorganisaatio jo avustusmaassa on kohtuuttoman raskas.
Herramme Jeesuksen Kristuksen Armo ja Rauha olkoon teidän kanssanne!
jphone
 
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 06 Tammi, 2010 15:12

Hieno profiilikuva Jphonella.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 10 Joulu, 2010 22:07


Jphone. Profiilikuvasi on paras mahdollinen Ristin Valossa foorumiin.
Hyvä.
:lol:

+

Mutta siis .. uskovina on hyvä olla tarkkaavaisella ja auttavaisella mielellä kukin omassa ympäristössään, ja auttaa avun tarvitsevia yksilötasolla. Tämä on varmasti Jumalan tahto!
Seurakunnan puitteissa auttaminen taas voidaan kuvata näin:
"Yhdessä pystymme enemmän!"

Ymmärtäneeköhän kukaan?


:idea:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja jphone » La 11 Joulu, 2010 15:01

Amen!

Tarkkaavaisina saamme olla, sillä on keskuudessamme ja ulkopuolella avuntarvitsijoita, jotka eivät itseasiassa apua tarvitse, kun se apu, minkä saavat menee tupakkaan, viinaan, ja ravintolaelämään....Sosiaalitoimistoja on helppo petkuttaa.
Itse olemme kyllä auttaneet köyhiä ja autamme siten kuin Herra johtaa, vaikka varat nyt juuri ovat vähissä. Nyt kuitenkin meillä on huomenna kokous meillä kotona ja sekin vie varoja, mutta edistää Jumalan lasten rakentumista. Uskon Herran siunaavan kokouksen. Aihekin on mielessä valmiina, mutta saapa nähdä, muuttaako Herra sitä.
Meillä kaikki kävijät ovat itse vähävaraisia ja avuntarpeessa. Mutta autettavista on saatava auttajia ja osin näin on käynytkin. Herra on kyllä pitänyt huolta ihmeellisesti ja apu on tullut oikeaan aikaan meille, kun tilanteemme, uskon, että väliaikaisesti on huono ja kuitenkin hyvä, kun olemme pelastetut ja kaidalla Tiellä, ei käy kuin kiittäminen myöskin koettelemuksista.
Jep, majakan kuva tuli jotenkin johdatuksena, että se voisi olla hyvä profiilikuva. Valo, joka loistaa pimeydessä. Olkaamme itsekukin Heran oma valona pimeydessä, että maailma näkisi Valon ja havahtuisi. Tätä Valoa meissä vaan pyrkivät himmentäntään pois näkyvistä seuraavanlaiset:

Filip. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
3:19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

Paavali puhuu pinnallisista uskovista, joiden mieli on mukautunut tämän maailman mukaan ja heistä, joilla on Sardeen seurakunnan tuntomerkit. Heidän puolesta onkin rukoiltava, josko Herra antaisi heille mielenmuutoksen ja HERÄTYKSEN koko maahan niin, että kirkot kaatuvat perinnäissääntöineen ja palataan Herran mielenmukaiseen apostolisen ajan uskoon ja oppiin ulkopuolelle leirin Hänen pilkkaansa kantaen.

Siunausta kaikille Herran omille ja rakkaille sisarille sekä veljille Kristuksessa!
Herramme Jeesuksen Kristuksen Armo ja Rauha olkoon teidän kanssanne!
jphone
 
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 06 Tammi, 2010 15:12

Edellinen

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa