Esittele itsesi

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Rallatirallaa » Ma 06 Helmi, 2012 19:44


Hei! En löytänyt täältä tällaista topicia, joten ajattelin tehdä uuden. (: Olisi todella kiva, jos kertoisitte jotain itsestänne edes lyhkäisesti, sillä voisi olla kiva tietää enemmän teistä foorumilaisista. Voisi olla myös hauska kuulla, että kuinka päädyitte tänne foorumille.

Eli, itse olen 18 -vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta päin. Uskoon tulin 16 -vuotiaana, ja jos kiinnostaa, niin voitte ihmeessä lukea todistukseni, jonka olen kirjoittanut tänne foorumille. Hmm, mitähän kaikkea sitä kertoisi? Tulee varmaan paljon tekstiä...

Noh, luonteeltani olen melko tempperamenttinen ja suorasanainen, mutta kuitenkin hyvin herkkä ja ymmärtäväinen ihminen ja tykkään mielelläni kuunnella ja neuvoa muita. Yleensä olen iloinen, enkä enää stressaa kamalasti asioista, vaikka joskus saatankin toimia valitettavasti turhan hätäisesti joidenkin asioiden suhteen. Halutessani olen todella hyvä piilottamaan todelliset tunteeni, jota tein ennen aina välillä, mutta en kuitenkaan halua tehdä niin enää. Osaan näyttää tunteeni tosi hyvin ja pystyn puhumaan asioistani. Monien mielestä mulle on kai helppo tulla avautumaan. Olen tosi iloinen siitä, jos voin tarjota apuani muille, mutta joskus pitää kuitenkin antaa enemmän aikaa myös itselleen. Olen loppupeleissä aika omalaatuinen persoona ja jotkut voivat joskus oudoksua.

Tykkään tehdä kaikenlaista. Kirjoittelen aika paljon (mm. lyriikoita/runoja, mielipidetekstejä, saarnoja, tarinoita), tykkään lukea, kuuntelen musiikkia ja saarnoja, vietän aikaa ystävieni kanssa, käyn erilaisissa hengellisissä tilaisuuksissa sekä eri seurakuntien kokouksissa silloin tällöin, vaikka liityinkin vähän aikaa sitten yhteen seurakuntaan. Mulla on tosi kova palo sydämellä saada kertoa ihmisille asioista, joita Herra on mun omassa elämässäni tehnyt ja puhua myös muistakin asioista, joita monet uskovatkaan eivät ole vielä sisäistäneet. Piirtelin ennen paljon, mutta nyt se on vähän jäänyt. Tykkään siitä kyllä vieläkin, vaikka taidot ovat hieman ruostuneet. Tykkään laulella (vaikka en siinä erityisen hyvä ole) ja aloitan pian kitaran soittelemisen, jotta oppisin säveltämään lyriikoitani. Olen myös innostunut englannin opiskelusta, sillä en ole siinä vielä kovin hyvä, ja pitäisi oppia sitä paremmin, kun tykkään kuitenkin matkustella. Historiasta olen myös kiinnostunut. Opiskelen tällä hetkellä myös ammattikoulussa valmentavassa koulutuksessa tekstiilialaa.

Sitten se, mikä on mulle tärkeintä, on tietenkin se, että saan viettää aikaa Herran kanssa. (: Soukkailu on hieno juttu, ja oon innostunut nyt lukemaan ja tutkimaan enemmän Raamattua. Vaikka en sitä tunne vielä kunnolla, niin ymmärrän kuitenkin melko hyvin. Valitettavasti oon vasta ihan äskettäin sisäistänyt sen, kuinka tärkeetä sen lukeminen on. No, vaikka ymmärtääkin hyvin asioita, niin paljon on silti vielä opittavaa...Ja oon innokas oppimaan uusia asioita! Tosin välillä vaan voin olla siinä hieman hidas. :lol:

Tosiaan, muutin tuossa alkusyksystä omaan asuntoon ja nyt on asiat aika reilassa, vaikka silloin olikin siihen vaikea vielä totutella. Tykkään saada olla myös itekseni ja se on tärkeää aina välillä. Kissan kuitenkin saan pian kaveriksi. :lol:

Ja joo tosiaan, löysin tänne foorumille ihan vahingossa. (: Olin kuitenkin foorumin ylläpitäjän Weijon kanssa ehtinyt jonkun verran jutella, mutta en edes tajunnut, silloin kun tänne rekisteröidyin, että tämä on hänen perustamansa. Tykkään kovin tästä foorumista, täällä on todella paljon hyviä juttuja, vaikka en ihan 100% olekkaan kaikista asioista samaa mieltä ja joistakin en ole varma, mutta ei aina voi ollakkaan. Oon tosi iloinen myös siitä, että tää ei oo mikään apaattisen oloinen ja uskonnollisen kuiva paikka, vaan täällä on paljon oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka ovat elävässä uskossa Jeesukseen.. Tosi hyvä juttu!

Eipä mulla tainnut tulla muuta mieleen, eiköhän tuossa ole kaikki tarpeellinen. :p Siunausta!
Rallatirallaa
 

ViestiKirjoittaja Rallatirallaa » Ke 08 Helmi, 2012 9:18


Eikö täällä kukaan muu nyt esittelekkään itseään? :/
Rallatirallaa
 

Tarja

ViestiKirjoittaja Tarja » Ke 08 Helmi, 2012 23:19


No minäpä esittäydyn.

Täällä en ole kovinkaan aktiivinen ollut, mutta siinä vanhassa MSN-foorumilla oli kivempi kirjoitella. Siellä viihdyinkin todella hyvin.
Olen jo keski-ikäinen. Minulla on neljä lasta joista kolme jo täysi-ikäisiä. Uskoon tulin nuorena vajaa 19 vuotiaana, mutta maailma vei mennessään moniksi ajoiksi. Tällä hetkellä en oikein itsekään tiedä mikä tilani on... Uskossa olen,mutta mutta... jotain puuttuu ja sen myötä kai sitten kaikki se tärkein.

Vaihdoin ammattiakin viime syksynä eli olen nyt perhepäivähoitajana. Olen työskennellyt perhepäivähoitajana jo nuoruudessani joten tämä on vähän kuin paluuta takaisin siihen aikaan. Tosin lapset ovat muuttuneet tosi paljon niiltä ajoilta. Nykyään osaavat vaatia ja olla välillä aika "hankaliakin". Työn ohessa opiskelen perhepäivähoitajan ammattitutkintoa.

Lemmikkeinä meillä on tällä hetkellä viisi kissaa. :D Kaksi aikuista ja kolme pentua. Pennut ovat nyt 2kk ikäisiä joten pian niistä lähtee ainakin yksi uuteen kotiin ja mahdollisesti toinenkin. Yhden jätän meille joten meillä asustaa sitten kolme kissaa.

Yritin laittaa kuvankin pennuista, mutta en osannut. :( No joka tapauksessa käyn täällä säännöllisen epäsäännöllisesti katsomassa mitä uutta on tapahtunut.
Tarja
 
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 23 Maalis, 2009 22:59

Shalom!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 09 Helmi, 2012 1:06

Mukava kuulla taas Tarjasta! Niin se elämä jatkuu ... siellä Raumallakin.

(HL)

Mutta missähän nyt kaikki kirjoittajat ovat?
Onkohan talviloman aika? :lol:

Hyvä idea tämä esittelypalsta. Onkohan uskovilla vaan paljoa kiinnostusta siihen.
Uskoontulo -palsta on täällä ollut eräänlaisena esittelytopicina.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa