Hei kaikille.
Tässä olisi ensimmäinen kirjoitukseni tälle sivustolle (ei kovin positiivinen) ja en tiedä sopiiko tämä tänne, mutta on ollut muutaman päivän sellainen tunne että pitää nämä asiat tuoda ulos sisältäni.
Minua huolestuttaa hyvin suuresti ihmisten pukeutuminen näin kesällä, en tiedä onko muualla samaa ongelmaa kuin täällä lahdessa että ihmiset kävelee julkisilla paikoilla lähes alasti, varsinkin naiset. Olen huomannut että jopa "uskovaisetkin" nuoret naiset ja miksei vanhemmatkin esittelevät itseään julkisesti ihmisille pukeutumattomuudellaan.
Kertokaapa mitä hienoa siinä oikeasti on että päälle vedetään muutaman numeron liian pieni paita niin että rinnat pursuavat ulos kauluksesta kaikkien nähtäville tai että jalassa on tiukat ja ylipienet shortsit niin että pyllyn kannikat paistaa sieltä iloisesti.
On sielunvihollinen kyllä iskenyt syvälle ihmisiin kun eivät kunnioita itseään ja omaa kehoaan vaan alistavat sen kaiken syntisen ajattelun ja mielitekojen kohteeksi.
Tapahtuisi varmaan huomattavasti vähemmän seksuaali rikoksiakin kun ihmiset tajuaisivat pukeutua säädyllisesti sekä istseään ja jumalaa kunnioittavalla tavalla.
Kun nuoret ja miksei vanhemmatkin miehet vaeltavat tuolla kaduilla ja joka toiselta vastaan tulevalta naiselta näkyy rinnat lähes paljaana ja joka toiselta on aamulla unohtuneet pelkät pikkupöksyt jalkaan niin onhan se selvä asia että sillä kyseisellä hekilöllä ei todennäköisesti ole ensimmäisenä mielessään ainakaan jumalan eikä edes mahdollisesti kotona oleva vaimo ja lapset.
Joku voi sanoa että eihän niitä ihmisiä ole pakko tuijottaa! mutta minä sanon että kokeilkaapa kävellä silmät kiinni edes 20 metriä ihmisvilinässä. Itselläni ei henkilökohtaisesti ole mitään ongelmaa näiden ihmisten kanssa vaikka kävelisivät alasti minua vastaan, koska Jumala pitää kyllä huolen minusta ja mielestäni että se pysyy herran kurissa ja nuhteessa.
Ennenminkin olen huolissani kaikista uskosta osattomista ihmisistä ja erityisesti lapsista koska he jo nyt luulevat että on ihan normaalia kun kävelee ahteri paljaana pitkin kyliä.
No tulihan vuodatettua tunteet ulos sisältä.....Pitäisi rukoilla näidenkin asioiden pulesta mutta tuntuu vaan niin toivottomalta ja mahdottomalta.
Ps. Kiitos erittäin hyvästä sivustosta.
Jumala mielessä ja housut jalassa

Äidit lastensa kanssa voivat aivan hyvin olla yleisellä uimarannalla virkistäytymässä. Uskovien vapaus ei kuitenkaan siinäkään tarkoita, että sallittaisiin vapaus lietsoa syntiä ja jumalattomuutta ympäriinsä.